המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
פנה למקום האירוח לבירור זמינות.
יש מלונות דומים זמינים.
הצג הכול
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,644)
סנן חוות דעת
2,644 תוצאות
ציון המטיילים
1,395
610
295
169
175
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,395
610
295
169
175
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
13 - 18 מתוך 2,644 חוות דעת
20 באוגוסט 2022-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הילטון זה הילטון אז אי אפשר ממש ליפול איתו, יחד עם זאת לא היתי מגדירה את השהות בו כמעולה.
בצד החיובי, המלון ממוקם מצויין, ליד זנדארמרקט, שניה מקו רכבת תחתית שלוקח ישירות לקודאם ואלכנסרפלאץ, א. בוקר טובה מאוד. החדר היה גדול ומרווח מאוד (שידרגנו), המקלחת היתה מבריקה ונקיה ביותר, המיטה גדולה ונוחה.
הצד השלילי הוא שמקלחת כמה שהיתה נקיה ומבריקה, היתה פצפונת, וקושי היה מקום לשים איפור וטואלאיקה בנוסף אין מקלחת אלא אמבטיה מאוד גבוהה שהיה מעיק לצאת ולהכנס. החדר אמנם עבר שדרוג אבל פה ושם רואים בלאי, פקידי הקבלה היו מנומסים ותכליתיים אבל לא בדיוק יצאו מגדרם בשביל לעזור והדבר הכי גרוע היה המזגן! ביום הראשון בקושי קירר, היה שיפור אחרי שביקשנו תיקון אבל לא מספיק בכלל....היינו בשבוע חם והיה קשה לישון.
ועוד דבר קטן ומעצבן זה שלא נותנים בקבוקי מים כמקובל במלונות 5 כוכבים. המים בחינם לחברי מועדון פלטינום והיתר במחיר מופרך של 7 יורו....
בקיצור, המלון נותן תמורה טובה לכסף, והשהות בו נעימה אבל אין בו את ה"וואו פקטור" של 5 כוכבים.

תאריך השהייה: יוני 2022
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, faina r
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
13 באוגוסט 2022-חוות דעת נכתבה ב

הזמנו 5 חדרים, עד היום היינו מאוד מרוצים מהמלון(פעם רביעית שאנחנו במלון,חברים במועדון הרשת).
הגענו למלון ביום חמישי בשעה 12:30,ביצענו הזמנה של ארוחת שישי ל 11 איש.
ביום שישי בערב פנינו לחדר האוכל ולקבלה על מנת לוודא שומרים לנו שולחן על מנת שנוכל לשבת ביחד.
להפתעתנו נמסר לנו שאין הזמנה על שמנו.
צוות המלון שכולל את עובדי הקבלה,מנהל הקבלה ומנהלת המלון לא היה מוכן לבדוק עם העובדים שמולם בוצעה ההזמנה.
לא היה עם מי לדבר, הציעו לנו לחפש מסעדה שתסכים לקבל אותנו.
טענו שאין להם מקומות,שאין להם עובדים ושאין להם מספיק אוכל בשבילנו.
את ההזמנה ביצעו ההורים שלנו, פחדנו לספר להם שאין ארוחת ערב ואין עם מי לדבר.
למזלנו אחד הילדים סיפר להם והתברר שהם קיבלו ואוצ׳ר לארוחה.
סוף טוב אבל שרות ויחס מהגרועים שקיבלנו.

תאריך השהייה: אוגוסט 2022
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, gabbyhalika
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
19 ביולי 2022-חוות דעת נכתבה ב

חוויה לא נעימה בכלל שהייתה לי ולמשפחתי בסוף שבוע האחרון. אני אכתוב את עיקרי הדברים:
1 - ריח של עובש במסדרונות המלון, כולל צלחות אוכל שלא נאספו על ידי הצוות עד שהערתי לאחת העובדות.
2 - בימי חמישי ושבת בערב המלון פשוט אינו ארוך לחצי פנסיון ובטח שלא למשפחות. הזמנו אוכל וחיכינו מעל שעה!!! פשוט הזיה, שלא נדבר על כך שבשבת ארוחת ערב ניתן להזמין החל משעה 21:00.
3 - הייתה לנו סתימה בשירותים.. וכל המקלחת הוצפה, ביקשנו שיבואו לתקן ולנקות.. התיקון קרה הניקיון ממש לא.
4 - במהלך השהייה לאחר יום וחצי גילינו שהחדר של הילדים נפתח ללא מפתח, אלה פשוט בדחיפה - הזיה.
5 - ביום שבת ירדנו עם הילדים לבריכה באזור השעה 9:00. היו כ10 אנשים במים כולל ילדים, תנחשו מה, המציל פשוט ישן, גם אחרי שהערתי לו הוא מלמל שהוא רואה הכל.. וחזר לישון.
בקיצור לא מבין על מה ולמה המלון קיבלת 5 כוכבים וגובה את המחיר שהוא גובה.

תאריך השהייה: יולי 2022
    • מקום
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, alexyanko
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
22 ביוני 2022-חוות דעת נכתבה ב

מיקום סבבה עם נוף חביב לים מהחדר
אבל החדרים מעופשים עם ריח מוזר.
ארוחת הערב בינונית ולא מכילה מבחר גדול וגם לא כוללת שתיה חוץ ממים, שזה מבאס.
ארוחת בוקר נחמדה
סה״כ הנוף נעים לים וזה ממש משפר את השהות.

