המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,721)
סנן חוות דעת
2,721 תוצאות
ציון המטיילים
1,468
513
320
200
220
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,468
513
320
200
220
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 2,721 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 5 שבועות

הגעתי עם בן זוגי לסופש והאירוח היה ברמה מאד גבוה.
השירות מהעובדים היה מאד אדיב, במיוחד מהעובדים בקבלה.
שירות הניקיון היה טוב, ותמיד נענו לכל בקשה קטנה שרק ביקשנו.
לארוחת בוקר הגענו יחסית מאוחר, אבל עדיין היה שפע ומגוון רחב מאד והמלצרית תמיד בדקה שיש לנו מספיק קפה.
לסיכומו של דבר המלון מומלץ מאד, חוויה זוגית מפנקת ורומנטית מאד.

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Kate S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DanitM10, Manager בנכס מלון הרודס תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

אורחים יקרים שלום, תודה על הזמן שהקדשת למילוי המשוב. שמחנו לקרוא כי נהניתם משהייתכם עמנו. יהיה לנו לעונג לארח אתכם באהבה שוב בעתיד הקרוב. בברכה, הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

באופן כללי החוויה במלון זה מאוד מזכירה חוויה במלונות הכל כלול באילת או טבריה . לגמרי לא מצדיק את השם שלו . כמה נקודות לפירוט : החנייה או עזרה בחנייה זה דבר שלא קיים . המעליות לא עומדות בעומס העדפנו לעלות ולרדת מקומה 3 במדרגות . חדר האוכל לא עומד בעומס , יש תורים בכל מקום האוכל לא להיט וכו' .
הצוות היה מאוד אדיב והמלון מתוחזק טוב
אבל עדיין , לא נראה לי שנחזור לשם ולא נמליץ לחברים

עצה לגבי חדרים: אין לי עצה טובה , לקוות לטוב
תאריך השהייה: אוגוסט 2019
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, boaz1969
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DanitM10, Manager בנכס מלון הרודס תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 בספטמבר 2019

אורח יקר שלום, אנו מודים לך על הזמן שהקדשת לכתיבת המשוב. הצטערנו לקרוא כי לא עמדנו בציפיותיך. הערותיך נלקחו לתשומת לבנו ברצינות רבה והועברו למנהלי המחלקות הרלוונטים לצורך שיפור השירות. אנו מקווים כי תחזור לביקור נוסף ובו נספק עבורך את חוויית האירוח האיכותית והמהנה אותה אנו שואפים לספק לכלל אורחינו. בברכה, הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
20 באוגוסט 2019-חוות דעת נכתבה ב

תת רמה של מלון. הבשר בארוחת הערב היה קר, הצוות לא הקפיד להוציא בשר חם בכלל. כשביקשתי מנהל הוא לא טרח להגיע אלי במשך זמן רב עד שהלכתי לקבלה ודרשתי בתקיפות מענה. העובדים במלון ממורמרים ולא נותנים יחס ראוי כמתבקש ממותג הרודס. יש התעלמות מוחלטת מהלקוח. העובדים שמים פס על המלון והרשת ולא מעניין אותם מכלום. אחד העובדים בחדר האוכל התחצף אלי ואמר שהמלון והרשת מעניינים לו את התחת ושאני מוזמן להתלונן. הטיפול במלון מול רשת פתאל בעיצומו ולא אוותר למלון ולרשת על יחס מחפיר זה. לא ממליץ להגיע למלון! חבל על הכסף כשאין יחס ואין שירות. זה לא כמו הרודס באילת אלא לכל היותר מלון שלושה כוכבים עם עובדים ממורמרים.

עצה לגבי חדרים: מומלץ לקחת חדרי אקסיוטיב או קלאב בקומות הגבוהות.
תאריך השהייה: אוגוסט 2019
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
1  תודה, NirI24
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DanitM10, Manager בנכס מלון הרודס תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 באוגוסט 2019

אורח יקר שלום,
אנו מודים לך על הזמן שהקדשת למילוי המשוב באתר טריפ אדוויזר. הצטערנו לקרוא כי לא הצלחנו לספק עבורך את חויית אירוח והשירות הטובה ביותר כפי שאנו שואפים לעשות תמיד. הערותיך נלקחו לתשומת לבנו והועברו למנהלי המחלקות הרלוונטיים לצורך שיפור השירות. אנו מקווים כי תחזור לביקור נוסף ובו נוכל לספק עבורך חוויה מהנה הרבה יותר. בברכה, הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוגוסט 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חוץ מיקום אין למלון מה להציע, מיזוג אוויר בחדרים עובד בעצמה גבוהה כדי להסתיר את ריח הטחב בחדר, לחץ המים הקרים במקלחת חלש מאד מה שמחייב אותך לשרוף את העור או להתקלח בזרם חלש, אוכל בינוני בארוחת הבוקר ואף גרוע בארוחת הערב, אנחנו העדפנו לצאת לאכול בחוץ למרות שהזמנו חופשה עם ארוחת ערב. צוות הקבלה ושירות החדרים הפליא לסדר לנו שני חדרים זוגיים למרות ההזמנה לחמישה ונדרשו שתי הערות לדלפק כדי לסדר את העניין.
בקיצור לפה אנחנו לא חוזרים!!!

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, olala100
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DanitM10, Manager בנכס מלון הרודס תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוגוסט 2019

אורח יקר שלום, תודה על הזמן שהקדשת לכתיבת המשוב. הצטערנו לקרוא כי לא הצלחנו לעמוד בציפיותיך. צוות מלונאי הרודס תל אביב מחויבים לספק לאורחינו את חוויית האירוח האיכותית והמהנה ביותר. הערותיך הועברו למנהלי המחלקות הרלוונטיים לצורך שיפור השירות. אנו מקווים לארח אותך שוב ולספק עבורך את החוויה המושלמת שאנו שואפים לספק לכלל אורחינו. בברכה, הנהלת המלון


דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב

ללא ספק אחד המלונות המאכזבים ששהינו בו
חדר מלוכלך מאוד במיוחד השירותים,בדלי סגריות במרפסת,מתקן מגבות שבור,שירותים ואמבטיה עם סתימה
בריכה קטנה וצפופה אין מקום לשבת בה
המלון מוכר גרופונים לימי כיף במלון והתוצאה פוגעת מאוד באורחים!!! פגשתי עובדים מתוסכלים שמצדיקים אותנו ואומרים שאין להם מה לעשות בנושא
בחדר אוכל המתנה של כמעט 40 דקות לכניסה לחדר אוכל
מכיוון שהיו בתור כמות גדולה של אנשים שהוכנסו עם גרופונים והמצב גרם לעומוס מטורף!!
תור לחביתות שנטשתי אחרי חצי שעה על קפה ויתרנו אחרי שראינו את התור!חוסרים באוכל שלא מילאו כמו פיצה,שוקו מעדנים סלט וכו... יש לציין שירדנו בסביבות 930 ולא ב1030 כשהארוחה מסתיימת
אנחנו שוהים כרגע במלון ויוצאים לאכול ארוחת בוקר בבית קפה ... הזוי!!!

תאריך השהייה: יולי 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Scenic630732
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DanitM10, Manager בנכס מלון הרודס תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 ביולי 2019

אורח יקר שלום,
תודה על הזמן שהקדשת לכתיבת המשוב.
הצטערנו לקרוא כי לא עמדנו בציפיותיכם.
הערותיך נלקחו לתשומת לבנו והועברו למנהלי המחלקות הרלוונטיים לצורך שיפור השירות.
אנו מקווים כי תחזרו אלינו בשנית ונוכל לספק עבורכם את חוויית האירוח האיכותית והמהנה ביותר כפי שאנו שואפים לעשות עם כל אורחינו. בברכה, הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות