המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שני אנשים צופים במלון זה
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Hotels.com‏92 $
Expedia.com‏92 $
Travelocity‏92 $
Orbitz.com‏92 $
eDreams‏92 $
CheapTickets‏92 $
הצג כל 16 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,404)
סנן חוות דעת
1,404 תוצאות
ציון המטיילים
984
273
91
29
27
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
984
273
91
29
27
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
8 - 13 מתוך 1,404 חוות דעת
30 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון ברמה ממש טובה הצוות של המלון עוזר בכל בעיה או שאלה ביקרנו בספא של המלון היה ממש טוב זהו ביקורי השלישי בבלגראד
וכל פעם אני נהנה שם האוכלוסיה המקומית ממש אוהבים את ישראל המחירים שם ממש זולים והאתרים נפלאים ממליץ בחום על בלגראד

תאריך השהייה: מאי 2019
תודה, ronit521966
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
14 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארגנו במלון מטרופול בבלגרד שלושה לילות,המלון מאוד נוח חדרים מרווחים,ארוחת בוקר טעימה ומגוונות,מרחק כ20 דקות מכיכר הרפובליקה ומהעיר העתיקה.צמוד למלון קזינו נחמד.יושב על רחוב ראשי בו מסעדות ובתי מאפה זולים.ממליצה מאוד על המלון

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Navigator583142
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו במלון לאחר המלצות טובות ב 26.9-30.9. בסך הכל המלון נחמד במיקום טוב. ארוחת הבוקר הייתה טובה. אבל, במהלך השהות נאלצנו לבקש כל יום מחדש סידור וניקוי החדר. משהו שהוא מקובל והכרחי ובטח ובטח במלון חמישה כוכבים !!!! בפועל, החדר נוקה פעם אחת בלבד לאחר שכעסתי ואנחנו דאגנו כל יום לאספקה נקייה של מגבות. ביקשתי לדבר עם מנהל תורן נענתי שהוא איננו מה הבעייה. בבירור עם שאר חברי הקבוצה מתברר שגם הם חוו את אותה בעייה וקיבלו את אותה התשובה. חבל. אני בטח לא אגיע לשם ולא אמליץ.

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Bracha G
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
13 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מטרופול פלאס מומלץ מאד!
מרכזי, כניסה ,לובי ומרפסות מהממות, שירות מצוין בקבלה, דלפק מידע בל בויז ושירות חדרים. ארוחת בוקר מעולה יחסית לאירופה (עוגות מצוינות)
בריכה מהממת מקורה ומרגיעה עם מרפסת שמש
שירות vip
שירות חדרים לכל צורך ובכל שעה
מיני בר
קבלה זמינה 24/7
שירותי הסעות מכל הסוגים
מוצארט קזינו צמוד (חלק מהמבנה) למלון
סופר מרקט מימין ומשמאלה, תחנות אוטובוס, גישה מהירה להליכה רגלית למקומות מרכזיים.

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, adammL6410BH
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
20 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב

מיקום המלון הוא במקום מוצלח, המיטות בחדרים הם נוחים ליש בקבוקי מים בחדרים וכאן נגמרו הדברים החיוביים.
הדברים השליליים.
היינו קבוצה של טיול מאורגן מהעבודה, הקבוצה התנהגה בצורה מנומסת ומכובדת
צריך להתכנן כלפי הצוות שינקו את החדרים בנוסף היה יחס מאוד מזלזל אפשר להגיד שהיחס הוא גזעני כלפי ישראלים והושבתם בחדר אוכל מבודד מכלל האורחים ללא סיבה מוצדקת.
צוות המלון באתר ההזמנה רשם שהם דוברי מספר שפות אבל הם דוברי סרבית ואנגלית בלבד.

עצה לגבי חדרים: החדרים הפונים כלפי הכביש מאווררים ויש נוף, ויש חדרים הפונים כלפי פנים עם נוף לגג וללא אוורור.
תאריך השהייה: יולי 2019
  • סוג טיול: נסיעה עם חברים
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, Alexander K
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Nikos S, General Manager בנכס ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 באוגוסט 2019
תרגום של Google

Dear Mr. Alexander K

Thank you very much for your review. Please know that we always welcome constructive advice from our guests and it is not in our standard to behave in that kind of manners. Thank you for bringing this to our attention. As a result, please allow us some time to look into this matter further. We always seeks to maintain the very highest standards of quality, so please accept my sincere apology with hope that your recent experience will not deter you from visiting us when you are next in Belgrade.

Sincerely,
Nikos Stergiopoulos
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות