המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Expedia.com
‏110 $
+ ‏6 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-29.01.22
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
JW Marriott
‏94 $
+ ‏5 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-26.01.22
Booking.com
‏94 $
+ ‏5 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-26.01.22
Hotels.com‏110 $
Priceline‏94 $
Travelocity‏110 $
הצג כל 20 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,716)
סנן חוות דעת
1,716 תוצאות
ציון המטיילים
1,011
495
121
40
49
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,011
495
121
40
49
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
3 - 8 מתוך 1,716 חוות דעת
14 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

המלון נהדר, חדר מפנק, ארוחת בוקר נחמדה בקומת אקזקיוטיב, טרקלין שמשנה את התפריט במהלך היום, שירות מצויין ואדיב המיקום מצריך מוניות כי הוא לא ממוקם במרכז העניינים אבל בהחלט ברמה גבוהה, יש מסעדות במלון שמספקות את מה שנדרש, בהחלט מלון טוב.

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
2  תודה, talir0n
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
16 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הכל היה מושלם. צוות שרותי ונחמד. ארוחות בקר נפלאותתתת, חדר נעים נח ב והניקיון מושלם. מסעדות טובות במלון.החיסרון היחיד זה המרחק מהמרכז מחייב מוניות לכל תזוזה. בתמונות המצורפות, מבחר מנות ממסעדות המלון. מ

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, Fearless596971
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
TinoL222, General Manager בנכס ‪JW Marriott Bucharest Grand Hotel‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 21 באוקטובר 2019
תרגום של Google

Dear Guest,

Thank you for choosing JW Marriott Bucharest Grand Hotel for your stay in town and for taking the time to write this review.

It brings nothing but joy to read about your perfect experience with us and i am very happy to find out we have managed to surprise your taste buds with our delightful food, cooked to perfection by our chefs.

Looking forward to welcoming you again sometime!

Best regards,

Tino Lindner

General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

הגענו ל7 לילות אני ובן זוגי זו הפעם הראשונה שלנו במלון מריוט בוקרשט . בדכ לקחנו מלון אחר גם בדרגת 5 כוכבים.
מלון גרנד מריוט בוקרשט פשוט ענה בגדול על כל הציפיות שלנו ויותר.
חייבת לציין שכבר בקבלה שהגענו שני פקידים אחד בשם פאול והשני בשם גורג' שנינם נתנו לנו שירות נפלא עם אדיבות וסבלנות וענו לכל שאלה בקשה ורצון שלנו.
כמו כן ארוחת הבוקר עשירה מאד טריה ושירות מעולה.
החדרים והנקיון ממש בדרגת 5 כוכבים ומעלה.
בקיצור מלון מצויין מכל הבחינות יפה ואלגנטי.

אהבנו מאד ובע"ה בלי נדר נחזור למלון זה בעתיד .
תודה רבה לכם.
אורטל יזרעלי ודוד אומיד.

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
סוג טיול: נסיעה לבד
תודה, Noy O
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
TinoL222, General Manager בנכס ‪JW Marriott Bucharest Grand Hotel‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 באוקטובר 2019
תרגום של Google

Dear Ortal and David,

I am very happy to find out you enjoyed your stay with us and i would like to thank you for taking the time to share your experience. At JW Marriott Bucharest Grand Hotel we are dedicated to offering our guests wonderful memories and a superior customer service, and so i am very grateful to find out that our dedication shows in everything we do.

I truly hope we will get the chance to welcome you back sometime!

Best regards,

Tino Lindner

General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון מפנק, חדר גדול , הזמנו מיטת קינג סייז שהיתה מאוד נוחה. הזמנו חדר ללא עישון. בחדר היתה מכונת נספרסו שאני אישית מאוד אוהבת עם קפסולות קפה.
המסעדות מעולות אכלנו בהם .
הדברים שהפריעו לנו :
ביום השני להגעתנו, החדרנית החליטה לנקות את חדרינו בשעה 08:00 בבוקר, נכנסה לחדר בעודינו ישנים . ביקשנו ממנה לצאת ולהגיע אחר כך , כמובן שהיא לא הגיעה ולא החליפה מגבות ולא סידרה את החדר. בלילה כשחזרנו מהבילוי שלנו ביקשנו מגבות נקיות וקיבלנו מיידת לחדר מגבות שהיה בהם ריח של עישון. דרך אגב גם במצעים של המיטה היה ריח של עישון.
ביום השלישי ביקשנו באופן מיוחד לסדר את החדר והחדרנית הגיע לסדר אבל לא שטפה את הכוסות ואת ספלי הקפה
כשעשינו ציק אאוט הוא רצו לחייב אותנו על בירה שנלקחה מהמיני בר שלא שתינו וגם על WI FI שאמור להיות בחינם . כמובן שאחרי ויכוח הם הורידו את זה מהחשבון.

תאריך השהייה: יולי 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, אילנה ע
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
TinoL222, General Manager בנכס ‪JW Marriott Bucharest Grand Hotel‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 ביולי 2019
תרגום של Google

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your experience with us and thank you for choosing JW Marriott Bucharest Grand Hotel for your stay in town.

I am very happy to find out that you liked our large room, our room facilities and our restaurants.

I would like to continue by addressing the second part of your review, and to explain that under no circumstances are the above mentioned details up to JW Marriott Bucharest Grand Hotel standards! I genuinely apologize for the experience and i want to emphasize on the fact that all of our rooms are non-smoking, and not only that, but a fine is to be applied to whomever is found guilty of having broken the non-smoking rule.

With the hope in mind you will give us a chance to exceed your expectations, we are looking forward to welcoming you again!

Best regards,

Tino Lindner

General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב

המלון הזה מפורסם גם כאחד המלונות המועדפים על הקהל הישראלי וגם אני מניח בזכות שירו של עומר אדם. על כל פנים המלון פנטסטי, אין כאן מה להתקשקש.

שהיתי כאן בין התאריכים 28-30.06.2019 שישי עד ראשון.
החדר (737) היה מצויין. המחיר 240 דולר (996 ליי) לשני לילות. נמסר לי שזה מחיר מצויין. אינני יודע. אם כן אז הפרחים לבוקינג.

חדר מצויין, מיטה מרווחת ונוחה, ארוחת בוקר משובחה. שירות יוצא מן הכלל בקבלה ובשאר המחלקות. המלון יפה ונוצץ. מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר. ישר רואים את זה.

יש קזינו כמובן. כניסה עולה 50 ליי לאדם והכרטיס תקף ל-24 שעות. הוא כולל אוכל ושתיה חופשית במתחם. סעדתי ארוחת צהריים מצויינת שזה פוטנציאלית החזיר את ההשקעה. אם הרולטה היתה זורמת יותר עם המספרים שלי אז זה היה יותר ממחזיר את ההשקעה.

במלון ובקזינו תשמעו הרבה עברית. הארוחות בקזינו מותאמות לחיך הישראלי. אני מניח שהחומוס הדג המרוקאי והמלבי לא הונחו שם במקרה.

חדר האוכל מצוי בקומה הראשונה. למעליות צריך את כרטיס הכניסה לחדר על מנת לעלות מהלובי. זהו סידור מקובל במלונות רבים בבוקרשט על מנת להגביל תנועה בלתי מורשית במעליות.

החסרון היחידי שגם הוא יחסי הינו הריחוק מה מהעיר העתיקה. טוב, לשם כך המציאו את המוניות. בנוסף אם אתם רוצים ספורט ויש לכם זמן אפשר גם ברגל, עשיתי את זה. רק 2.5 קילומטר זה לא מעבר להרי החושך.

אם באמת יש לכם זמן ואתם אוהבים אוכל הודי אז בסמוך למלון יש את מסעדת טאג'. האוכל לא רע, השירות לעומת זאת הוא הכי איטי בפלנטה. הייתי שם פעמיים. כפי שאתם רואים נראה שיש לי הרבה זמן.

צמוד למלון יש את מסעדת צ'מפיונס. בכניסה למלון פונים מיד ימינה במסדרון חנויות היוקרה והולכים עד הסוף. תראו תמונות שלי שאצרף. מקום נחמד מאד שירות מצויין. זה מקום להתרגע עם אלכוהול. אם אכלתם בקזינו להתפוצץ במקום לשים את הכסף על האדום ברולטה צאו למסעדת צ'מפיונס.

לסיכום מלון פנטסטי.

עצה לגבי חדרים: ביקשתי חדרים בקומה גבוהה. אני תמיד מבקש. לגבי הנוף תתרשמו מהתמונות שצרפתי לחוות הדעת.
תאריך השהייה: יוני 2019
  • סוג טיול: נסיעה לרגל עסקים
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
2  תודה, Alon1Advisor
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
TinoL222, General Manager בנכס ‪JW Marriott Bucharest Grand Hotel‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 ביולי 2019
תרגום של Google

Dear Guest,

Thank you for choosing JW Marriott Bucharest Grand Hotel for your stay in town and thank you for taking the time to write this detailed review!

You can imagine i am truly happy to be reading about your experience with us and it gives me great pride that you feel our hotel is fantastic. These comments empower us to always strive for the best!

Hoping you will be visiting us again, see you soon!

Kind regards,

Tino Lindner

General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות