המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (247)
סנן חוות דעת
247 תוצאות
ציון המטיילים
105
79
36
16
11
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
105
79
36
16
11
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 247 חוות דעת
8 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

ארוחת בוקר מצויינת ומגוונת מותאמת לתקופת הקורונה. חדר שינה לא גדול אבל מאוד נוח. קבלת פנים יפה וצוות אדיב. מיקום מעולה ממש על הים וקרוב כמעט לכל מקום שתרצו. מעלית מיושנת אבל לא באמת מפריע. אשמח להתארח שוב בעתיד.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • מקום
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, shira_sibony
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Nathalie Ngamkham, Other בנכס מלון פרימה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 בספטמבר 2020

shira_sibony שלום,

אנו מודים על זמנך שהקדשת כדי לדרג את המלון. צוות המלון נורא שמחים לשמוע על תגובתך החיובית על המלון ואנחנו מאוד מקווים שהיתה לכם חופשה
מקסימה בתל-אביב. שמחנו לארח אתכם ואתם כמובן מוזמנים להישאר איתנו שוב בביקור הבא שלכם בתל-אביב.

בברכה,
פרימה תל-אביב

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
29 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

המיקום המצויין , מבטיח המון אבל המלון לא התקדם עם השנים ולא מנצל את המיקום לדחוף את המלון לכזה שכיף להגיע אליו. המעלית המיושנת שיש בה בקושי מקום לשני נוסעים , כמות השומן על שולחנות חדר האוכל והרצפה הדביקה שם משאירים את המלון הרחק מאחור וחבל. למרות הפוטנציאל לא נבוא יותר.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, shlomoco
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
29 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היה אחלה, שרות טוב מאוד. קרוב מאוד לחוף הים (50מטר) ולהרבה מקומות בת"א (דיזנגוף סנטר כ- 600 מטר), נמל יפו (קצת יותר מ- 4 ק"מ , אבל כייף ללכת לאורך הטיילת). ארוחת בוקר טובה ומשביעה. נשמח להתארח שוב בעתיד.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Rambobar
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Nathalie Ngamkham, Other בנכס מלון פרימה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 31 באוגוסט 2020

Rambobar שלום,

אנו מודים על זמנך שהקדשת כדי לדרג את המלון. צוות המלון נורא שמחים לשמוע על תגובתך החיובית על הארוחת בוקר והמיקום של המלון. אנחנו מאוד מקווים שהיתה לכם חופשה מקסימה בתל-אביב, סך הכל. שמחנו לארח אתכם ואתם כמובן מוזמנים להישאר איתנו שוב בביקור הבא שלכם בתל-אביב.

בברכה,
פרימה תל-אביב

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
29 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אין תמורה למחיר. נקודה.
חדרים פצפונים. דחוסים. ועל כלום דורשים דיפוזיט למקרה של נזק... מראש אתם עבריינים.
אנחנו הזמנו דרך הוקינג בצהרים התקשרנו להגיד שמאחרים ומגיעים לצק אין בערב, כשהגענו ההזמנה לא הייתה רשומה. 40 דקות המתנה כדי שפקיד יגיד שהמחיר נשאראותו הדבר אבל החדר הגדול מול הים שהזמנו הפך להיות חדרון פצפוו בלי אויר.. המחיר נשאר זהה... אחכ הסתבר שהמערכת האינטרנט לא עובדת ולכן לקח להם עוד זמן לחייב את הכרטיס... למרות
חוסר שביעות הרצון שהבענו האדון בקבלה התעלם ואמר.. זה מה יש.
האיש הכי נחמד שם היה נתי מהחניון.
בקיצור... תמנעו.
מקום שגובה מחיר כזה בתל אביב ונותן כלום.... טפשר למצוא הרבה יותר בפחות כסף... וחיוך!!!!
אותנו הם הפסידו..

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, malysh20
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Nathalie Ngamkham, Other בנכס מלון פרימה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 באוגוסט 2020

שלום,

ראשית כל אני מתנצל אם היית לך תחושה לא נעימה או חווייה לא משביעת רצון.
נתחיל מזה שהזמנתם דרך בוקינג חדר סופריור נוף לעיר וזה מה שקיבלתם, החדר הינו ליחיד או זוג ולא כזה פיצפון כפי שציינת מעלה, באותו ערב שהגעת לא היה לנו חדרי נוף ים להציע בחינם או בתשלום לכן הפקיד לא היה לו סוג אחר של חדר להציע.
שנית ההזמנה שקיבלנו דרך בוקינג עם כרטיס מסורב לכן ולפי הנהלים ההזמנה בוטלה במערכת כי לא שומרים הזמנות שהכרטיס אשראי מסורב לכן הפקיד לא ראה את ההסזמנה במערכת ועל זה אנו מתנצלים שלקח לו קצת זמן למצוא את ההזמנה.
באשר לעבריינים אנחנו בטח לא , תחזרי להזמנה בבוקינג ותראי שההזמנה היית היית לחדר סופריור ויש בהזמנה עצמה תמונה של החדר ולא נוף ים, אנחנו עובדים לפי נהלים וחוק שלפיו כל אורח שמשלם עם כרטיס חייב להזין קוד סוד, זו לא המצאה שלנו או של הפקיד שרק ניסה לעשות את מה שנדרש ממנו.
נוהל כרטיס אשראי לביטחון גם לא משהו חדש ומקובל בבתי מלון בארץ ובחו"ל.

השמך שבוע טוב,
הנהלת המלון.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
25 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היה מקסים ומהנה מאוד.הצוות אדיב , עם חיוך כל הזמן ותמיד עוזר בכל שאלה/בקשה.יש שמירה על התקנות בקורונה וניקיון . ארוחת הבוקר טובה וטרייה.המיקום מעולה, מרחק הליכה לים והנוף משגע. בקיצור נהננו מאוד ובטוחה שנחזור בעתיד

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, sharonbE9305AX
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Nathalie Ngamkham, Other בנכס מלון פרימה תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 באוגוסט 2020

sharonbE9305AX שלום,

אנו מודים על זמנך שהקדשת כדי לדרג את המלון. צוות המלון נורא שמחים לשמוע על תגובתך החיובית על המלון ואנחנו מאוד מקווים שהיתה לכם חופשה
מקסימה בתל-אביב. שמחנו לארח אתכם ואתם כמובן מוזמנים להישאר איתנו שוב בביקור הבא שלכם בתל-אביב.

בברכה,
פרימה תל-אביב

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות