המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
‏155 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-23.10.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
Hotels.com
Travelocity
Priceline
Expedia.com‏155 $
Orbitz.com
הצג כל 16 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,978)
סנן חוות דעת
1,978 תוצאות
ציון המטיילים
1,057
357
212
166
186
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,057
357
212
166
186
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
7 - 12 מתוך 1,978 חוות דעת
4 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בחודש יוני סגרתי שבוע מראשון עד חמישי ביחד עם הבן זוג שלי בגלל שאנחנו מאילת הקדמנו כבר ממוצאש הגענו בערך ב22:00 כבר בכניסה עמד מאבטח שאוסר עלייך לחנות בכניסה למלון למרות שיש חנייה בטענה שזה שייך לאנשים שגרים במלון וזה חנייה בטאבו ולכן הייתי צריכה לחנות בכביש ולהיסחב עם המזוודות , לציין שהעמסתי את כל הדברים על עגלה לבד. כאשר נכנסתי למלון אין פקיד קבלה אלא מאבטח מחברה חיצונית שמתעסק בכל ענייני הקבלה ואין לו מושג מה לעשות בכלל ולחכות אחרי נסיעה של 4 שעות שהוא מתחיל להרים טלפונים לפקידות לשאול איך כושים צ’אק אין. אחרי שהסתיים הקרנבל הזה קיבלנו חדר.. והשיא שבדבר 2 ג׳וקים ענקיים מחכים לי בחדר רצים ממקום למקום, משו זוועה, מקלחת עם עובש, רצתי מהר לקבלה לבקש להחליף חדר, כשיצאתי למסדרון יש צלחות עם אוכל שסיימו והשאירו בחוץ עם ריח מסריח, מטף כיבוי אש נמצא מחוץ לארון (איפה הבטיחות? בתזוזה הכי קטנה נופל לי על הרגל) והשיא ממשיך חברים, רק להרים את העיניים למעלה וג׳וק בגודל דינוזאור מטפס לו על הקיר (הכל מגובה בתמונות) השעה כבר 02:00 בלילה אין עם מי לדבר. הלכתי למאבטח וסיפרתי לו שאגב לא היה מופתע בכלל והחליף לי חדר לא פחות זוועה.. המזגן לא עובד!!! קטסטרופה! בבוקר ניגשתי אל הקבלה אחרי שלא ישנתי לילה שלם מהפחד שלא יטפס עלי ג׳וק סיפרתי לפקידת קבלה מה עברתי וביקשתי לדבר עם מנהל, הפקידה ענתה לי תשובה הזויה ״תחשבי בנו אנחנו אחרי תקופת קורונה״ , מהההה???? דרשתי מנהל. לאחר כחצי שעה לערך חייג אלי מנהל הקבלה הגעתי אל הקבלה וסיפרתי לו אמר שהוא מתנצל ואני ביקשתי לעזוב , ניסה לרצות אותי ואמר לי שהוא משדרג לי חדר לסוויטה, אך אל תתנו לזה להטעות אתכם כי מלכתחילה ההזמנה שלי ליום ראשון על שמי (במוצאש על שם בן זוגי) היא כבר סוויטה!! אמר לי את רוצה שאשדרג לך את בחדר או שלא תשלמי על הלילה? כמובן שביקשתי לא לשלם על בלילה הזוועה שלא ישנתי דקה ורק סבלתי ועוד עלה לי 600₪ , נחשו מה ענה לי? ״הא אז את מחפשת פיצוי בעצם״ מה ? אתה שומע את עצמך? זה נורמלי ? ארזתי את החפצים שלי וביקשתי מינימום לבטל את בהזמנה של השבוע ללא דמי ביטול , זה לפחות נעשה כפי שצריך. רוצה לציין שהמלון תת רמה, על שירות וניקיון אין בכלל על מה לדבר. מלון דניאל? תתביישו לכם! אפנה בהמשך למשרד הבריאות שיערכו ביקור במקום הזה שנקרא מלון ומאפשר לאנשים לישון במקום כזה עם ג’וקים בריצפה ובקירות.

תאריך השהייה: יוני 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Talmalk
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Zehavit Gothard, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל הרצליה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בספטמבר 2021

טל שלום רב,

תודה רבה על המשוב ועל חוות הדעת.
אנו מעריכים כל משוב המתקבל מאורחינו שכן הוא עוזר לנו ללמוד ולהשתפר .
צר לנו לקרוא ששהייתכם לא תאמה את הציפיות שלכם ואני מזמינה אותך לכתוב לי באופן פרטי
כתובת מייל zehavit.gothard@tamareshotels.co.il
או בטלפון - 09-9528236
בברכת שנה טובה וחג שמח
זהבית גוטהרד
עוזרת מנכ"ל ומנהלת קשרי אורחים
מלון דניאל הרצליה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

את התוכן הרצב זהבית קיבלה למייל שלה.
עברו שבועיים ועדיין לא קיבלתי שום התייחסות.
כך שאל תנסו לפנות אליה במייל.

היי זהבית

אני רוצה להתחיל דווקא בדברים הטובים ולפרגן למוטי ואלי שמנסים בכל כוחם לעשות מהלימון לימונדה.

נעבור ללימון.
אנסה לעבור על הכל ביסודיות:
את החדר קיבלנו באיחור של שעה ו10 דק׳, למרות שכשהגענו ב14:50, נאמר לנו שהחדר מוכן ורק צריך לעבור בדיקה.
בינתיים הלכנו לאכול צהריים במסעדת הלובי. כעבור שעה חזרנו לקבלה, החדר עדיין לא היה מוכן.
נתנו לנו שובר לקפה ועוגה וביקשו שנמתין במסעדה, למרות שאמרנו שכבר אכלנו שם ארוחה מלאה וקינוח.
כשנכנסנו, החדר לא היה נקי:
שטיח מלוכלך מאוד
הקיר מעל האסלה והלחצן שלה מטונפים, ממש רואים מריחות של אצבעות בצבע שחור וצהוב.
פירורים על השולחנות.
תמונות עקומות.
שלשלת ציפורים על החלונות.
ובדלים של סיגריות במסילה במרפסת.

לגבי תחזוקת החדר:
המנוף של דלת היציאה למרפסת חלוד ועומד להתפורר.
את דלת המרפסת כמעט ואי אפשר לפתוח. מוזמנת לנסות.
בחדר הרחצה יש רק 3 מתלים למגבות. כשמתארחים בחדר 5 נפשות זה מאתגר.
אין מקום לתלות את שטיח האמבטיה וכיוון שהניחו אותו מאחורי מכסה האסלה, לא ראינו אותו ונאלצנו להניח מגבת על הרצפה.

כשהגענו לחדר התקשרתי לקבלה וביקשתי שיגיעו לשאוב את השטיח (את קיר הניאגרה ניקיתי עם מגבונים) ושיביאו סבון שמפו ומרכך שיהיה לנו למקלחת שאחרי הים, כיוון שבאמנטיז שקיבלנו היה קרם גוף בלבד.
כשחזרנו בערב, עם ילדים עייפים, גילינו שהבקשה לא טופלה ומצאנו את עצמנו עומדים, מלאים בחול, ממתינים לסבונים ולשואב אבק.
לקח 20 דקות לשאוב את השטיח, כיוון שהשואב מאוד ישן ולא שואב טוב.
את הסבונים הביאו לנו בתוך שקית קרועה.

זו החוויה מהחדר.

חשוב גם לדבר על השטחים הציבוריים:
הלובי זה המקום היחיד שנראה נעים ומזמין.
למעט השטיח שנראה מאוד מאובק ומלוכלך.
בכל מקום אחר במלון מונחים בצידי הדרך ציוד ישן שבור/חלוד. במדשאה בחזית המלון, בחדר האוכל, באיזור הבריכה ובמסדרונות.
כל הויטרינות והחלונות מטונפים, כמעט ולא רואים את הים.
הפחים עמוסים בכל פינה.

אסכם בזה שהרגשנו שאנחנו נמצאים בצל של מה שהיה פעם מלון מפואר, מתוחזק ומפנק.

לצערי לא נחזור וגם לא נמליץ.

הוספתי קצת תמונות להמחשה

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Talkaldes
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Zehavit Gothard, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל הרצליה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בספטמבר 2021

6.9.21

טל היקרה ,

אני מקווה שראית את המייל האישי ששלחתי לך , כי לא קיבלתי תגובה.

אבקש הזדמנות נוספת לתקן את חווייתך מהמלון,

בברכת שנה טובה וחג שמח

זהבית




1.9.21

טל היקרה,

אני אכתוב לך, אבל אם תרצי לדבר בטלפון – יותר מאשמח.

ראשית, אומר תודה על הפרגון למוטי ואלי – אני אעביר אליהם את תודתך.

אני מתנצלת שחוויית האירוח שלך לא הייתה שלמה .

שביעות רצונם של אורחינו היא מטרתנו ולכן הצטערתי לקרוא שהחוויה שלך אתנו לא הייתה חיובית.

כל צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל להציע את החוויה המושלמת לכל אורח ובדרך כלל אנו מקבלים שבחים רבים על נראות החדרים והשירות. חשוב לנו שתדעי כי פנייתך הועברה למנהלים הרלוונטיים, למנהלת המשק ולמנהל האחזקה בפרט והעניין נמצא בטיפול.

נשמח לארח אותך במלון שוב ולשנות את התרשמותך השגויה מהמלון.

הצעתי שנשלחה לך למייל ובהודעה אישית, עדיין בעינה עומדת

אנא אל תהססי לפנות אליי בכל עניין ושאלה,

בברכה,

זהבית

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
29 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

הגענו ביום שישי הכל היה בסדר ובערב שישי באנו לשבת בלובי והתחיל קריוקי להתנגן, עלינו ךחדר למחרת שוב .. הופעה עם שירים כשהגענו ללובי להגיד שזה מפתיע אותנו ובבריכה הגיוני שיהיה אבל למה בבית מלון עצמו הם אמרו שזה מה יש והציעו לנו לשבת בכורסא שממול בצורה מאוד מזלזלת .. לאחר מכן ניגש אלינו עוד עובד ואמר לנו יש לי פיתרון- יש פה בר תשבו בו אכבה לכם את הטלויזיה ותזמינו שתיה וכו' כמה אטימות? זה היה נראה מאוד מזלזל והתשובות היו אין מה לעשות .. זה מה יש.. לא הייתה לנו כל טענה אבל לפחות היו רושמים מלון שאינו מתאים לשומרי שבת ולא היינו מגיעים .. מיותר לציין שפעמיים הייתנ בעיית חשמלל עם המזגן והזרם במים במקלחת היה נמוך מאוד ..

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Shiraelmal
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
24 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו במלון דניאל הרצליה . המלון מצויין, בריכה נהדרת, חדר האוכל מציע תפריט מגוון. חוויה למבוגרים ולילדים. אני בוחרת לציין באופן מיוחד את זהבית ,ע. מנכ"ל, כל כך שירותית ונעימה, עשתה הכל על מנת שנהנה. היחס שלה אינו מובן מאליו,יחס העובדים נפלא הרבה בזכות מה שהיא משדרת.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Einataaa
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Zehavit Gothard, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל הרצליה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בספטמבר 2021

גברת עינת היקרה שלום רב,
אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל הרצליה.
שמחנו לשמוע שנהנית מהשהות איתנו ואנחנו מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!
בברכה,
זהבית גוטהרד
עוזרת מנכ"ל ומנהלת קשרי אורחים,
מלון דניאל הרצליה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
22 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

חיפשנו מסעדה כשרה בהרצליה לחגוג אירוע משפחתי קטן, ולאחר סיור באינטרנט הימרנו ובחרנו במסעדת עלמה, התברר שההימור היה מוצלח מאד - כשהגענו חיכה לנו שולחן גדול ערוך וחגיגי. כל המנות שהוגשו היו מאד טעימות, החל ממנות הפתיחה ועד לקינוחים המנצחים. נוף מול הים, האווירה נעימה, והשרות מעולה. בקיצור, מומלץ בחום !

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
תודה, nuritbar123
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Zehavit Gothard, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל הרצליה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 24 באוגוסט 2021

גב' נורית היקרה שלום רב,
אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל הרצליה
שמחנו לשמוע שנהנית מהשהות איתנו ואנחנו מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!
בברכה,
זהבית גוטהרד
עוזרת מנכ"ל ומנהלת קשרי אורחים,
מלון דניאל הרצליה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות