המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Expedia.com
‏108 $
+ ‏14 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-04.03.21
Hotels.com
‏108 $
+ ‏14 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-04.03.21
getaroom.com
‏109 $
‏99 $
+ ‏23 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
חסוך ‏10 $
Booking.com‏109 $
eDreams‏109 $
Travelocity‏108 $
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,383)
סנן חוות דעת
1,383 תוצאות
ציון המטיילים
968
272
89
28
26
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
968
272
89
28
26
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
4 - 9 מתוך 1,383 חוות דעת
11 באוקטובר 2020-חוות דעת נכתבה ב

רמת התחזוקה של החדרים ירודה, הניקיון בחדר האוכל בעיקר במרפסת ובחדרים אינו משביע רצון.
החדרים ידעו ימים יפים יותר וצריכים לעבור שיפוץ יסודי, המים בקושי זרמו במקלחת ונגרמה לנו אקזמה מהצטברות חיידקים שם למרות שהתקלחנו על נעלי אצבע. אין הקפדה על מסכות ברחבי המלון ובפרט בחדר האוכל שהועבר לקומה העשירית. האוכל מוגש במתחם אחד ובמרחק הליכה רב השולחנות שבהם סועדים את ארוחת הבוקר. המגוון כולל סוגי בשר רבים שאינם רלוונטים עבורינו , שני סוגי גבינה וסוג אחד של דג מעושן שדומה שממוחזר מדי יום ומחומם שוב ושוב. המלצרים עוטים את המסכות באופן חלקי, כקישוט והאף חשוף ונושם על המזון והקפה המוגש. בחדר האוכל כל אורח נוגע במזון ,חלקם כאמור ללא מסכות ואיש לא מעיר. הכוסות והצלחות אינם מבריקים והרצפה מלוכלכת בעיקר במרפסת שם היא ממש מטונפת. בחדר האוכל המלצרים הודיעו באחד הבקרים, ש"החוק השתנה" כדבריהם ואין מתן של יותר מכוס קפה אחד לאורח אחד ללא תשלום. היה זה לאחר תלונות על הכנת קפה קר המוגש על ידם על ידי רבים מהאורחים. במקום לנסות לשפר השירות, התווכחו ונתנו שירות באי רצון. גם המים במיחם לטובת הכנת תה היו פושרים עד קרים ובמקום לספק מים רותחים מהעמדה של הקפה, התווכחו עד שנוכחו שאנו צודקים. בעמדת השירות בכניסה למלון נתנו שירות טוב יותר, אבל אחד הפקידים הטעה אותנו לגבי שעת ההסעה לשדה התעופה בסיום החופשה, וכמעט פספסנו בגללו את ההסעה לשדה התעופה. חלק מהפקידים היו ווכחנים ובלתי יעילים, אחרים נתנו שירות מהלב, בעיקר פקידת הקבלה, האישה היחידה שהייתה שם.
באשר למיקום של המלון שזוכה לכל כך הרבה תשבחות, בואו נעשה סדר. הוא טוב אך ממש לא מצויין. 20 דק מהמלון למרכז, בהליכה, משם מתחילים ללכת קילומטרים למוקדי העניין כך שלא ניתן לצאת בבוקר לחזור לנוח ולצאת שוב, בהליכה רגלית בלבד. בקיצור נותני השירות בעיקר בארוחת הבוקר מזלזלים באורחים במקום לשמוח שהם מגיעים בתקופה רגישה זו וחבל. לצערי לא ממליץ על המלון לאף אחד ומצטרף לחוות הדעת האחרונות.

עצה לגבי חדרים: חדר הפונה לגן ולא לכביש הראשי
תאריך השהייה: אוקטובר 2020
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, _B4078FZ
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Nikola Milovic, Marketing בנכס ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 12 באוקטובר 2020
תרגום של Google

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write this detailed comment. It is with regret to see that we have failed your expectations in several areas. Please accept our apologies for any discomfort or inconvenience created during your stay. Furthermore, the concerned Head of Departments and the General Manager have been informed, and we are taking the necessary actions to improve following your precious feedback.

Currently, we are trying to relaunch our hotel after the lockdown, day by day, step by step, aiming to reach again the high level of standards that our repeater guests are accustomed to through the years. We have still a lot of things to do to achieve this level. Your detailed comments are of great help to our team to improve in all mentioned areas.

We are very disappointed to read that you were not satisfied with the levels of cleanliness since this is the issue we take most seriously. Our associates are trained thoroughly in the hygiene protocols but based on your feedback we will take the time to retrain them and be more rigorous about this. Furthermore, we are hiring new associates to be able to keep the expected hygiene levels even in very busy times in the restaurant where you had a negative experience.

Your feedback with regards to the coffee offering is much appreciated. It seems that there is a misunderstanding about our offer and we will improve it further to your comments. Our hotel offers unlimited cups of filter coffee, and the possibility to have one cup of another type of coffee or chocolate on a complimentary basis. It is only if the guest would like to have a second cup of another type of coffee that there is a special reduced charge for the guest. Please accept our apologies for the confusion that took place with the waiters with regards to the hot and cold water.

We are glad that you recognized that our bell boys are professionally doing their job and that everything turned out right with your shuttle bus.
Recognizing that our employees are trying and giving the service with heart is such a motivation for the team, and will make sure that we drive all our associates to that level of service and direction.

Our guests usually choose our hotel since we are considered one of the landmarks of Belgrade, and because they do not like to be in crowded areas. Instead, they prefer to be still in a central location which is close enough to all the attractions, reachable by foot or taxi.

Once again, thank you for highlighting important issues we will address and improve in the period ahead of us. We hope that you will provide us with the opportunity in the future to show you how we have improved based on your valuable comments.

In the meantime, we wish you to stay safe and healthy and thank you again for staying at our hotel.

Best regards,

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 באוקטובר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו למלון בעקבות ההמלצות שהיו על המלון, אולם למרבה הצער זה ממש לא מלון מומלץ ואף לא קרוב לכך;
ארוחת בוקר לא מגוונת, ואם מגיעים בשעה עשר (נסגר ב 11) כבר אין בכלל אוכל, ולא ממלאים שום דבר; ביקשנו מהמלצר להביא לנו ביצים וגבינה כי נגמר, אומרים לך בסדר והולכים ולא מביאים שום דבר!! זה לא שרות של מלון 5 כוכבים; בכל חדר האוכל אולי 2 מלצרים בלבד, ונאלצנו להמתין שיפנו לנו שולחות שהיו ריקים אך מלוכלכים וזאת לאחר שאנחנו ביקשנו אחרת בכלל לא מתייחסים אליך; אין מיני בר, בקושי שמים מגבות בחדרים, גם הניקיון לא טוב בכלל- את חדר השירותים שלנו לא ניקו לכל אורך השהייה; אני לכאן לא אחזור ותעשו לעצמכם טובה ואל תגיעו לכאן!!!! אתם תודו לי!!!

תאריך השהייה: אוקטובר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, mic770
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Nikola Milovic, Marketing בנכס ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 באוקטובר 2020
תרגום של Google

Dear mic770,

Thank you for providing us with such a detailed and sincere comment.
It is with regret to read your review and see that we failed your expectations. Currently, we are in the stage of relaunching our hotel after the lockdown. Unfortunately, during this period we have still not reached our usual high standards in some areas like the ones you referred to. Please accept our apologies for the inconvenience created due to this.

Please note that we had the best intention to open the rooftop restaurant for all the guests of the hotel, to have their breakfast with a spectacular view of Belgrade.
The restaurant was closed since March due to coronavirus, and it seems like you were there on the first day, which we admit was an adapting situation to this new opening.
We are improving every day, and since this is the first week of re-opening, we do our best to upgrade the service and operation of this outlet, also based on your constructive comments.

Your comment means a lot to us, and we take it in serious consideration. All concerned managers, including the General Manager, have been informed in detail. A plan with immediate actions is already in place to help us achieve the usual high standards for which this hotel is known.

We hope to have you back in our hotel to show you how your comments helped us improve and show you how upscale your experience can be this time. This hotel has been receiving excellent reviews before the emergence of coronavirus, and we aim soon again to achieve the same high levels of service for our valued guests.
Thank you again for taking the time to share your experience, and we are looking forward to welcoming you again.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 באוקטובר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שרות תת רמה , יחס הצוות ממש מחפיר ,
חדרים אפרורים ממש לא נעים לשהות בהם , חדר האוכל ממש גרוע אוכל ממוחזר ברמה הכי גרועה גם 100 דינר ללילה לא הייתי חוזר ,
בקיצור לא ממליץ להגיע למרות ההמלצות של הסוכנים סהיר להניח שהעמלות שלהם פה גבוהות יותר .

תאריך השהייה: אוקטובר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Navigator15400385188
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Nikola Milovic, Marketing בנכס ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 באוקטובר 2020
תרגום של Google

Dear Navigator,

We are very sorry to hear that your overall experience was not in line with your expectation. Please accept our apologies for this.

Furthermore, please note that our offer and service are modified due to the current situation, and unfortunately, the level you are used to is set as a goal for us in the future period. At the moment, we try to bring back the hotel to its pre-COVID-19 era high-level status, step by step, day by day. It has been several months of unusual circumstances for all of us, and we still have to do a lot of things to be able to reach the expected high level of service that our guests are accustomed to. Your precious feedback will be of great help to us to improve in all respective areas, and therefore, we are thankful to you for taking the time to send your comments.

Currently, the food we provide is with limited options, but as from this week, we are applying the new menus, all-day dining options, and with various choices. We are sure that you would enjoy this offer in our rooftop restaurant during your next stay.

We were sad to read your comments for the staff's behaviour, and we were surprised at the same time since we are used to getting positive feedback for our associates in the past. However, we value your feedback and will investigate further in each department, and take any necessary actions in order to regain our usual high standards of associates' professional behaviour that the hotel is known for. Please accept our apologies for any discomfort or inconvenience you felt because of this.

Navigator, we hope to have the chance to host you again and show you how we have improved in all mentioned areas based on your constructive feedback.

Thank you again, and we remain at your disposal.

Best regards,

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
9 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב

מושלם פשוט החל מארוחת הבוקר שהכל בשפע טרי עם מבחר ענק, חדרים נקיים ומרווחים מאוד , צוות מעולמושלם פשוט החל מארוחת הבוקר שהכל בשפע , חדרים נקיים ומרווחים מאוד , צוות מעולה ועוזרים בהכל גם הקונסיירג עוזר בהכל החל מבחירת מסעדות והמלצות בטיולים,מלון מפואר ונקי מאוד אין מילים באמת בחירה מעולה מי שבוחר יהנה

תאריך השהייה: ינואר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, HadarM29
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
30 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון ברמה ממש טובה הצוות של המלון עוזר בכל בעיה או שאלה ביקרנו בספא של המלון היה ממש טוב זהו ביקורי השלישי בבלגראד
וכל פעם אני נהנה שם האוכלוסיה המקומית ממש אוהבים את ישראל המחירים שם ממש זולים והאתרים נפלאים ממליץ בחום על בלגראד

תאריך השהייה: מאי 2019
תודה, ronit521966
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות