המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
פנה למקום האירוח לבירור זמינות.
יש מלונות דומים זמינים.
הצג הכול
ג'קי בובליל
בת ים, ישראל

נעים ונחמד

4.0 מתוך 5 בועותחוות דעת נכתבה 14 באוג׳ 2023
נהנינו מאוד מהשהות במלון כחלק מסמינר של עמותת המורים נקי נעים מסודר ארוחת בוקר מספקת .
לידיעת מי שצריך סוכרזית או ממתיקים אחרים אין במלון ובכלל קשה למצוא בבלגרד תביאו איתכם.
במלון שירות החדרים לא עובד בלילה.
תאריך השהייה: אוגוסט 2023
סוג הטיול: נוסע כזוג
5.0 מתוך 5 בועותתמורה
4.0 מתוך 5 בועותמקום
5.0 מתוך 5 בועותשירות
האם קיימת בעיה בחוות דעת זו?
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
Guest Relations, Guest Services / Front Office בנכס ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬, הגיב לחוות דעת זו
התגובה נרשמה: 29 באוג׳ 2023
Dear Jackybublil,

Thank you for taking the time to leave such positive feedback following your visit at Metropol Palace Hotel. We are thrilled that everything exceeded your expectations! I will make sure your kind comments are shared with the team and we hope to welcome you back again soon.
Until the we are wishing you all the best.

Kind Regards,
Zeljka Nimac
Guest Relations Manager
Best Regards,
תגובה זו היא דעתו הסובייקטיבית של נציג ההנהלה ולא של Tripadvisor LLC.
מלונות בסביבה
  • Booking.com
  • Expedia.com
    ‪₪ ‎640‬
  • Trip.com
0.8 ק"מ מ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬
Wi-fi חינם
מסעדה
  • Booking.com
  • Expedia.com
    ‪₪ ‎576‬
  • Trip.com
0.6 ק"מ מ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬
Wi-fi חינם
מסעדה
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    ‪₪ ‎259‬
  • Trip.com
0.7 ק"מ מ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬
Wi-fi חינם
מסעדה
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    ‪₪ ‎288‬
  • Trip.com
0.6 ק"מ מ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬
Wi-fi חינם
מסעדה
Hotel exterior
  • Booking.com
  • Expedia.com
    ‪₪ ‎484‬
  • Trip.com
1.6 ק"מ מ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬
Wi-fi חינם
מסעדה
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    ‪₪ ‎171‬
  • Trip.com
1.2 ק"מ מ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬
Wi-fi חינם
תחבורה משדה התעופה ואליו
Premium room
  • Booking.com
  • Expedia.com
    ‪₪ ‎212‬
  • Priceline
1.8 ק"מ מ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬
Wi-fi חינם
תחבורה משדה התעופה ואליו
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    ‪₪ ‎188‬
  • Trip.com
1.6 ק"מ מ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬
Wi-fi חינם
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    ‪₪ ‎215‬
  • Trip.com
11.9 ק"מ מ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬
Wi-fi חינם
חניה חינם
Night...
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    ‪₪ ‎139‬
  • Priceline
17.7 ק"מ מ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬
Wi-fi חינם
חניה חינם
הצג מלונות נוספים בבלגרד
חוות דעת (1,577)
סנן חוות דעת
1,577 תוצאות
ציון המטיילים
1,073
301
112
43
48
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,073
301
112
43
48
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 1,577 חוות דעת
13 באוקטובר 2022-חוות דעת נכתבה ב

מלון ברמת שרות טובה.נקי ומריח טוב. מאד מסבירי פנים. בפרט המארחת . ארוחת הבוקר מגוונת מאד. חדרים מרווחים .
יחד עם זאת בחדר האוכל לא דואגים לפנות בזמן את השולחנות על מנת לאפשר נגישות לבאים אחרי. שרות החדרים לעיתים לוקה. מרחק 20 דקות הליכה ברגל למדרחוב.

תאריך השהייה: אוקטובר 2022
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, 27,141,895
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
Nikola Milovic, Marketing בנכס ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 20 באוקטובר 2022
תרגום של Google

Dear 27141895,
Thank you for taking the time to share your experience while staying with us.
Providing the highest level of hospitality is our number one priority, so we are very happy to see you were satisfied with our service in general.
Your feedback will be of great help to us to improve our service in the mentioned area. Thank you.

I hope we could host you soon again. It was great pleasure to meet you.

Best regards from Belgrade,
Dajana Josipovic
Guest Relations Executive

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

שהינו במלון 3 לילות, היה מדהים. צוות המלון נהדר. מיקום טוב אבל בחום של אוגוסט קצת רחוק להליכה למרכז. מומלץ מאוד. ארוחת בוקר בופה מדהים. בגג מסעדה טובה עם נוף מדהים, אוכל טוב וזול. ממש מרגיש חמאה כוכבים ויותר.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Yehuditdotan
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
Nikola Milovic, Marketing בנכס ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 19 באוגוסט 2021
תרגום של Google

Dear Yehuditdotan,

we simply love your comment, and we are so thrilled that you enjoyed your summer vacation in Belgrade and our hotel that much. The temperatures are now more convenient, so walk to the city center is now a must.
Sure hope to see you back very soon,
Looking forward to host you,

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
15 בנובמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון 2 חדרים, לצערי הרב מאוד התאכזבו.
אתם 2 בחדר באופן קבוע שמים לך רק מגבת לאחד..כל פעם להתקשר לקבלה ולהתעצבן...
ארוחת הבוקר לא מאורגנים באנשי צוות, פינוי איטי מהשולחנות, חוסר במים חמים לקפה בקיצור אכזבה ..
לא מקבלים את התמורה בהתאם לתשלום.

לא ממליץ!!!

תאריך השהייה: אוקטובר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, eyal d
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
Nikola Milovic, Marketing בנכס ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 בנובמבר 2020
תרגום של Google

Dear eyal d,

Thank you for taking the time to share the issues you faced during your last stay in our hotel. Your comments will be of great help to us to take the necessary actions to improve on all mentioned areas and return the soonest possible to the high level of service that this hotel was known for before the emergence of covid-19.

Indeed, we did face some issues due to the sudden high influx of guests the hotel received that period, and now we are trying to improve our business operation in this period of lower occupancy based on your constructive feedback as well.

eyal d, thank you again for your comments and please accept our apologies for any inconvenience created. We are preparing for the future period, and we hope to host you again so you can see for yourself how we have improved on every aspect that we failed your expectations during your last visit. We would be delighted to have you again as our guest.

In the meantime, we wish you to stay safe and healthy, and we remain at your disposal.

Best regards,

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 בנובמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הגענו למלון באמצעות חבילה עם חברת ישראייר ושהיינו בו משך 8 ימים. אם חשוב למטיילים לספוג אווירה מקומית או בינלאומית למדנו כי יש להתרחק מדילים מסוג זה כיוון שהמלון היה מאוכלס רק עם ישראלים לטוב ולרע. המלון נושא כותרת של 5 כוכבים והדבר גובל בחוצפה כיוון שמתפקד כמו מלון של 2 כוכבים: בדלפק הקבלה השרות הינו קר ולא אדיב, קיבלנו החדרים באיחור של חצי שעה ויש כאלה שחיקו אף ספר שעות. שהגענו לחדר מצאנו כי לא עבר ניקיון יסודי ולהפתעתיינו גילינו שבמקלחת אין כלל מגבות. הסיפור של מגבות נמשך לאורך כל השהות וכל יום היינו צריכים להתלונן בקבלה על כך שאין מגבות בחדר. יום אחד נאלצנו להתנגב עם חלוקים כי לא סיפקו כלל מגבות.עובדות המלון בחרו בלא לסדר המיטות - רק כיסו אותה ומשך כל התקופה גם לא החליפו סדינים. ארוחות בוקר היו מאוד בינוניות ומשעממות. כל יום אותם פריטים מבלי לשנות דבר. היו ימים שבגלל חוסר עובדים דלפקי האוכל היו ריקים - פעם לא היה קפה, פעם לא היו ספלים או כוסות וכ'. בושה שישראייר בוחרת במלון כזה תוך התעלמות מרמת השרות שלו ובושה שעדיין ממשיכים להיקרא מלון של 5 כוכבים. מומלץ לא להגיע אליו כלל וכלל!!!.

תאריך השהייה: אוקטובר 2020
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
2  תודה, TzviGR
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
Nikola Milovic, Marketing בנכס ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בנובמבר 2020
תרגום של Google

Dear Tzvigr,

Thank you for sharing your comments with regards to your recent stay at our hotel. It for sure means a lot to us to have your feedback since you are an active and respected Tripadvisor contributor, and will be of great help to us to improve on all the specific areas mentioned.

Indeed, we had difficulties to provide the high level of service you are used to and our property is known for before the emergence of covid-19 since our hotel experienced a sudden high occupancy after the lockdown period during which we were operating with very low occupancy levels. We were almost fully occupied, and in this new situation, we admit that it was challenging for our teams.

We did our best to provide the support for every guest, and even increased the number of managers on duty to help out our guests with the issues you mention as well. Unfortunately, this was not enough to have all of our guests satisfied. Please accept our apologies for the discomfort or inconvenience created during your stay.

As mentioned, we appreciate your constructive feedback which will send to all Heads of Departments and the General Manager himself, in order to work on them and take the necessary actions to be able to improve on all mentioned areas.

Tzvigr, we are deeply sorry that we failed your expectations, and we hope to provide us with the opportunity to host you again, and show to you how we have dealt and improved on all the mentioned areas.

Thank you again, and stay safe and healthy.

Best regards,

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
29 באוקטובר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

צוות המלון מתנהגים זוועה אין ניקיון שוטף של החדרים וגם שמתקשרים ומבקשים לנקות את החדר אתם חוזרים מטיול של 4 ו5 שעות ולא מנקים ואז אומרים שכבר אין חדרנים במלון. כנ"ל לגבי המגבות בחדר. בקיצור לא להגיע .

תאריך השהייה: אוקטובר 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Elitzur111
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
Nikola Milovic, Marketing בנכס ‪Metropol Palace Hotel Belgrade‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 באוקטובר 2020
תרגום של Google

Dear Eli,

Thank you for taking the time to leave your comment, it means a lot to us in order to upgrade the guest’s experience while staying in our hotel.
Please note that we did face trouble in very high occupancy in this period. We tried to do our best, in a very difficult time and to accommodate every single request.
And yes, there have been some mistakes we are deeply apologizing for. We will take this matter into high important consideration,
And change what we can in our daily operation in order for all of our guests to be satisfied.
We do hope you will appreciate and take our sincere apology, and look forward welcoming you again.
Thank you in advance,

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות