*לכבוד:* הנהלת מלון דניאל הרצליה
*הנדון:* הבעת הערכה והוקרת תודה למר יעקב שם טוב.
1. בתאריך ה-3/8/23 התארחנו במלונכם.
2. עם הגעינו למלון ביקשנו מאחד העובדים שידריך אותנו בהגעה לספא. להפתעתינו הרבה העובד ליווה אותנו באופן אישי למקום ואף סייע לנו עם המזוודות.
בשיחה עם העובד הוא הציג עצמו כקב"ט המלון וכמי שנכון ומוכן לסייע לנו בכל שנצטרך. כבר בשלב זה, התרגשנו מהמחווה ומקבלת הפנים החמה והלבבית.
3. בהמשך, נקלענו למספר סיטואציות לא נעימות (חדר ישן ומלוכלך, לא מותאם למספר הנופשים ולחדר שאותו סגרנו ועליו שילמנו) ויעקב, על אף העומס במלון , נקרא לעזרתינו וליווה אותנו בכל שנדרש עד שווידא שאנו שבעות רצון וקיבלנו את מבוקשנו.
4. ראוי לציין כי תודעת השירות של יעקב ראויה לשבח ולכל הערכה ותודה וניכר כי המלון ואורחיו חשובים לו מאוד ושביעות רצון הלקוחות הם בראש סדר עדיפותו.
5. אשרי המלון שזכה בעובד כמו יעקב שבזכותו נשוב ונבקר במלונכם עם טעם מתוק של עוד!
בברכה!
עינב אוחיון
קרן גורין
ויפית רג'ואן