תאריך השהייה: יוני 2022
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, ORI LIAT H
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
14 בפברואר 2022-חוות דעת נכתבה ב

אני ובן זוגי הגענו למלון ב7.1.22. לשמחתנו נאמר לנו שהחדר שלנו מוכן, למרות זאת כשעלינו לחדרנו, מצאנו שאין שקיות בפחי אשפה, והכספת לא עובדת כלל.
מעט אחרי, בעקבות גל החום שהיה בחוץ, נהיה מאוד חם בחדר והחלטנו להדליק מזגן. רק, שלאחר מספר דקות הרגשנו שהחנק והחום רק מתגברים, וכשבדקנו מה יוצא מהמזגן הבנו שיוצא משם חום למרות שכיוונו אותו על שיא הקור. למרות שמיד פנינו לקבלה(פעם ראשונה) בבקשה לסדר את 3
הדברים, לגבי המזגן נאמר לנו להפתעתינו הרבה שכל החדרים מכוונים על חום ולא ניתן לשנות זאת, דבר שקורה לנו פעם ראשונה במלון למרות ששהינו במלונות רבים. נאמר לנו שבקרוב יגיעו לחדר שלנו לסדר את התקלה בכספת להביא שקיות ולהביא לנו מאוורר(כ"פשרה" על הסאונה שהגענו אליה במקום לחדר המלון שהובטח לנו). אני ובן זוגי יצאנו לטיל מעט(עם חפצינו) משום שלא יכולנו להשאיר אותם במלון וללכת לים/לבריכה כפי שתכננו כי לא היתה דרך בטוחה להשאיר אותם בעקבות התקלה בכספת שאף אחד לא טרח לבדוק לפני מסירת החדר אלינו. עברו מספר שעות, ואף עובד לא הגיע עדין, אז החלטנו לרדת שוב לקבלה(פעם שניה) ונאמר לנו שמיד יגיע מישהו לסדר הכל.
לאחר המתנה של כחצי שעה ואי נעימות רבה בסופו של דבר הגיע עובד לחדרנו עם מאוורר שנראה כאילו ישב במרתף כ20 שנה, מלא בלכלוך רב(גם אני וגם בן זוגי סובלים מאלרגיה לאבק ואם הינו משתמשים במאוורר שסופק לנו הינו יכולים להגיע לבית חולים עם קוצר נשימה). כשהעובד נשאל לגבי השקיות והכספת אמר שלא ידוע לו דבר על כך, ושיבדוק לגבי הכספת. בנוסף ביקשנו שיבדוק אם יש מאוורר נקי לאחר שהסברנו לו את המצב האלרגי שלנו, ואמר שיעשה זאת. כחצי שעה אחרי, רותחים כבר מכעס ביום המיוחד שלנו, בן הזוג שלי ירד למטה(בפעם השלישית) לחכות בקבלה כדי לקבל שירות שהיה צריך להינתן מלכתחילה, הוא ראה את אותו עובד שהיה בחדרנו מקודם, ושאל אותו מה בסוף עם הכספת והמאוורר. לגבי המאוורר הוא אף לא טרח להגיב, ולגבי הכספת אמר שמישהו היה בחדרנו וראה שהיא נפתחת. התלונה שלנו לגבי הכספת היתה שהיא כלל לא פועלת ולא ניתנת לנעילה, וזו התשובה שקיבלנו לאחר שעות של המתנה: "ראינו שהיא נפתחת". העובד הסכים בטובו לעלות עם המנהל לחדרנו, רק על מנת שנוכל לצפות במנהל מעביר למתלמדו שיעור על החלפת סוללות לכספות במשך רבע שעה נוספת בה נאלצנו להמתין להם.
כל הזמן הזה, שבאנו לחגוג 3 שנות חברות, תקועים בחדר וממתינים שיסדרו לנו את הכספת. אף אחד לא בא ואף אחד לא חוזר. בנתיים גם נגמר לנו הנייר בשרותים ואף אחד לא מביא, החדרנית אומרת שנפנה לקבלה. למזלנו, החדרנית הסכימה לבסוף לתת לנו גלגל נייר טואלט...
פה הסיפור לצערינו לא נגמר, כאשר ביום השני שלנו הכרטיסים החליטו לא לעבוד ולכן נאלצנו לרדת לקבלה שוב(פעם רביעית) בה ניתנו לנו כרטיסים חדשים ונאמר לנו לא לקרב אותם לפלאפון(?) וכשעלינו לחדר "שמחנו" לגלות שהבעיה לא נפתרה ורק לאחר ירידה נוספת לקבלה(פעם חמישית ביומיים!!!) ועליה נוספת לחדר עם אחראי ביטחון הבעיה טופלה.
לצערינו, נתקלנו בבית המלון שלכם בכל פניה שלנו לשיטת פינג פונג ארוכה שבה משחקים עם המתארח בבית המלון.

תאריך השהייה: ינואר 2022
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, lea23570
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
הצג חוות דעת נוספות