שרות גס, או למעשה אין שירות. אחרי שהתיישבנו הגיעה המלצרית והודיעה שמשום שלא הזמנו מראש, נהיה מחויבים ב 120 ש"ח לאדם. בושה!!!
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
שרות גס, או למעשה אין שירות. אחרי שהתיישבנו הגיעה המלצרית והודיעה שמשום שלא הזמנו מראש, נהיה מחויבים ב 120 ש"ח לאדם. בושה!!!
5 - 9 מתוך 58 חוות דעת
הגענו למקום עם כלב. נאמר לנו שלא ניתן להיכנס עם כלבים למסעדה. קיבלנו את זה והצענו לקשור אותו לאחד העמודים מחוץ למסעדה, והמארחת אמרה לנו שלפי הנהלים של המקום, אסור שכלבים יהיו משוייכים לשום רכוש של המסעדה. כשהצענו כבר לקשור את הכלב לכסא ים על החוף שלא שייך למסעדה, גם זה משום מה היה בעייתי מבחינתם. כנראה שיש למסעדה בעלות על רכוש שלא שייך לה.
לבסוף הגיעה מלצרית ואמרה שהם לא משרתים לקוחות עם כלבים. הסתובבנו והלכנו. כנראה שהסלידה של המקום מכלבים גדולה מהרצון להרוויח כסף. אם ככה הם מתנהגים לכלבים, לא רוצה לדעת איזה יחס יש להם ללקוחות אנושיים. לפי הביקורות פה, לא משהו.
Terrible /disgusting service of the manager Fuad
שירות מזעזע של האחראי פואד. דיבר בגסות נוראית ולא מכבדת
התנהגות המלצרים מזעזעת ולא מכבדת. לצערי אחרי שאמרו לנו לשבת היכן שנרצה, המתנו חצי שעה. במהלכה קראנו למלצר 3 פעמים, אמר עוד רגע, חלף לידנו עוד מספר פעמים נוספות ואחרי מעל
.חצי שעה טרח להתייחס ולומר שהמקום נסגר. ולא ניתן להזמין
שירות לא מכבד של המנהל אדון כרמי(זה השם שהוא אמר שקוראים לו).קודם שילמד דרך ארץ בארוח ובגישה לאנשים. ולפי תגובות האנשים,מסתבר שהיחס לאורחים במקום לוקה בחסר.אלינו המלצריות היו בסדר גמור. והמנה שהזמנו היתה טעימה.שנה טובה.
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.