הגענו למסעדה, נרשמנו להמתנה. המארחת אמרה שזמן ההמתנה הוא גג חצי שעה, בפועל המתנו מעל לשעה. אין בעיה להמתין, אבל לפחות שיגידו את הזמן האמיתי שנדע להיערך. יש לציין, שפינת ההמתנה הייתה לא מוצלת, וללא מים בקולרים, על אף שהיה יום חם ושמשי מאוד.
פנינו למארחת, שהייתה לא נעימה, והחזירה אנשים שהלכו וויתרו, למקומם הקודם בתור, על אף שהם הלכו ולא חיכו. ככה כל פעם מספר השולחנות שהיו לפנינו הלך וגדל. לטענתה, היא קיבלה הוראה מהאחמש להחזיר אנשים לתור על אף שהם הלכו. כשפניתי לאחמש, הוא היה המום ואמר שדבר כזה לא ייתכן.
לאחר מכן התיישבנו, ביקשנו קנקן מים לאחר ההמתנה הארוכה בשמש. התשובה שקיבלנו היא שכל הכוסות במסעדה נגמרו, ושנצטרך להמתין מספר דקות.
גם כשביקשנו לחם, אמרו שכרגע אין. חלקנו ארוחת בוקר ישראלית ואגז בנדיקט פלורנטין. ארוחת הבוקר הייתה בסדר, לעומת זאת האגז בנדיקט הגיע תפל ללא מלח.
בשלב הזה יאמר לזכותם, שהאחמש הגיע אלינו, והציע לנו פנקייק על חשבון הבית לאחר שנסיים את כל האוכל. הערכנו את המחווה, אך לצערנו הפנקייק הגיע ביחד עם כל האוכל ולא בסוף, ועם שערה.
בסהכ ההמתנה לא הייתה שווה את זה, השירות היה מאכזב, לא קיבלנו מגבונים, צלחות חלוקה, וחיכינו המון זמן כדי לשלם.
בתור לקוחות קבועות של בנדיקט פתח תקווה שנהנות מאוד שם, התאכזבנו מאוד ולא נחזור לסניף הרצליה.