המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (984)
סנן חוות דעת
984 תוצאות
ציון המטיילים
616
201
91
42
34
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
616
201
91
42
34
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 984 חוות דעת
14 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

מאד חששנו לצאת לנופש בתקופת קורונה. התלבטנו מאד ולבסוף החלטנו החלטנו ללכת על זה. דן אכדיה לא איכזב, למרות התקופה המאד מאד מאתגרת. אנחנו רוצים להודות לכל הצוות ובמיוחד לציפי דנית ולמחמוד שעושים ימים כלילות לוודא שהכל דופק כמו שצריך. ישבנו בחוץ. אכלנו בחוץ. צפינו בציפי גוערת במי שהעז להסתובב בחדר האוכל או בשטחי המלון בלי מסכה או עם מסכה שלא על האף, והרגשנו בטוחים. אין פשרות באיכות ואין פשרות בשמירה על בריאות. אמנם המבחר בחדר האוכל היה מוגבל יחסית לתקופות אחרות ועוגת הגבינה החמה שעליה אנחנו חולמים, לא היתה, אבל הניהול המהודק היה מורגש. הסדר והניקיון היה מושלם, גם בתפוסה מלאה. כל הכבוד. הלוואי וגם המדינה היתה מנוהלת ככה. תודה לכם! חזרנו רעננים.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Debbie S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dan Accadia H Hotel Herzliya, General Manager בנכס מלון דן אכדיה הרצליה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 בספטמבר 2020

Debbie S היקרה,
תודה לך על שהקדשת מזמנך להעלות לנו את תגובתך בתום שהייתך עימנו. אנו עושים את כל המאמצים על מנת לספק לאורחינו חוויה יוצאת דופן ותמיד מחמם את ליבנו לשמוע שהצלחנו. שמחנו להעניק קצת מכל השפע והקסם שיש רק לדן אכדיה להציע ונשמח עוד יותר לארח אותך שוב בעתיד הלא רחוק. בברכת שנה טובה ובריאה, ענבל קלנסקי, קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
13 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

מלון אכדיה מבחינתי היה מלון המכבד את עצמו מכל מלונות דן
ולצערי לא כך הדבר.אתחיל מזה שאני חושבת שבית המלון מנצל את תקופת הקורונה
זה בא לידי ביטוי בחדר אוכל , במבחר שקיים
ובטרקלין , אנחנו הזמנו חדר הכולל כניסה לטרקלין והיינו בהלם ממה שהוגש
כיבוד דל ביותר!
לעומת זאת לפני כחודש התארחנו בן אילת והיה שפע הן בחדר אוכל והן בטרקלין.
אם הייתי יודעת שכך הדבר הייתי ממירה את הכניסה לטרקלין לארוחת ערב
פשוט חבל על הכסף.
הדבר נאמר לענבל מנהלת שירות לקוחות, הייתה אדישה ואמרה "ככה אצלנו הרבה זמן"
מאוד מאכזב להגיע לחופשה לשלם סכום נכבד!ולקבל תשובה כזו

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, 5Mh1234
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dan Accadia H Hotel Herzliya, General Manager בנכס מלון דן אכדיה הרצליה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 בספטמבר 2020

5Mh1234 היקרה,
תודה לך על שהקדשת מזמנך להעלות לנו את תגובתך בתום שהייתך עימנו. בכל רחבי המלון נעשים מיטב המאמצים על מנת לספק לאורחינו את החופשה המושלמת ואני מתנצלת אם לא כך היתה הרגשתך. הערותייך הועברו להנהלת המלון לצורך שיפור וייעלו רמת השירות. אשמח מאוד אם תינתן לנו ההזדמנות לארח אותך שוב בעתיד הלא רחוק. בברכת שנה טובה, הילית רותם, קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו בסוף השבוע במלון דן אכדיה בהרצליה. נתקלנו בכמה דברים שלא היו צריכים לקרות אך בגללם לא הייתי מטריחה את עצמי לכתוב. אני רוצה לציין את אי השמירה על ההוראות בעקבות הקורונה. החוצצים שאמורים להפריד כליל בין האוכל לאורחים בחדר האוכל נמוכים מאוד. בקלות ניתן לגעת באוכל ועוד יותר גרוע לקרב אליו את הראש. וזה מה שקרה בפועל. מלצר אחד אחראי על כמה עמדות ואין כל פיקוח על הנעשה. וכפי שידוע, מרבית האנשים לא שמים את המסכות כפי שצריך - כיסוי פה ואף, וסכנת ההדבקה גוברת. לדעתי מספר הנוכחים בחדר האוכל גדול מהמותר והמרחק בין השולחנות גם הוא לא לפי ההנחיות.
לפני כחודש התארחנו במלון מלכת שבא באילת. היתה שם הקפדה מלאה על הכללים. לא היתה אפשרות כלל לנשום על האוכל, לא כל שכן לגעת. מציעה שבעלי מלון דן יקפצו לשם וילמדו כיצד צריך לנהוג בימים טרופים אלה.
ונשמרתם לנפשותיכם מאוד.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, arital2021
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dan Accadia H Hotel Herzliya, General Manager בנכס מלון דן אכדיה הרצליה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בספטמבר 2020

arital2021 היקר,
תודה לך על שהקדשת מזמנך להעלות משוב בעקבות שהייתך האחרונה עימנו. ברחבי המלון נעשים מאמצים עילאיים על מנת ליצור לאורחים שלנו את החוויה המושלמת וזאת כמובן בהמשך למגבלות ה"תו הסגול" של משרד הבריאות ואני מתנצל אם במקרה שלך החוויה היתה אחרת. אנו לוקחים את ביקורות ומשובי אורחינו במלוא הרצינות ופועלים בהתאם. שוב אנו מתנצלים ומקווים כי תיהיה לנו ההזדמנות לארח אותך לחוויה מתקנת. בברכה, דובי רקיע, מנכ"ל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שהייתי במלון 14 לילות, מושלם!מומלץ מכל הלב !
החדר היה גדול מרווח, נקיון למופת ,משקיף לים ומאפשר לחוות את השקיעות המדהימות. כמובן ירידה לחוף ובריכה מול הים.
חדרניות - שתמיד היו זמינות ונענו לכל בקשה .
שרות חדרים - מעולה .
האוכל -יוצא מגדר הרגיל. חוויה אמיתית.
ולכל צוות העובדים וההנהלה שהיו קשובים ונתנו מענה לכל פניה ,מעל ומעבר . תודה !
מלון שאימצתי כבית בישראל .נגה

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה לבד
תודה, Brnoga
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dan Accadia H Hotel Herzliya, General Manager בנכס מלון דן אכדיה הרצליה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בספטמבר 2020

Brnoga היקרה,
תודה לך על שהקדשת מזמנך לחלוק עם שאר הגולשים את תחושותייך בתום שהייתך עימנו.
בכל רחבי המלון נעשים מיטב המאמצים על מנת לספק לאורחינו את החוויה המושלמת ומחמם את ליבנו לשמוע שהצלחנו.
שמחנו להעניק קצת מכל הקסם שיש רק לדן אכדיה להציע ונשמח עוד יותר לארח אותך שוב בקרוב מאוד.
בברכה, ענבל קלנסקי, קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
3 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו לחגוג יום הולדת, פינקו אותנו ושידרגו לנו את החדר מדלקס עם נוף חלקי לים לחדר מרווח עם מרפסת גדולה ונוף מלא לים. בחדר האמבטיה היו גם ג׳קוזי ומקלחון שהיו נקיים וטלויזיה קטנה.
קיבלנו גם בקבוק יין ועוגת מוס טעימה.
אומנם היתה בעיה במיני בר שלא עבד אבל באו להתקין לנו חדש וגם שאר הבקשות שלנו זכו להתייחסות מהירה.
ארוחת הבוקר היה טובה ומגוונת. עברנו בין המזנונים והמגישים היו זמינים ועירניים לזרם האורחים ומילאו לנו את הצלחות בנדיבות, תוך כדי הקפדה על שמירת כללי ההגיינה.
הבריכה היתה גדולה ונקיה והיתה אווירה רגועה ונעימה.
כל העובדים שנתקלנו בהם היו מאד אדיבים ואכפתיים.
היו לנו חששות להגיע לחופשה בתקופת הקורונה וחשבנו שאולי זה יפגום לנו בהנאה, אבל היתה חוויה טובה ואין ספק שעוד נחזור.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Adel_Liat_S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dan Accadia H Hotel Herzliya, General Manager בנכס מלון דן אכדיה הרצליה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בספטמבר 2020

Adel_Liat_S היקרה,
תודה לך על תגובתך מחממת הלב, כל עובדי המלון עושים את מירב המאמצים על מנת לספק לאורחינו את
החוויה והחופשה המושלמת ותמיד נעים לנו להיווכח כי הצלחנו אז שוב תודה לך, אלא תגובות כשלך שמחזקות את ידנו ומוכיחות כי עבודתינו הקשה משתלמת. שמחנו להעניק קצת מכל השפע שיש למלון להציע ונשמח עוד יותר לארח
אותך שוב בעתיד הקרוב. בברכה, ענבל קלנסקי, קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות