המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,494)
סנן חוות דעת
3,494 תוצאות
ציון המטיילים
1,594
1,118
452
196
134
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,594
1,118
452
196
134
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
12 - 17 מתוך 3,494 חוות דעת
15 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב

רוצות לפרגן פירגון ענק לאחת והיחידה רגינה המהממת.
שכול פעם שהגענו למלונות שלה היא נתנה לנו את האירוח הכי טוב שיכולנו לקבל,שירות מדהים,יחסי אנוש מהממים,אישה עם לב ענק וסבלנית שיודעת לתת מענה לכול מה שצריך.
מעבר לאישיות שלה היא אישה מקצועית להפליא,שמבחינתנו היא ראויה לכול המחמאות שיש.אנחנו עוד נחזור בהמשך בשביל לקבל שירות מוצלח ביותר.אוהבות נויה ומורן ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

תאריך השהייה: יוני 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, moranoshhjj
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
justsharing123, Guest Relations Manager בנכס דן פנורמה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 16 בינואר 2020

אורחות היקרות,
תודה שבחרתם להתארח במלון דן פנורמה ת"א,
תודה שהקדשתם מזמנכם בכתיבת משוב זה,
תודה ענקית על הפרגון מהמם
שמחתי לשמוע שנהנתם מהשירות ומהיחס האישי
נשמח מאוד לארח אותכם שוב בין אורחינו
בברכה
רג'י
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד



שלום רב,

בסופשבוע של 3 עד 4 לינואר 2020 התארחתי במלון דן פנורמה בת"א עם בני התינוק בן השנתיים, בקבוצה ממקום עבודתי. בכל יום השבת של 4 לינואר המלון היה ללא מים חמים בכלל. מיותר לציין כי כשאתה מתארח עם תינוק אתה זקוק לאמבטיה ומים חמים בתדירות גבוהה מאד. לצערי יום החופשה הפך להיות ליום מבאס ומאד מאתגר עם התינוק. אני מבין שהיה אירוע של גשם חזק ששיבש מערכות במלון, אבל עבורי זה היה קשה מנשוא ואני מצפה מרשת כמו דן שיהיה לה PLAN B למקרים שכאלה. חופשתנו לא היתה מהנה ומאד מאד מאכזבת, לצערי, כי ציפינו לה זמן רב !

תאריך השהייה: ינואר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, dudi19
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
justsharing123, Guest Relations Manager בנכס דן פנורמה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 16 בינואר 2020

אורחים יקרים,
תודה שבחרתם להתארח במלון דן פנורמה ת"א,
תודה שהקדשתם מזמנכם בכתיבת משוב זה,
ברצוני להתנצל על מה שקרה באירוח המדובר,
כידוע גשמים חזקים מאוד פגעו במבנה של המלון וכתוצאה לא הצלחנו לתת שירות כפי שאנו יודעים לעשות
יחד עם זאת צוות הנהלה , נכח בזמן אמת ונתן פתרונות לכל מענה
לצערי הרב , חלק מאורחינו יצאו מאוכזבים
ולא מרוצים מהמקרה
ועל כך אני מתנצלת אישית
מאחלת לכם כל טוב
בברכה
רג'י
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

קיבלנו חדר קטן מאוד ללא ארון עם שולחן + כיסא..לא ידעתי שבאתי לעבוד ולהתחבר למחשב...אוכל תעשייתי לא באיכות גבוהה אפילו ארוחת הבוקר שהקינוחים אמורים להיות מוצלחים וטובים הם לא היו טעימים לא מורגש שהגענו לבית מלון...פשוט התאכזבתי

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Lizetmaman
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
justsharing123, Guest Relations Manager בנכס דן פנורמה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בדצמבר 2019

,אורחים יקרים
תודה שבחרתם להתארח במלון דן פנורמה ת"א,
תודה שהקדשתם מזמנכם בתיבת משוב זה
ברצוני להתייחס להערותכם בנוגע האירוח ,
כל החדרים שלנו הם אותו גודל המותאמים לזוג עם אפשרות הוספת אדם נוסף ,
בכל חדר יש ארון, שולחן וכיסא
בנוגע הרמת האוכל , אורחינו מאוד מרוצים מהמגוון מהטעם ומהאיכות ,
והביקורות מדברות בעד עצמן,
צר שיצאתם בתחושה הלא נעימה מהאירוח
חג שמח
בברכה
רג'י
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

אורמים שהדג מסריח מה..... ואם חזרנו למלון פעם שניה אחרי יחס סביר בפעם הקודמת, אז זה יהייה הביקור האחרון שלנו במלון.
יחס לא מקצועי של הצוות בטיפול בבעיה שהיתה עם זמן הפינוי, חדר אוכל שלא מתפקד בדברים פשוטים של למלא את המנות החשובות לאוכלי ללא-גלוטן ובכלל.
הרבה מאוד רעש בחדר האוכל, ירדנו בשעה 0700 כדי שאפשר יהייה לאכול בשקט.
חדרים סבירים, מינימום ציוד הכרחי.
שיהייה להם בהצלחה, לא איתנו יותר.

עצה לגבי חדרים: מה עוזר הנוף אם אין יחס, חפשו מלון אחר
תאריך השהייה: נובמבר 2019
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Mobile675192
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
justsharing123, Guest Relations Manager בנכס דן פנורמה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בדצמבר 2019

אורחים יקרים ,
תודה שבחרתם להתארח במלון דן פנורמה ת"א,
תודה שהקדשת מזמנך היקר בכתיבת משוב כה מעמיק זה,
לא ברור מה הם הסיבות להתקפה ....
פינוי חדרים הוא עד השעה 12:00 כפי שמצוין באתר
אם יש אפשרות לעזיבה מאוחרת אנו מאפשרים עזיבה גם ללא חיוב ותמיד באהבה,
המגוון ואיכות האוכל לאוכלי ללא גלוטן , מוצג בפני האורחים עם ליווי אנשי הצוות אשר מסביר מה כן מותר ומה פחות ,
מלון בסופי שבוע ככל מלון נמצא בתפוסות גבוהות , אין אנו יכולים להשתיק את אנשים מפני שהם מנהלים שיחה עם חבריהם או עם משפחתויהם , צר לי שיצאתם בתחושוה הלא מספקת מהאירוח
אנו כצוות ופרט צוות ניהולי , תמיד זמין עבור כל אורח ולכל פניה ולכל בקשה
מאחלים לכם חג שמח
בברכה
רג'י
מנהלךת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
25 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון דן פנורמה בחודש דצמבר, מעבר למזג האויר המושלם שקיבלנו, זכינו ליחס אדיב ונעים מהפקידים בקבלה. קיבלנו חדרים מרווחים הצופים אל הים. רמת הנקיון היתה טובה, האוכל היה מאוד מגוון, טרי וטעים (כלל מנות מגוונות גם לנטולי גלוטן). הצוות בחדר האוכל כבר זכר את סוג הקפה האהוב עלינו והסביר פנים.המנות הלובי היום טעימות וגדולות.
חדר הכושר במלון מאובזר ומזמין.
נשמח לחזור בשנית,

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Revital73
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
justsharing123, Guest Relations Manager בנכס דן פנורמה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בדצמבר 2019

אורחים יקרים,
תודה שבחרתם להתארח במלון דן פנורמה ת"א,
תודה שהקדשתם מזמנכם בכתיבת משוב זה,
משמח אותי אישית לשמוע שהצוות שלנו היה שירותי ואדיב עבורכם ,
כמו כן שמחתי לשמוע שנהנתם מהמבחר המנות לנטולי גלוטן שהשף שלנו הכין עבורכם
נשמח לארח אותכם בשנית אצלנו
חג חנוכה שמח
בברכה
רג'י
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות