המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,798)
סנן חוות דעת
2,798 תוצאות
ציון המטיילים
1,488
526
336
210
238
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,488
526
336
210
238
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
24 - 29 מתוך 2,798 חוות דעת
26 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

אכזבה ברמה עצומה.
היינו לפני כחודשיים במלון לסופ"ש לחגיגות יום הולדת לאישה.
קומה שניה עם ריח שטיחים ואבק נוראי, פקידה שרק מנסה לנפנף אותך עד שלבסוף נותנת לך חדר, מגיעים לחדר האסלה סתומה, מזמינים איש תחזוקה בזמן שאנחנו הולכים לאכול במסעדה חוזרים אחרי ערב מהנה לחדר חזרה ומגלים שהוא אפוף בעשן סיגריות וריח מחניק, האישה מיד החלה להקיא מהריח . מתקשר לקבלה מעביר אותנו חדר ב1 וחצי בלילה בלי שיעזרו לנו כלל ועוד מי מביא לי תמפתח של החדר החדש? אותו איש תחזוקה שהואיל בטובו לעשן לי בחדר... קמים לארוחת בוקר חדר אוכל עמוס מחכים ומתיישבים קמים לקחת שתיה והופ מפנים לנו תשולחן עם כל האוכל, ממלאים משוב ששלחו לנו במייל ובהודעה ואפילו לא חוזרים עם תשובה למה שהתרחש שם, פשוט אכזבה שלמה מפתאל, אני כבר ביקשתי לבטל את מועדון שמיים כי השמיים הם אכן הגבול

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, talvan
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
19 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

הייתי לילה בהרודס תל אביב הזמנתי פיצה לחדר והיא הייתה מזעזעת בלתי אכילה .. ביקשתי מהם להחזר אותה ולבטל לי את זה .. הוא לקח את כרטיס האשראי והחזיר אותו בטעינה שיחכו למנהלת מחר בשביל לבטל וכי הם לא מצליחים לעשות זאת בלי כרטיס מנהל ..!! עברו 3 שבועות ועד עכשיו לא קיבלתי כלום ואין לי עם מי לדבר .. אני מתקשרת למלון והם מעבירים אותי ממחלקה למחלקה בלי שום מענה ! פשוט מגעיל ומזעזע גנביםם!!!

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה לרגל עסקים
תודה, mayao570
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DanitM10, Manager בנכס מלון הרודס תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 23 בדצמבר 2019

אורחים יקרים שלום, תודה על הזמן שהקדשתם לכתיבת התגובה. אנו מצטערים לקרוא כי לא הצלחנו לספק עבורכם חוויית אירוח איכותית ומהנה כפי שאנו שואפים לספק לאורחינו. נשמח לעמוד לרשותכם בכתובת המייל של פניות הציבור
michalco@fattal.co.il

בברכה,
הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מעוצב וטרנדי..בחדר יש תחושה שהמלון מחודש והכילים הסינטרים ישנים
החדרים קרים ללא יכולת להפעיל חימום.
ארוחת הבוקר הייתה לא טרייה, לא טעימה וללא מראה מזמין. השירות גרוע!
התלוננתי בפני קשרי לקוחות של המלון המענה לא מהיר ותחושת זילזול..בפיצוי שהציעו לחוויה גרועה ומענה לקוי.

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה לרגל עסקים
תודה, osnat12344
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DanitM10, Manager בנכס מלון הרודס תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 בדצמבר 2019

אורח יקר שלום,
תודה על הזמן שהקדשת לכתיבת התגובה. הצטערנו לקרוא כי לא הצלחנו לענות על ציפיותיך. הערותיך נלקחו לתשומת לבנו ברצינות רבה והועברו למנהלי המחלקות הרלוונטיים לצורך שיפור השירות. אנו מקווים כי תחזרו לביקור נוסף שבו נצליח לספק עבורכם את חווית האירוח האיכותית והמהנה אותה אנו שואפים לספק לאורחינו. בברכה, הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
21 בנובמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

היינו בספא בנובמבר, טיפול עיסוי אגרסיבי בבן זוגי שהותיר חבלות על גבו. הספא מתעלם מפניות ולא חוזר ללקוחות. המתקנים מוזנחים מאד. הטיפולים לא זולים והחוויה עגומה. הבטיחו חוויה בלתי נשכחת - אפשר לומר שאכן ״זכינו״ לכזאת אך במובן הרע של המונח. חייבת לציין שכותבת לאחר שפניתי מספר רב של פעמים לספא.

תאריך השהייה: נובמבר 2019
    • שירות
תודה, DDonenfeld
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
9 בנובמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חוצפה לגבות כמעט 2000 שח ללילה במלון שלא היינו נותנים לו 3 כוכבים. בושה בושה בושה
ובתור פיצוי על אי שביעות רצון משתיקים אותנו עם ארוחה חינם בחדר האוכל של המלון.
יש לכם הרבה מה ללמוד מרשת ישרוטל, הן בנושא איכות והן בנושא שירות.
פשוט גזל

תאריך השהייה: נובמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, ra1ra2
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DanitM10, Manager בנכס מלון הרודס תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 11 בנובמבר 2019

אורח יקר שלום,
אנו מודים לך על שהקדשת מזמנך לשיתוף התרשמותך מהמלון.
צוות מלונאי הרודס תל אביב מחויבים לספק לאורחינו חוויית אירוח איכותית ומהנה ומצרים על כך שלא הצלחנו לעמוד בציפיותיך. אנו מקווים כי תחזור אלינו בשנית לצורך חוויה מתקנת ומהנה בהרבה יותר.
בברכה,
הנהלת המלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות