המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,190)
סנן חוות דעת
1,190 תוצאות
ציון המטיילים
794
265
56
34
41
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
794
265
56
34
41
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
6 - 11 מתוך 1,190 חוות דעת
4 במרץ 2019-חוות דעת נכתבה ב

בדרך כלל אני לא משאירה ביקורת רעה על אף מקום, לא משנה אם נהנתי ממנו או סבלתי ממנו. לא מתפקידי לפגוע לבעל עסק בהכנסה שלו.
אבל המקרה הזה יוצא מן הכלל.
שמדובר ביום החתונה של אח שלי שהתנהל בצורה מבישה אני אשאיר את הביקורת האמיתית שמגיעה למקום הזה שנקרא סי סווויט תל אביב.
לכל מי שמתחתן בקרוב תיזהרו מהמלון הזה שנקרא סי סוויט תל אביב, לא רק שישאירו אתכם עם טעם רע.. גם התמונות שלכם יצאו בהתאם.
הגעתי עם כלתו של אחי למלון בערב לפני יום החתונה שלה ושל אחי נתקלנו באנשי קבלה לא מקצועים עם תשובות שלא הייתם רוצים לקבל ביום החתונה שלכם בנוסף לכל הלחץ.
להלן הליקויים החמורים:
1. המלון בשיפוצים -לא נאמר לנו בשום חלק של הזמנת החדר שהמלון בשיפוצים!!!!! חתן וכלה צריכים להצטלם במלון ולהתארגן במלון אבל הנהלת המלון החליטה שמיותר להודיע ללקוחות שהמלון בשיפוצים, מלא אבק, קרטונים ופסולת שיפוצים בכל מקום.. וזו רק ההתחלה

2. אבזור חדר כלה - הגענו לחדר חתן כלה שהיה לא מסודר בכלל כמובן שהדבר לא בחינם אלא הכל היה בתוספת תשלום עבור כל "פינוק" של הכלה
כל ההבטחות על אירוח כלה ופינוקים הוחלפו בחדר קטן לא מאובזר ובטח שלא מוכן לארח כלה.
הטלויזיה לא עבדה, החלונות שרקו כל הלילה, לא הייתה מראה או מנורה לאיפור של הכלה וגם לא החלוק והכפכפים שהיו אמורים לשמש לצילומים שהובטחו לה במעמד ההזמנה.
התלוננו ואמרנו שזו אינה דרך ושהנהלת המלון צריכה להתבייש בתנאים המחפירים שנתנו לנו לאחר ששילמנו 2500 שח על סווטיה.
כמובן שהחדר לא היה נקי.. החלונות היו מלוכלכים מאוד!!! ואף אחד לא רוצה להצטלם ככה ביום החתונה שלו.

3. אין חדר אוכל במלון - בנוסף במלון אין מטבח זה אומר שאת ארוחת הבוקר צריך לאכול במסעדה הממוקמת בערך קילומטר מהמלון.. ארוחת בוקר בשווי של 500 שקלים שכללה חביתה 2 לחמים קטנים ו 3 מטבלים. בושה!

4. אסור לעשן – בנוסף לכל החוויה החיובית לא נאמר לנו שבמלון אסור לעשן בכלל גם לא במרפסות.. ולכו תגידו את זה לכלה מעשנת ולחוצה.

5. חניה- לא נאמר לנו שבמלון אין חניה דבר שגרם לעיכוב בכל היום כיוון שכל אנשי המקצוע שהגיעו – מאפרת צלם ספרית – היו צריכים למצוא חניה בלב למצוא חניה בתל אביב. יצאנו ליום צילומים בשעה 18:00 במקום להגיע לאולם בשעה 18:00.
השאלה שלי היא למה? אח שלי מתחתן פעם אחת בחיים.. אין בעיה שהמלון בשיפוצים ושאין חדר אוכל ושאסור לעשן ושכלום לא מוכן לכלה אבל תודיעו לי
אני אחליט אם לסגור את החדר או לא..
הטעתם אותי והפכתם את היום הכי לחוץ בחיים של אחי ליותר לחוץ ומעצבן..
התפקיד שלכם היה בסף הכל ליידע אותנו ולהשאיר בידינו את ההחלטה אם לסגור אצלכם או לא.. ומובן שהתשובה הייתה לא.
אוסיף ואומר כי, בבוקר כשאחי שמע על המקרה הוא הלך לשוחח עם המנהל, על מנת לקבל תשובות על הבזיון הזה ונתקל בזלזול בצחוק מצד המנהל שאמר "תתבע אותי" צחק ונכנס לחדר אטימות מצד שאר עובדי המלון ואיומים בהזמנת משטרה במידה ולא יתפנה וכמובן שהכל מוקלט ומתועד.
ואני שואלת למה? למה בן אדם שעובד כלכך קשה בשביל הכסף הזה ובשביל היום החשוב בחייו צריך לחוות כזו עוגמת נפש ולצאת בהרגשת בושת פנים.
לא איכפת לי ששדירגתם לי את החדר אחרי שאיימתי בביקורות רעות אחרי שהכלה בכתה לכם כל הלילה.. ממש לא איכפת לי מהשדרוג שלכם ומ5 אחוז ההחזר המסכנים שנתתם לי
אני אדאג שאתם לא תהרסו יותר לאף אחד את היום חתונה שלו
תתביישו לכם.!

תאריך השהייה: פברואר 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
תודה, Passenger817042
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
SeaTelAviv, Guest Relations Manager בנכס מלון Sea Executive Suites תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 במרץ 2019

שלום רב,

צר לי לקרוא על תחושותייך בעקבות שהייתך במלון.
מקרה זה טופל באופן פרטני ומעמיק, ומקריאת דבריך אני מבינה כי הנך כותבת בשם אחיך. אבקש להעמיד דברים על דיוקם כיוון שטענותייך עומדות בסתירה עם מהלך האירועים אשר התרחש בפועל.
ראשית כל, עוד בעת ההזמנה הוסבר לכלה כי א. המלון אינו מספק שירותי חניה למעט מקום חניה אחד בלבד למתחתנים, ב. אנו מלון ללא עישון, העישון אסור בכלל השטחים כולל במרפסות החדרים. על מנת שירשמו הדברים, נשלחה הודעה המפרטת את התנאים הנ"ל לתיבת המייל של הכלה.
אנו אכן מספקים לכלות, ולא בתשלום כפי שטענת, ערכת התארגנות הכוללת כסאות גבוהים, מראת גוף ועמוד תאורה. ערכה זו נשלחת אל החדר בבוקר ההתארגנות, או לפי בקשה בלילה שלפני.
לכלל אורחי המלון נשלחה הודעה על מעבר זמני של ארוחת הבוקר למסעדה במרחק 400 מ' או 3 דקות הליכה מהמלון - ולא קילומטר כפי שטענת. מחיר ארוחת הבוקר מעולם לא עמד על 500 שקלים. לבקשתכם ביטלנו את ארוחת הבוקר וזיכינו את חשבונכם בסכום הנכון.
כאמור, המלון אינו מתחייב לחניה אלא למקום אחד בלבד למתחתנים. בעקבות תלונותיכם המרובות, אפשרנו לכם חניה של ארבעה רכבי ספקים לפנים משורת הדין. בנוסף, גם עקב תלונותיכם, שודרגתם ללא תשלום נוסף לסוויטה הנשיאותית של המלון - שמחירה עומד על 6000 ש"ח ללילה.
פרט חשוב שבחרת להשמיט מהביקורת שכתבת הוא ניידת המשטרה שנאלצנו להזמין בעקבות מהומה ואיומים שהקים אחיך בקבלה וסירובו להתפנות.
המלון עשה מעל ומעבר על מנת לסייע לכם ולבוא לקראתכם, צר לי שמאמיצינו לא עלו יפה ובכל זאת יצאתם מאוכזבים.
מהלך האירועים אכן מתועד גם אצלנו במצלמות ובתכתובת. אנו שומרים את הזכות לפנות לערכאות משפטיות בעקבות דברייך שפרסמת וגובלים בהוצאת דיבתנו.

כל טוב,

דניאל קלב - קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 במרץ 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו למלון לחגיגות יום הולדת,
היה כיף לגלות הפתעה קטנה בחדר.
מלון נעים, נקי ומפנק.חדרים נעימים,
גג יפהיפיה וכיפי, צוות אדיב
דואגים לפרטים הקטנים לשהות נעימה.
מיקום מעולה,
כל כך כיף לראות מלון שאוכף את איסור העישון,
לובי נעים לישיבה עם קפה וספריה.

תאריך השהייה: מרץ 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Anat_med
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
SeaTelAviv, Guest Relations Manager בנכס מלון Sea Executive Suites תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 במרץ 2019

ענת היקרה,

תודה שבחרת במלון Sea Executive Suites ועל כתיבת ביקורת כה נפלאה.
אני שמחה לקרוא שנהניתם משהותכם במלון לכבוד יום ההולדת. כיף לנו להשקיע באורחינו בהפתעות ופינוקים, בשירות אדיב וכמובן בחדרים, מתקנים ושטחים ציבוריים נעימים.
משמח לשמוע שאהבתם את המיקום ליד הים והערכתם את אכיפתנו את חוק איסור העישון. אנו מעוניינים להעניק לאורחינו סביבה נקייה ומזמינה ועל כן מקפידים הקפדה יתרה על מרחב נקי מעישון - למעט במקומות המיועדים לכך.
היה לנו לעונג לארח אתכם, אנו מצפים לקבל את פניכם שוב בביקור הבא בתל אביב.

בברכה,
דניאל קלב - קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
17 בפברואר 2019-חוות דעת נכתבה ב

17/2/19
מאכזב ביותר!!!
אחיותיי ואני, כמנהגינו מזה שנים,
חגגנו לאמנו היקרה את יום ההולדת ה-91 בסוף השבוע האחרון.
במלון שאמור להעניק שהייה מפנקת ואיכותית.
הזמנו מקומות במלון מספר חודשים מראש, Sea Executive Suites,שבתל אביב,
על סמך המלצות וכמובן אתר אינטרנט מפתה
ואף ערכנו "סיור מקדים" על מנת לוודא שאכן המקום מותאם לשהייה של אישה מבוגרת,
המתניידת באטיות רבה תוך העזרות בהליכון.
ביום חמישי 14/2/19 כשהגענו למלון הופתענו לגלות שבמלון מתנהלות עבודות שיפוץ: ניילונים במסדרונות, פסולת בניין, ריחות, כל אלה שמעבר להיבט האסתטי והאבק הנלווה, ולכלוך הבגדים, מקשים באופן מובהק על ההתניידות –קל וחומר של אישה קשישה הנעזרת בהליכון...
הדירה שקיבלנו הייתה נעימה למעט, מטבח שאינו מאובזר כראוי, חורים שהיו במצעים ודלת יציאה למרפסת שלא נסגרה באופן הרמטי (שצוות התחזוקה של המלון לא הצליח לתקן למרות פניותינו החוזרת).
הפתעה נוספת ציפתה לנו במלון לאור השיפוצים, ארוחת הבוקר המהוללת והמומלצת שהובטחה, לא הוגשה במלון ונאמר לנו ללכת למסעדה "ממש מעבר לפינה" (כלומר הליכה של כ-400 מטרים בערך לאורך רחוב הרברט סמואל הסואן שבחלקה חייבת להיעשות על הכביש עצמו! במזג אויר סוער וגשום זאת להזכירכם עם "כלת השמחה" בת ה-91, נתמכת בהליכון).
מאחר ו"כמצופה" ארוחת הבוקר הסטנדרטית במסעדה לאור האכזבה והקושי החלטנו בבוקר שלמחרת "לוותר על התענוג" והבאנו בעצמינו אוכל שקנינו על חשבוננו ואלתרנו "פיקניק" בחדר. עד כאן ה"עובדות היבשות".
• בכל העובדות שציינתי לא הואילה הנהלת המלון כמתחייב ממידת ההגינות לעדכננו מראש: במייל, במכתב, בטלפון, בווצאפ, בפייסבוק.... (מיותר לציין שהשיפוצים לא התחילו ביום שהגענו)
• במידה והיינו מתעדכנות מראש בוודאות היינו מחפשות מלון אחר לאירוע חשוב זה.
ההנהלה וצוות המלון לא פנו אלינו לאורך כל שהותנו, למרות פניותינו הרבות הן בכתב והן בעל פה ולהתנצל על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לנו.
• המלון הגדיל לעשות שלמרות שסוכם מראש (בכתב) ובעל פה כשרק הגענו, ששעת העזיבה שלנו תהיה בשעה 13:00 (במקום ב-12:00) ועוד דרשו מאתנו לעזוב טרם הזמן הקבוע. עד לרגע זה לא נשמעה תגובה מהמלון.

לסיכום:
סוף שבוע, מאכזב במיוחד, הודות לשירות ברמה נמוכה – לא מומלץ!!!
רונית גיל

עצה לגבי חדרים: במידה ואתה בוחר חדר בצד מערב מול הים כדאי לבדוק שסגירת החלונות והדלתות הרמטית ולא מקולקלת!!!
תאריך השהייה: פברואר 2019
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
1  תודה, ronitigill
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
SeaTelAviv, Guest Relations Manager בנכס מלון Sea Executive Suites תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 22 בפברואר 2019

שלום רונית,

מצער אותי לקרוא שחופשתך עמנו לא עמדה בציפיותייך.
מקרה זה טופל באופן פרטני ואף נוצר עמך קשר לאחר שהייתך על מנת להבהיר את הסיטואציה ולהציע פיצוי.
לכל הבהרה נוספת הנך מוזמנת לפנות אליי במייל.

בברכה,
דניאל קלב - קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 בפברואר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו למלון לכבוד יום ההולדת של בעלי. כשהגענו חיכו לנו בלונים בחדר שמפניה ועוגיות
וזה היה ממש נעים . ת
בחרנו חדר עם סלון. החדר נקי ומרווח מאוד עם .מרפסת
המלון מאוד מזמין,נעים וביתי
שתיה חמה חופשית בלובי.
ממליצה בחום !!
התבאסנו שבשבת היינו צריכים לפנות את החדר עד 12:00,אבל חוץ מזה היה פצצה.

תאריך השהייה: פברואר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, mazorot
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
SeaTelAviv, Guest Relations Manager בנכס מלון Sea Executive Suites תל אביב, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 25 בפברואר 2019

מזור היקרה,
תודה שבחרת לשהות עמנו ועל הזמן שהשקעת בכתיבת ביקורת כה נפלאה.
כיף גדול לקרוא שנהניתם מהאירוח במלון ומהפינוקים לכבוד יום ההולדת, כמו גם מהאווירה הנעימה והשתיה החופשית בלובי.
שעת העזיבה שלנו בכל ימות השבוע היא 12:00, אנו משתדלים להתגמש בהתאם לזמינות אך לעתים לא עולה בידינו הדבר. אנו מציעים שירות אחסון חפצים ללא תוספת תשלום ומאפשרים לאורחים שעזבו להמשיך ולהנות ממתקני המלון במשך כל היום.
שמחנו לארח אתכם ולהעניק לכם חוויה טובה, מחכים לביקורכם הבא.

בברכה,
דניאל קלב - קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 בפברואר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נאמר לנו שהארוחת בוקר תהיה בקפה מסדה. אמרו שזה ללא תשלום.גם שהגענו לבית קפה נאמר שאפשר להזמיןמהכל מה שמופיע באותו דף בתפריט ללא תשלום חוץ מיפנקיק. לאחר שסיימנו לאכול הביאו לנו חשבון מעל 150 שקל בטענה שיש אוכל בתשלום. מה גם שהוא לא היה אכיל מבחינת הטעם . היה גועל נפש וגם רצו על זה כסף והשארנו את רוב האוכל בשולחן גם מה שבתשלום וגם מה שלא בתשלום.

תאריך השהייה: פברואר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, dudikadosh
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות