המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (64)
סנן חוות דעת
64 תוצאות
ציון המטיילים
45
11
4
0
4
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
45
11
4
0
4
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 64 חוות דעת
8 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נפשנו לכבוד חגיגות יום הולדת סופש שילמנו יותר מ 3000 שח ללילה!!!
המרחבים מאוד יפים הבריכה וכל הריזורט בחוץ. החדרים משופצים בטוב טעם אך רמת הניקיון טעונת שיפור קיבלנו חדר לא נקי עם שאריות לכלוך על הרצפה. בארוחת הערב בחמישי הפרודוקטים היו טובים אך בקושי הוציאו מנות לשולחן של 11 איש הוציאו חצי מהמנות העיקריות חיכינו הרבה זמן למלצרים בשביל כל בקשה ויצאנו מאוד מאוכזבים ומופתעים ביום חמישי. ביום שישי בערב הייתה ארוחה מפנקת ומוגשת בשפע עם מרכיבים מאוד איכותיים והקינוחים היו מעולים. יש עוד לציין שאין מבחר לרגישים לחלב בארוחת הבוקר ישנם מספר מנות קבועות מראש וכולן כמעט חלביות בלי אפשרות להפוך אותם לפרווה. עם סכום כזה ששולם היה מתבקש להתחשב גם באוכלוסיות רגישות.
היה סהכ יפה אך המחיר 6500 שח לזוג פלוס 2 לשני לילות היה מוגזם ולא התעלה על הציפיות.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, lirib8
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Racheli Mesica, Other בנכס דן קיסריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 בספטמבר 2020

lirib8 שלום רב,
ראשית אני מודה לך שבחרת את ריזורט דן קיסריה לחגיגת ימי ההולדת שלכם.
אני מעריך מאוד את הזמן שהקדשת לכתיבת המשוב היות ואנו למדים מכל משוב ומכל הערה במטרה לשפר ולהשתפר בעתיד.
שמחתי לקרוא שציינת לטובה את העיצוב של הריזורט ובריכת השחייה שלנו ומאידך הצטערתי על אכזבך מהניקיון ומהקולינריה.
צר לי על השגותייך היות וזה לא סטנדרט השירות אליו אנו שואפים להגיע וברצוני להבטיח לך שכלל הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו וטופלו בהתאם אל מול כל הנוגעים בדבר.
אני מקווה שתתני לנו הזדמנות נוספת לארח אותך בעתיד בתקווה שתהייה לשביעות רצונך המלאה.
אני מאחל לך ולמשפחתך שנה טובה וחג שמח,
מתן לרנר - מנכ"ל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
3 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

מלון ברמה גבוהה מאוד, כל צוות המלון שירותיים וקשובים מאוד לצרכי הנופשים. הכל נקי ומתוחזק ברמה גבוהה. שטחים ירוקים מטופחים ומרחבים גדולים, כיף במיוחד עם ילדים. תודה מיוחדת לאלי מהקבלה, אשרף מנהל חדר האוכל ולילך,שדאגו שנצא מרוצים ועשו מעל ומעבר ביחס ובשירות. יש שמירה מירבית על עטית מסיכה ברחבי המלון, במיוחד מבחינת העובדים. לא מרגישים כלל צפיפות אף שיש תפוסה מלאה במלון.
החסרון היחיד היה האוכל בארוחת הערב שזקוק לשיפור, ביחס למלון ברמה כזאת.
בהחלט נהננו, ונחזור לנפוש בדן קיסריה.
משפחת אלקובי ורובין

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, YaelR196
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Racheli Mesica, Other בנכס דן קיסריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 בספטמבר 2020

משפחות אלקובי ורובין היקרות,
היה לי לענוג לארח אתכן בריזורט דן קיסריה.
אני מודה על המשוב הנהדר ועל המילים החמות לצוות הריזורט ואני בהחלט יעביר את תודתכם לאלי, אשרף ולילך שהעניקו לכם שירות אישי מכל הלב.
אנו נמצאים בזמנים מאתגרים ומחוייבים לשמירה על בריאות העובדים והאורחים ולכן אנו מקפידים על שמירת כל הנהלים בנדון.
הערתכם בנושא הקולינריה הועברה לידיעת השף במטרה לשיפור והפקת לקחים בהתאם.
שוב תודה על המחמאות ומקווה שתבחרו להתארח עמנו שוב בקרוב.
בברכה חמה,
מתן לרנר- מנכ"ל הריזורט

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
25 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

עיצוב המלון מודרני עם נגיעות vintage מפתיעות וכייפיות,
רמת התחזוקה והנקיון מושלמת
חדרים מפנקים
צוות נעים וחייכן
אוכל ועוגות מצויינים
עושים הכל לשמח את ההאורחים.
זו החופשה השניה שלנו מאז חידוש המלון ולא האחרונה. מומלץ

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, JDryty
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Racheli Mesica, Other בנכס דן קיסריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 26 באוגוסט 2020

JDryty שלום רב,
איזה כייף שבחרת לנפוש ולהתארח עמנו.
אכן כפי שציינת דן קיסריה עבר שיפוץ ושידרוג מסיבי בו כל החדרים והשטחים הציבוריים שופצו וניתן דגש לעיצוב וינטג'י עדכני עם יצירות אומנות הפזורות בכל רחבי הריזורט ומשחקי רטרו מעניינים וייחודים.
אני מודה לך על המחמאות לצוות הריזורט שנותן שירות אדיב ומקצועי וזאת מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת חלומותיהם ואני שמח מאוד שהצלחנו במטרתנו .
אנו נשמח לשוב ולארח אותך גם בעתיד תוך שאנו נעשה כל שביכולתנו על מנת להעניק לך חופשה
מהנה ומפנקת גם בפעם הבאה :) .
,
בברכה,
מתן לרנר- מנכ"ל ריזורט דן קיסריה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

שהיינו במלון במשך שלושה לילות. צוות המלון נפלא ומסייע בכל פנייה. מנהלת שירות לקוחות לילי היא אחת ויחידה שירותית נעימה ומקצועית מאד. צוות הקבלה וחדר האוכל נפלאים מאירי פנים. מצב התחזוקה במלון מעולה. המיקום מעולה החדרים שודרגו ועוצבו מחדש בטוב טעם.
חשוב לציין שהיינו זוג וחודש אוגוסט אינו מתאים לחופשה זוגית. אנחנו נחזור

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, yaffarraz_2020
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Racheli Mesica, Other בנכס דן קיסריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 באוגוסט 2020

Yaffarraz _2020 שלום רב,
אני מודה לכם על המשוב המפרגן, והמחמאות על הריזורט והצוות .
שמחתי לקרוא כי הצלחנו לעמוד בציפיותכם ולהעניק לכם חווית אירוח לשביעות רצונכם המלאה.
גב' גבעולי היא אכן נכס וכפי שציינתם היא בעלת תודעת שירות יוצאת דופן :)
מחכים לראותכם שוב בין אורחינו.
בברכה חמה,
מתן לרנר- מנכ"ל הריזורט

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
15 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אימא רצתה לפנק אותי ויצאה מבואסת.
לי ולאימי נוצרה הזדמנות טובה לצאת לחופשה בארץ, מה שלא קורה הרבה ואת החופשה בחרנו לעשות במלון דן קיסריה.
אימא שלי בדרך כלל לא הולכת על מלונות יוקרה אבל הפעם החלטנו שייאלה, נתפנק עד הסוף.
בהתחלה היה מסביר פנים( אולי גם נוכח העובדה שעשינו צ'ק אין בנייד).
בקבלה הלך זריז, היו מאוד אדיבים וגם קיבלנו פולי קפה בשביל מכונת הקפה האישית שבחדר.
נרגשים ומתים כבר לכוס קפה טובה לאחר נסיעה ארוכה של שלוש שעות ופקקי יום חמישי אחה"צ.
אך מה? הופתענו לגלות שמכונת הקפה מקולקלת.
אין דבר,כולנו אנושיים וזה בסדר גמור.
פנינו לקבלה ותחילה אמרו לנו שאנחנו לא מפעילים אותה כמו שצריך.
לאחר שהתברר והמכונה אכן מקולקלת פנינו שנית לקבלה והתגובה הייתה: "מצטערים, אני כבר שולחים מישהו".
לא יודע מה מונחי הזמן של מלון דן קיסריה אך מרגע התלונה עד לרגע החלפת המכונה המקולקלת עברו 19 שעות בליווי ניג'וסים בלתי פוסקים מצדנו.
על עוגמת הנפש הזו קיבלנו קפה ומאפה חינם בבר שבלובי.
תוך כדי מהומת הקפה נדהמנו לגלות שאין מרפסת בחדר, מה שלדעתנו אמור להיות מובן מאליו במלון שכזה ובמחיר שכזה.
אימי הייתה צריכה לעשן במדרגות החירום, תוך כדי שהיא תוקעת את המגף שלי בדלת על מנת לא להינעל בחוץ, מה שלא תמיד עזר...
כשהיא שהתה במדרגות היא הבחינה שאנחנו החדר היחיד ללא מרפסת בקומה.
לאחר שיחה על מנהל המשמרת נדהמנו בשנית לגלות שאנחנו משלמים את אותו המחיר שמשלם אדם בחדר עם מרפסת.
על עוגמת הנפש הזו הורידו לנו 15% ממחיר החדר הכולל ובנוסף לכך קיבלנו תור למסאז' שעה שנקבע לשעה לאחר הצ'קאווט, מה שמוביל אותנו לאנקדוטה הבאה:
לאחר שאימי ביצעה את הבוקינג למלון, כעשרה ימים לפני מועד החופשה, ניסתה לבצע שיחת טלפון עם ספא המלון שלא ענה במשך שבוע למרות שהתקשרנו כל יום וגם כשניסינו דרך הקבלה לא ענו בספא.
כשהגענו לספא ביום הצ'ק אין הם אמרו שאין תורים פנויים, מה שלא הפתיע אותנו.
נחזור לשיחה עם מנהל המשמרת:
לאחר שהציע לנו תור לספא, אימי עשתה את טעות חייה וענתה בחיוב.
אממה, יום למחרת כשעתיים לפני התור לספא, אימי התעוררה משנ"צ והציעה שנזוז ונבטל את הספא, כי לאחר רצף אכזבות מהמלון החשק למסאז'(יקר) כבר יצא לנו והתקשרנו לבטל.
עוד תדהמה אחרונה בסיפור.
במהלך השיחה עם הספא, הסתבר שביטול עולה 50% מהמחיר הכולל של הספא.
ומדוע זו תדהמה?
מכיוון שמנהל המשמרת ועובדי הספא לא טרחו ליידע אותנו שזו המדיניות.
אימא הסתכלה עליי במבט מיואש והתחילה לצחוק.
לאחר לבטים החלטנו שהגיע הזמן לברוח ולא להסתכל לאחור כל עוד נפשנו בנו כי אימא פחדה שתמות מרוב תדהמה.
חשוב לציין שעובדי הניקיון והמלצרים היו מאוד אדיבים כלפינו וגם חלק מהעובדות בקבלה.
העיצוב מאוד יפה וגם רמת הניקיון מאוד טובה, אך זה לא שווה את הכסף ולשם לא נחזור

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, gydyrzngn2005
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Racheli Mesica, Other בנכס דן קיסריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 18 באוגוסט 2020

gydyrzngn2005 שלום רב,
ראשית אני מאוד מעריך שאת ואמא שלך בחרתם את ריזורט דן קיסריה לחופשה שלכם בארץ .
אני מעריך מאוד את הזמן שהקדשת לכתיבת המשוב היות ואנו למדים מכל משוב ומכל הערה במטרה לשפר ולהשתפר בעתיד.
שמחתי לקרוא שציינת לטובה את העיצוב של הריזורט, את רמת הניקיון ואדיבות הצוות ומאידך הצטערתי על אכזבך מהטיפול של הספא, מהחדר ומהתקלה במכונת הקפה .
צר לי על השגותייך היות וזה לא סטנדרט השירות אליו אנו שואפים להגיע וברצוני להבטיח לך שכלל הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו וטופלו בהתאם אל מול כל הנוגעים בדבר.
לאור המשוב סמנכ"ל הריזורט יצר איתך קשר טלפוני במטרה לשמוע ממך באופן אישי את חוויית האירוח ואני מקווה שלאחר השיחה שלכם
תתני לנו הזדמנות נוספת לארח אותך בעתיד בתקווה שתהייה לשביעות רצונך המלאה.
בברכה,
מתן לרנר- מנכ"ל הריזורט

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות