המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (120)
סנן חוות דעת
120 תוצאות
ציון המטיילים
62
36
12
6
4
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
62
36
12
6
4
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 120 חוות דעת
28 בפברואר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הזמנתי שובר מקרנות השוטרים בסכום של 1370 שקל למימוש במלון וויט האוס בתל אביב קבעתי חודשיים מראש תאריך למימוש השובר, הגעתי בתאריך 26.2.19 לנצל את השובר לאחר כמעט שעה שיחה עם המלון לאיתור חנייה קרובה לאחר ההזמנה אמרו כי יש להם חניון שההסדר עם המלון כמובן שביום הכניסה למלון אין חניון ואין נעליים, הגענו לקבלה שהייתה במרתף / מקלט קיבל אותנו בחור נחמד בשם פיליפ והצק אין זרם בנעימים קיבלנו את החדר 207 בשעה 15:00, פותח את הארון ומנסה על פי ההנחיות הצמודות לכספת להכין אותה לשימוש והפלא ופלא תקלה ראשונה היא לא עובדת, מתקשרים לקבלה אולי עשינו מה שהוא לא נכון או לא הבנו לא נכון, פיליפ מודיע לנו כי הוא בדרכו לחדר לעזור לנו, פשש איזה יופי גם פקיד קבלה וגם ביטחון חשבתי לעצמי חוסכים יפה במלון הזה (כי ככה התרגלנו שהביטחון קשורים לכספת במלונות השונים).
כשהגיע ניסה גם מספר פעמים וראה כי הכספת לא עובדת הלך וחזר עם כלי עבודה ועדיין הכספת לא עבדה, אמר לנו אני אתקשר לטכנאי שיבוא ויתקן את הכספת לאחר כמה דקות נאמר לנו כי הטכנאי יגיע תוך כעשרים דקות. לאחר כעשרים דקות שאלנו מה קורה עם הטכנאי ואמרו לנו שהוא בדרך, ציינו בפני הקבלה כי אנחנו צריכים לצאת באזור השעה 18:00 למשהו שתוכנן מראש וכי יש תקלה במזגן החדר כי הוא מחמם את החדר ליום בלתי נסבל למרות שהוא נמצא על קירור, הפתרון שקיבלנו היא לפתוח את חלונות החדר לרווחה על מנת לאזן את המיזוג בחדר כי במלון זה המזגנים עובדים לפי המזג אוויר בחוץ ואם בחוץ קר המזגן יעבוד רק על חימום תשובה תמוהה למדי וכי אין עוד חדר במלון שניתן להעביר אותנו אליו. באזור השעה 17:30 שעדיין לא הגיע טכנאי ולא איש תחזוקה של המלון לטיפול בתקלות החדר שעלו מלבד עוד תקלות ששמרו לעצמנו כמו אסלה שבורה וכו דיברנו עם הקבלה ואמרנו שאנחנו כבר במלון שעתיים פלוס וכי אין פיתרון לתקלות שלנו וכי אנחנו רוצים לבטל הפקיד קבלה אמר לנו כי אין בעיה ושנרד בנתיים להזדכות על החדר תוך כדי השיחה הזמנתי בעקבות כך חדר במלון ישרוטל טאוור שבאותו המחיר של החדר בווייט האוס קיבלתי סוויטה משגעת וארוחת בוקר ובנוסף צ'ופר של יציאה מאוחרת מהמלון. הגעתי לקבלה ופיליפ אורי לי כי המנהלת שלו מסרבת להחזיר לי את השובר עקב כך שהמצב לא נעים והיא רוצה לעזור לנו שאלתי אותו מתי היא תגיע והוא השיב לי כמה דקות אמרתי לו כי הגעתי לתל אביב במטרה אחת וכי היא מתחילה תיכף ואיני יכול לחכות יותר וכי ישאל את אותה מנהלת האם אני יכול לשוחח איתה בטלפון ולקבל את השובר שלי חזרה כי בכל מצב כבר התחייבתי לעוד מלון עקב כך שאמר לי כי אני יכול לבוא ולהזדכות על החדר וכי אני לא יכול לבטל את הרשמתי לשם. לאחר מספר דקות שלא הגיע המנהלת פיליפ הגיע ונתן לי את הטלפון שלו כאשר המנהלת שלו בחורה העונה לשם דקלה על הקו, התחלתי את השיחה עם דקלה ושאלתי אותה עוד כמה זמן היא מגיעה והכל השיבה שייקח לה זמן אמרתי לה אז למה ביקשת שנדבר ואת לא נותנת לי חזרה את השובר שלי הנל השיבה כי שמרה לי חדר וכו וכי היא לא יכולה לספוג את העלות ציינתי בפנייה כי אני הגעתי בזמן אך חוץ מהשירות האדיר של פיליפ שבאמת הלוואי וכל אחד ימצא לעצמו עובד כמוהו איש שירות נדיר לא קיבלתי שום שירות מהמלון עצמו החל מחדר לא מתפקד וללא פתרונות לתקלות שעלו ולכך שאין איש תחזוקה במלון וכי אין מנהל היכול להגיב בשעת אמת לבעיות שנוצרות הנל השיבה כי אותה זה לא מעניין ואני לא יכול לקבל החזר אמרתי לה שמבחינת קרנות אני יכול לבטל את השובר עקב כך שלא קיבלתי חדר ראוי ודקלה החצופה אמרה כי תחייב לי את האשראי במקרה של ביטול השובר שאלתי אותה על מה תחייבי אותי על משהו שלא קיבלתי על מה והוספתי ואמרתי כי אין לי בעיה לגשת לבית משפט לתביעות קטנות במקרה של שקל שיירד לי האשראי ואציין כי הצעתי לשלם דמי ביטול בסך 200 שקל לפני שדיברתי עם דיקלה דקלה מהעבר השני החלה לצעוק עליי כי אני מתנשא וכי היא לא רוצה לעזור לי עקב כך שהטון דיבור שלי הוא מתנשא מצטער שאם מישהו מאיים עליי שיחייב אותי בתשלום על מוצר שלא קיבלתי אני אלך לתבוע אותו בבית משפט לתביעות קטנות גברת דקלה ולאחר מכן ביקשה חזרה את נציג הקבלה לאחר כדקה שיחה איתו החזיר לי את השובר וציין בפניי כי זה מקרה נדיר שגברת מנהלת דקלה מחזירה כסף או שובר, לאחר מכן הגעתי למלון ישרוטל טאוור (ראו ביקורת על המלון בנפרד) וכמובן הבדל שמיים וארץ בין המלונות באותו מחיר אגב. מה שבטוח שאת הלקח שלי למדתי למלון פח הזה שיש לו מנהלת כזאת אני בטוח לא אחזור וממליץ לכם גם לא להתקרב לתקלה הזאת שקוראים לה וויט האוס בכיכר דיזנגוף

תאריך השהייה: פברואר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, yossic44
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
16 בדצמבר 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

דבר ראשון אל תתקרבו למלון!
דבר שני חדר נראה כמו אכסניה!
דבר שלישי יש ריח של טחב בחדרים ועובש במזגן
הגענו למלון לסופש יום הולדת עם בננו בין החודש וחצי. נכנסנו לחדר ואיך שנכנסנו היה ריח דוחה כאילו לא פתחו חלון כמה חודשים.
ביקשנו את כספנו בחזרה כי במלון הזה לא נישן חד משמעית!
שרות גרוע...עשו לנו את המוות עד שקיבלנו את כספנו חזרה.
וזה עוד למצוא מלון מהר עם תינוק
בקיצור
בזיון לא להתקרב

תאריך השהייה: דצמבר 2018
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Moran S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
24 במאי 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון בלב תל אביב. ברחוב דיזנגוף. במקום שקט יחסית, נקי מאוד, מטופח. חצר נוסטלגית ונעימה. שירות אדיב. חדרים לא גדולים במיוחד אך מאובזרים ונקיים.
ארוחת הבוקר מוגשת בבית קפה בסמוך למלון. שזה מעט לא נוח. אבל מעבר לזה, מומלץ מאוד לזוג.

תאריך השהייה: מאי 2018
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Gila5555
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
28 באפריל 2017-חוות דעת נכתבה ב

היינו 2 לילות במלון לפני ב26.4.17. האיזור של המלון מעולה, מרכזי מאוד. למי שמחפש לחוות את תל אביב זה מצויין. אנחנו ממש אהבנו שהכל נמצא מתחת למלון ובמרחק הליכה. החדרים היו נקיים, לא היה חסר כלום. השירות שקיבלנו היה אחלה, תמיד שעברנו שאלו אם הכל בסדר.

תאריך השהייה: אפריל 2017
  • סוג טיול: נסיעה עם חברים
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, bens6084
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
21 בינואר 2017-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו במלון ללילה אחד ב-20.1.2017 . זוג עם שני ילדים קטנים. מלון קטן וחמוד. ממוקם במיקום מעולה ומרכזי ברחוב דיזינגוף - קרוב להמון מסעדות/בתי קפה/מקומות בילוי, פחות מ-10 דקות הליכה מהים. החדר שקיבלנו בקומה השניה היה יפה ונקי, מרווח מספיק עבור זוג + 2. חדר מקלחת מרווח, מאובזר ונקי ברמה טובה. במלון יש לאונג' נחמד עם פינות ישיבה, פינת קפה ותה, כיבוד קל וטלוויזיה שפתוח 24 שעות. השירות היה אדיב וקיבלנו מענה מהיר לכל פניה ובקשה. עבור ארוחת בוקר מקבלים שובר לבחירה למימוש בשני בתי קפה במרחק 2 דקות הליכה מהמלון - או בקפה לנדוור או בקפה ברד סטורי. אנחנו אכלנו בברד סטורי והיה מצויין וטעים. לסיכום - ממולץ בחום לכל מי שרוצה לטעום מתל אביב ולהנות ממלון טוב

עצה לגבי חדרים: קומה 2 - צמוד ללאונג'
תאריך השהייה: ינואר 2017
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
תודה, Yoavz11
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות