המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,882)
סנן חוות דעת
1,882 תוצאות
ציון המטיילים
990
554
215
70
53
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
990
554
215
70
53
קרא מה אומרים המטיילים:
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 1,882 חוות דעת
4 באוקטובר 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחתי במלון שרתון תל אביב כ3 ימים.
חדר נקי עם נוף מדהים משקיף אל הים, שירות מצויין , אוכל טעים.
תודה רבה לצוות הקלאב המדהים מזל, רויטל, מיכאל, מוריה,מרי, מרינה, אלכסנדרה וכרמל.
שירות יוצא מן הכלל!!!!!!

שהו בתאריך : ספטמבר 2018, מאפיין הטיול חופשה רומנטית
תודה, stavka963
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
3 באוקטובר 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

החדרים היו אחלה אבל רמת הניקיון טעונה שיפור. מכונת האספרסו היתה מלוכלכת עם קפסולה משומשת בפנים, הייתי צריכה לנקות בעצמי וזה הסריח. במיני בר היתה שקית עם עלים כלשהם, רקובים למדי, שהסריחו את המיני בר ולא רציתי לשים שם אפילו בקבוק מים. שהינו רק לילה אחד ולא ראיתי לנכון להחליף חדר ולא רציתי שיבואו לנקות בזמן שאני שם, אבל יידעתי את הפקידה בקבלה על כך בצ'ק אאוט. התגובה שלה היתה ממש חצופה. היא שאלה אותי בזילזול אם זה שלי ואם אני רוצה את זה. למעט הפקידה הזו שאר נותני השירות היו אדיבים ומנומסים, הזמנתי כמה דברים לחדר, דיברתי עם אישה בשם מימי, והמענה היה לבבי ונעים והדברים הגיעו די מהר. בית הקפה למטה סגר מכונת קפה לפני כניסת שבת ואי אפשר היה לשתות קפה במלון, זה היה קצת מבאס אבל לא קריטי. גם הניקיון בשירותים והמלתחות של הבריכה טעון שיפור. היה חסר סבון ושמפו והיה ריח לא נעים. התחושה הכללית היתה ממוצעת, ולו ציפיתי לסטנדרט גבוה הייתי מתאכזבת.

שהו בתאריך : אוקטובר 2018, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
תודה, Lola K
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
sheratonTelAviv, Public Relations Manager בנכס מלון שרתון תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוקטובר 2018

לולה ק. שלום רב,
תודה שבחרת להעלות את הדברים בפנינו, אנו מתנצלים על השירות הלקוי שחווית בזמן שהותך במלון.
אנו מבינים את אכזבתך, ברצוננו להדגיש כי כל ליקוי הקשור בשירות ובנקיון משק הבית של המלון איננו מקובל עלינו ואנו עושים כל מאמץ על מנת שדברים כאילו לא יישנו .
אנו מבקשים להוסיף כי מלון שרתון תל אביב עומד בסטנדרטים מאוד גבוהים עבור אורחיו ואנו מבטיחים לטפל בכל האמצעים הדרושים על מנת שהדברים שהזכרת לא יחזרו על עצמם. באותה נשימה אנו רוצים להודות לך על שמצאת לנכון להזכיר את יתר צוות העובדים אשר היה אדיב ומנומס, אנו נעביר את הערתך למימי .
נשמח לראותך שוב במלוננו, ולדעת על בואך מבעוד מועד.
בברכה,
ג'יין יעקובזאדי
מנהלת יח"צ


דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 ביולי 2018-חוות דעת נכתבה ב

חגיגת ארוחת בר מצווה משפחתית במלון שרתון תל אביב.
אחרי יום חם בטקס עליה לתורה בכותל הגענו ללובי המלון ושם המתין לנו שלט על האירוע
ושולחן מסודר יפה מאוד כולל מבט לים .
התפריט היה לכול סועד על השולחן .
ההגשה הייתה מאוד מקצועית .
האוכל היה מאוד טעים . כולל משחקי השף . כמו "חציל בפחם "
אין מילים מושלם ותודה לצוות בית המלון .

עצה לגבי חדרים: מומלץ מאוד
  • שהו בתאריך : יולי 2018, מאפיין הטיול חופשה עם חברים
    • תמורה
    • שירות
תודה, arcadia166
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
17 ביוני 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מדהים איכותי ונקי.
חדר אוכל עם מגוון רחב של אפשרויות.
מידי שנה אנו באים למלון זה ותמיד יוצאים
מרוצים מאוד.
השירות במלון היה אדיב ונעים.
טרקלין המלון שווה את מחירו- מקום שקט ונעים
ללא ספק שווה את החוויה.

שהו בתאריך : יוני 2018, מאפיין הטיול חופשה רומנטית
תודה, idan_keren
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
18 במאי 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בתי המלון מקפידים מאוד על שעת מסירת חדרים, שחלילה לא ימסר לפני הזמן, ושעת עזיבה כשעה קדושה. הגענו למלון וניגשנו לדלפק בשעה 15:15, רבע שעה לאחר מסירת החדרים. נמסר לנו שהחדר לא מוכן.
עברה שעה ועוד שעה והחדר לא מוכן, אחרי שעתיים וחצי של המתנה שפקידי הקבלה אדישים נדרשה התערבות של מנהל המלון שימסרו לנו החדרים.
לצערנו לא היינו לבד בסירה, איתנו היו עוד שתי משפחות בהמתנה.
התנצלות לא קיבלנו והערב התפספס לנו.
כדאי לשים לב לשירות בעיקר שמדובר במלון 5 כוכבים

שהו בתאריך : מאי 2018, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
2  תודה, Pathfinder663990
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Miki E, Guest Relations Manager בנכס מלון שרתון תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 19 במאי 2018

צפריר שלום רב,

תודה רבה על משובך ועל כך שהבאת זאת לתשומת ליבנו בזמן שהותכם עמנו.
המנהל התורן במלון שמח לעמוד לרשותכם ולסייע בכל.
אנו מתנצלים על אי הנוחות ונשמח לעמוד לשירותכם בכל דבר ועניין.

בברכת חג שבועות שמח,

מיקי ארז

מנהלת יחסי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות