המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (598)
סנן חוות דעת
598 תוצאות
ציון המטיילים
326
167
46
24
35
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
326
167
46
24
35
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
2 - 7 מתוך 598 חוות דעת
9 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מרגע קבלת החדר עד המקלחת וריח המגבות.
הצוות זמין ושירותי לכל שאלה ובקשה.
אורנה מנכלית המלון לא עזבה אותנו עד שהבינה
שאנחנו שבעות רצון , מהחדר המרווח
המרפסת והנוף לים.
מיקום המלון מרחק הליכה קצר מהים פאבים ומסעדות.
ומצידו השני קרוב לרחובות הסואנים של תל אביב.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Lilachbe28
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל טאואר תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 בספטמבר 2020

Lilachbe28 היקרה,


מלון ישרוטל טאואר תל אביב הממוקם בסמוך לחוף ימה של תל אביב הוא מלון עירוני הממוקם בלב אזור העסקים, התיירות והמסחר של העיר ללא הפסקה
ולכן מתאים במיוחד לאנשי עסקים, המבקשים לשוב בתום יום עבודה לאירוח ידידותי ונעים.
המיקום האטרקטיבי של מלון ישרוטל טאואר תל אביב מאפשר לכם ליהנות מחוף הים, הנמצא במרחק 2 דקות הליכה ממרכזי בילוי, מסעדות וחיי הלילה של תל-אביב. בסביבתו תמצאו נקודות עניין פופולאריות כמו טיילת תל אביב, חוף פרישמן, חוף גורדון, שוק הכרמל, תיאטרון הבימה, דיזנגוף סנטר ועוד.
במלון 80 חדרים חדשים ומאובזרים, הפונים אל קו החוף או אל הנוף האורבני של תל אביב וכן 40 סוויטות מרווחות בעלות מטבחון ופינת אוכל, לאירוח חברים או משפחות..בחודשים אפריל-נובמבר תוכלו לבלות בבריכה על גג המלון, הצופה אל נוף פנורמי עוצר נשימה של ים התיכון והעיר הגדולה.


שמחתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלון ישרוטל טאואר עמדה לשביעות רצונך וכי שירותי המלון תאמו את ציפיותיך.
אנו מקווים כי תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך גם בעתיד, תוך שאנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה ומפנקת.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
24 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו בחודש 820 בסוויטה בקומה 11 עם מרפסת צופה לים

העיצוב והאבזור פשוטים מאוד, החדר היה מרווח מאוד המיטה נחמדה.

המרפסת נעימה וצופה לנוף מדהים
המזגן מקפיא ויוצר לחות מטורפת שממש מרטיב את הריצפה, תיזהרו לא להחליק.

יש רק 2 מעליות ולוקח המון זמן עד שהיא מגיעה. והיא ממש קטנה לכן יש מצב לחכות כמעט 20 דקות עד שמגיע תורכם. ממש מבאס.

ארוחת הבוקר מוגשת לחדר מאוד דלה ולא טרייה

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, regevve
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל טאואר תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 26 באוגוסט 2020

regevve היקר,


הצטערתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלוננו לא תאמה את ציפיותיך.
אציין כי ארוחת הבוקר למבוגר מורכבת מ :
סלטים אישיים, גבינות קשות ורכות,אבוקדו, מוזלי, דגים , חביתה אישית, קופסא אישית של לחמניות קטנות ופיתה +ריבה וחמאה ,מאפים ובקבוק תפוזים 100% סחוט
יחד עם זאת, הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו ויועברו לידיעתם והמשך טיפולם של הנוגעים בדבר.
אנו נשמח לשוב ולארח אותך גם בעתיד תוך שאנו נעשה כל שביכולתנו על מנת להעניק לך חופשה
מהנה ומפנקת
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
24 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

היינו 2 זוגות במלון בחודש אוגוסט וחייב לומר שחוץ מזה שהחדר נראה בסדר כל השאר היה על הפנים. בגלל הקורונה מביאים ארוחת בוקר בגודל ממוצע לחדר, ואם אתה לא אוהב את מה שהם מציעים (ואין גיוון) או שאתה עדיין רעב הלך עליך. אין שירות חדרים. 2 מעליות שלוקח להן שעה להגיע. ריח מתוק מסריח בקומות (עובד שם אמר שזה מהקינוחים והריח שם כבר חודש) בריכה קטנה וצפופה שאי אפשר לעלות לשם אלכוהול, רמקול ולא משנה כמה קטן (אין מוסיקה של המלון) או אפילו לעשן. אין חניה ואם מצאתה היא עולה כסף ולא קצת. והכי גרוע מכניסים ילדים מתחת לכיל 18 למלון ואז מתפלים דנם עושים בלאגן ב2 בלילה. בקיצור, תחסכו לחופשה בדובאי.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, DanTheReviewer13
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל טאואר תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 26 באוגוסט 2020

DanTheReviewer13 היקר,

הצטערתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלוננו לא תאמה את ציפיותיך.
למען הסדר הטוב ושמירה על בריאות אורחינו הוחלט על כך שארוחות הבוקר יהיו ארוזות ויועלו לחדר האירוח.
ארוחת הבוקר היא כמובן עם דגש על הגשת מזון בריא, אנין ומהאיכות הטובה ביותר ומורכבת מ :
סלטים אישיים, גבינות קשות ורכות ,אבוקדו ,מוזלי , דגים, חביתה אישית, קופסא אישית של לחמניות קטנות ופיתה +ריבה וחמאה, מאפים ובקבוק תפוזים 100% סחוט.
אורחים רבים משבחים סידור זה ובכך ישנה שמירה על ריחוק חברתי כנדרש בהנחיות תו סגול ומניעת עומסים מיותרים.
החניה במלון היא על בסיס מקום פנוי ובחניון אשר אינו שייך לרשת ישרוטל, לאורחי המלון החניה בתשלום סמלי של 50 ש"ח ליום.

אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
18 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הזמנו 2 לילות לזוג פלוס 2.
הגענו ביום ראשון בשתיים והחדר לא היה מוכן. אז ביקשנו מגבות לבריכה- מסתבר שבגלל הקורונה אין כניסה לבריכה לפני שקיבלנו חדר, למרות שכבר שילמנו כשהגענו. זאת אומרת, לא קיבלנו מפתח לחדר אבל כבר זה נחשב כאילו אנחנו אורחי המלון, לא?
אוקיי..לא נורא העברתי הלאה.
יתרון- יש חניה במלון בעלות של 50 שח ליממה ואפשר לצאת ולהיכנס.
חסרון- הכרטיס עושה המון בעיות, וחא הייתה פעם שהצלחנו לצאת ולחזור בלי בעיה ובלי לחכות שיפתחו לנו, כולל טלפונים אינסוף לקבלה (שלא תמיד היו זמינים) ולחדר בקרה של החניה.

ועכשיו לגולת הכותרת. יום ראשון הגענו סידרנו את הדברים וגם הכנסנו דברים למקרר שיהיו לנו ליום למחורת. החדר לא מטונף אבל גם לא נקי מספיק לטעמי. השטיחים דביקים למגע. איכסוש. הטלפונים לא עובדים בחדר- משמע אין תקשורת לקבלה, והייתי צריכה לצאת למסדרון כל פעם. ביקשתי לתקן לא טיפלו.
יום שני פותחים את המקרר - הופ יוצא ג'וקון חמוד חי!! איכשהו אני מעבירה ואומרת לא נורא.
מכינים קפה- שתי שקיות נס קפה קשות (גושים ולא אבקה) שמראות כמה הן ישנות כבר.
יוצאים בבוקר, מבקשים שינקו לנו. חוזרים באחת וחצי לנוח (שני קטנטנים) - החדר נשאר כמו שהוא!!! לא ניקו לא שמו מגבות, בקיצור לא נכנסו. בקבלה אומרים לי שזה הגיוני והם יכולים גם לנקות ב15-16. אומרת להם שאנחנו הולכים לנוח ושיבואו אחרי ארבע לנקות. בשלוש וחצי דופקים בדלת ומפריעים לנו התעוררנו בארבע, התארגנו ויצאנו. בדרך עברתי שוב בקבלה והפקידה הבטיחה שיבואו לנקות.
חוזרים ב23:30, גמורים מעייפות, אחרי שחיכינו בחניה ושוב היינו צריכים להוכיח לחדר הבקרה ששילמנו על חניה). מגלים שלא ניקו שום דבר רק שמו מגבות ושמפו. הסדינים של הילדים אחרי שהשתוללו על המיטה הוחלפו על ידי ב12 בלילה.
הולכת לחדר לישון- מגלה ג'וקון מעוך מת על השטיח ליד המיטה.(הנה תמונה). אותו סוג ג'וק שאתמול יצא מהמקרר.

היום יום שלישי עזבנו לאחר שבעצם מיום ראשון אף אחד לא נכנס אלינו לנקות את החדר.

ביקשתי את המנכלית שהתווכחה וטענה ש*היא* דפקה לנו אתמול על הדלת בארבע ובארבע ועשרה ולא ענינו (כן, בטח...). התנצלה ובסופו של דבר אחרי שממש התעקשתי זיכתה אותנו ב160 שח!! נכון שווה??? מה, לא???
בקיצור, באסה להתארח במלון שלא מכבד את האורחים שלו.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 548litala
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל טאואר תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 19 באוגוסט 2020

548litala היקרה,

הצטערתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלוננו לא תאמה את ציפיותיך.
מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת חלומותיהם.
כלל הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לידיעתם והמשך בחינתם של הנוגעים בדבר.
יובהר, כי הערות מסוג זה, אינן אופייניות לרמת התחזוקה הגבוהה, ולסטנדרטיים אותם רשת מלונות ישרוטל דואגת ומקפידה לשמר במלונותינו.
אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מקום מעולה לזוגות ומשפחות. מיקום מצוין,שרות טוב,בריכה על גג מלון, חוף ים בהליכה של דקות ספורות ויציאה קרובה לחנויות נוחות,חדרים מרווחים עם מרפסת ומקלחון גדולו מיטה נוחה. תמיד יש מקום לשיפור,אבל תמורה מצוינת למחיר ששולם.ממליץ בחום

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, rommikm
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל טאואר תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 באוגוסט 2020

rommikm היקרה,


שמחנו לקרוא, כי כלל שירותי המלון לרבות הבריכה המקסימה במלון ישרוטל טאואר עמדו לשביעות רצונך! שבחיך יועברו בשמחה לידיעתם של הנוגעים בדבר ואנו כבר מצפים לך בחופשתך הבאה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות