המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (780)
סנן חוות דעת
780 תוצאות
ציון המטיילים
569
98
50
34
29
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
569
98
50
34
29
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 780 חוות דעת
15 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הכל היה פשוט גרוע! היחס של הצוות היה מזעזע,קיבלנו חדר רק בשעה חמש וחצי לאחר ויכוחים וריבים עם הצוות שהיה אדיש וגרם לנו להרגיש שאנחנו נטל עליהם! וזאת למרות שהגענו בשעה 13:30 ונאמר לנו שנקבל חדר בשלוש בוודאות ושאין צורך שנהיה בלחץ,שנלך ונסתובב.בהזמנתנו היה כתוב שמגיע לנו נוף לים אך הדבר לא קרה.בבריכה אין מיטות שיזוף רק כיסאות,ובנוסף אסור להכניס שום פיסת מזון לבריכה (חטיפים/בוטנים וכדומה) ומעבר לכך יש שומרים שמסיירים וממש נכנסים לאיזור האישי שלך באופן תמידי כשאתה יושב שם לוודא את העניין,חוסר נעימות רצינית לשבת בבריכה.המגבות בחדר שלנו היו מלוכלכות והחדר לא היה מאובזר בדברים הנדרשים (ביקשנו שקית לכביסה פעמיים בטלפון-הגיעה רק אחרי 45 דקות),אין תפריט רום סרוויס אלא התפריט של הבריכה שבזמן שהייתנו היו זמינים רק שניצלונים-יש לציין שהמנה היא מנת ילדים-מגיעים אולי 3 שניצלונים וממש מעט ציפס-ב62 שקלים! מחיר ממש מופרז לכזו מנה קטנה ובייחוד לעובדה שאסור להכניס שום מזון לבריכה.ה׳פיצוי׳ שקיבלנו בתמורה ליחס הנוראי של הצוות והכניסה המאוחרת לחדר היה ארוחת צהריים בשבת שכללה את השניצלונים הללו שהיו יבשים מאוד ובלתי אכילים,וכשביקשנו שתייה נאמר לנו שאין זירו כפי שרצינו ואנחנו מנגד אמרנו שיש בקומה של הבריכה ואם אפשר להביא משם-התשובה של הבחורה בטלפון הייתה אבל זה קומה אחרת אני לא עולה לשם!! ולאחר שהבענו חוסר שביעות רצון מהעניין היא צעקה עלינו טוב בסדר אני אעלה! וטרקה לנו את השיחה בפנים.נאמר לנו בקבלה שהמחיר לחניון הוא 45 שקלים ללילה,היינו שם לילה אחד ומשום מה המחיר היה 120 שקלים. הגענו לסופש של מנוחה ויצאנו עייפים ומותשים מכל היחס הנוראי של הצוות שלא ניסה לעזור בכלל ובמילותיה המדוייקות של פקידת הקבלה נאמר לנו מה אתם רוצים פיצוי?? בשביל זה אתם מגיעים אלינו עוד פעם לקבלה?? בצ'ק אאוט שנאמר לנו להוסיף 17 אחוז מע"מ בגלל שסגרנו דרך אתר שהוא לא הריץ-ניתן לנו מחיר גבוה יותר ממה שסגרנו וכששאלנו מדוע-נאמר לנו שזהו שער הדולר היום,למרות שהדולר נשאר יציב-סגרנו את הדיל מספר שבועות לפני,הרגשה שמנסים לדפוק את הלקוח בכל דבר במלון הזה.יחס מאוד לא נעים במלון שנחשב יוקרתי מאוד שגורם ללקוח להרגיש שהוא עול על הצוות ושאנו,האורחים ששילמו מעל 700 שקל ללילה הבעייתיים והלא בסדר.אנחנו בטח שלא נחזור לפה וממליצה גם לכם-אל תגיעו לפה!!!

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, NL3011
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Ned Capeleris, General Manager בנכס ריץ קרלטון הרצליה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 בספטמבר 2020
תרגום של Google

Dear NL3011
Greetings from The Ritz-Carlton, Herzliya.
Thank you for your feedback.
please send me your email address. I would like to contact you.
looking forward to hearing from you.
Shana Tova

Orit Nitzani
P.A to General Manager
The Ritz-Carlton, Herzliya
Orit.Nitzani@ritzcarlton.com

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
9 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היינו זוג במשך שני לילות במלון והייתה חופשה מושלמת!
מלון מקסים עם נוף שאין שני לו
הצוות היו מדהימים ונעימים, שידרגו אותנו לסוויטה בהגעה למלון ונענו לכל בקשה
ארוחת בוקר מעולה והמון הקפדה על הכללים בקורונה, הייתה תחושה בטוחה לחלוטין
ממליצה בחום!!

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, InbarFeinstein1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
22 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

ארגננו ערב כייף בספא של המלון עם חברה. קבענו טיפול מראש בטלפון כשאמרו לנו שטיפול אפשר לקיים ב6 בערב שמחנו והבננו שספא פתוח עד 8 בערב. כש הגענו היה 2 פקידות ואחת מהם הייתה גסה בדיבור ושנייה ממש אדיבה ונהננו מקבלת פנים שלה. אני ביקרתי בספא כבר פעם שנייה. הפעם לקחו ממנו כסף על כניסה לבריחה. כשעלינו לבריחה גילינו שכמות ילדים ואנשים בתוך הבריחה אינו מאפשרת אפילו כניסה. היה אפשר לעמוד או לשבת ליד הקיר ולא מעבר. שרדנו את זה, הלכנו לסאונה וישבנו במרפסת עד שקראו לנו לטיפול. חטיפים ופרות אף אחד לא השלים ולא היה שום דבר לנתנשנש חוץ מ1 חטיף אנרגיה ו4 תפוחי אץ. יצאנו מטיפול ב6.50 ועד שנכנסנו לחדר הלבשה היה כבר 6.55 והיינו בטוחות שיש לנו עוד שעה להיכנס לסאונה ולהספיק להתקלח. באותה דקה נכנסה פקידה ואמרה שספא נסגר בעוד 5 דקות והיא מבקשת לצאת . איתנו היו עוד 2 נשים שגם הן היו בטוחות שספא פתוח עד 8. אז אנחנו יצאנו בחלוקים כולנו בשמן אחרי הטיפול לדבר ולפתור בעיה וביקשנו להתקשר למנהלת כי ברור שאחרי הטיפול הלקוח חייב עוד 15-20 דקות לנוח ולהתאושש וממנו מבקשים להתארגן ב 5 דקות. אמרנו שיכול להיות שקרתה אי-הבנה וביקשנו לפתרון הגיוני. הפקידה כל הזמו דיברה בצורה גסה למרות שאמרנו שאף אחת לא מאשימה אותה ורק מבקשים לפתרון. היא התקשרה למנהלת לפי הבקשה אבל במקום להסביר את המצב היא אמרה שלקוחות מסרבות לצאת מהספא. בזמן שהבננו שאי-אפשר לדבר איתה, לקחנו שם של המנהלת ונכנסנו להתקלח. מים היו קפואים. פתאום שמענו דפיקות בדלת וקול של הגבר שאמר "ספא סגור אני הולך לכבות אורות". וזה בזמן שאנחנו עומדות מתחת למים קפואים כדי להתארגן ולצאת יותר מהר. התברר שזה היה מנהל בטחון. עניתי לו שאנחנו מתלבשות ויוצאות ושהכל בסדר וביקשתי קמה דקות. והוא המשיך כל חצי דקה לדפוק בדלת ולפתוח את הדלת ל10סמ בערך עם מילים שהוא מכבה אורות. הרגשתי את עצמי בזמן השואה. יצאנו עם שער רטוב וניסינו להסביר לו שזאת הטעות וששילמנו על שירות ומוציאים אותנו בצורה מאונסת כמו גנבות ולא נותנים זמן להתארגן – הרי איך אפשר לחכות שהלקוח אחרי טיפול יתארגן ב5 דקות. הוא והפקידה סירבו להגיד את השמות שלהם והוא התחיל להתקשר למשטרה מולי. ואחרי שבתשובה גם אני סירבתי לו לתת את הפרטים שלי אז הפקידה רשמה לו על הפתק פרטים אישיים שלי שנתתי לספא המלון - לא בטוחה שזה חוקי. לבקשה שלי להוציא לי כרטיס חנייה אמרו לי שמערכת סגורה כי הספא סגור. לפקידה שיודעת שיש לקוחות שעוד לא יצאו (הודענו בהגעה שחנינו בחניית המלון ושלא היה מקום מסודר לחנות) וששילמנו כבר אמור להיות ידוע שצריך להוציא כרטיס חנייה כי זה אחד הנקודות של השירות. יצאנו עם הרגשה קשה וחוסר כבוד. הבננו שלקוח בספא הזה לא מכובד, אף אחד לא ניסה להקשיב למילים. הגשנו תלונה בקבלת המלון אבל אף אחד מהמנהלים לא חזר אלינו עדיין. לא מתקרבת למקום הזה יותר. כל הזמן חשבתי שזאת מצלמה מוסתרת מצלמת אותנו כי לא יכול לקראות דבר כזה בארץ שמדברים ככה עם לקוחות ששילמו ולא צעקו ולא האשימו ורק רצו לקבל שירות שספא המלון מציע ולהתרפות מהלחץ. כי לספא לא באים להתווכח או ליצור בעיות..

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
תודה, Nadia K
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Ned Capeleris, General Manager בנכס ריץ קרלטון הרצליה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 23 באוגוסט 2020
תרגום של Google

Dear Nadia K
Thank you for the feedback.
I would like to talk to you over the phone.
please send me your phone number to my email address orit.nitzani@ritzcarlton.com
looking forward to hearing from you .
Best wishes
Orit Nitzani
Personal Assistant to General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מדהים ...חדרים מדהימים.. והנוף מטורף,
שרות מצויין האוכל והקוקטיילים בברכה מעולים.
הרגשנו ממש נוח לשהות במלון *ריץ קרלטון* בתקופת הקורונה.
תודה רבה לכול הצוות המלון היה מדהים אצלכם,
חופשה המושלמת ממולץ ביותר .

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, mzoari
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
31 ביולי 2020-חוות דעת נכתבה ב

זו הפעם השישית שלנו במלון. מאד אהבנו לחגוג בו ימי נישואין והולדת.
המלון תמיד היה ה'בריחה' שלנו לחו"ל כאשר אנו בארץ..השירות היה מוקפד מאד - מעבר למצופה והחדרים היו מפנקים.
הפעם, החוויה שלנו הייתה מאד לא טובה. משהו לא טוב עובר על המלון ואנו כותבים את הביקורת הזו בצער רב.
אנו לקוחות אמריקן אקספרס. קיבלנו חדר משודרג ובו מטבח, סלון, בקבוק קאווה ושוקולדים. מיותר לציין שהריהוט מתחיל להתעייף ואינו מתוחזק כראוי. בחדר היו לכלוכים רבים. הזכוכיות היו מלאות באבק. לא קיבלנו סניטריה כמו קרם גוף, כובעי רחצה ועוד. דבר המצופה ממלון יוקרה מסוג זה. לחץ המים בכל הברזים היה תקול - חריג מאד! כמו כן, שתי מרצפות במקלחון התרוממו מעלה והתקשינו לעמוד יציב בזמן המקלחת. התקשרנו לבקש שיבואו לסדר. ותנחשו - לא באו. רק לאחר שביקשנו עוד מים מינרליים לחדר (תנחשו שוב, לא הביאו) רצו להגיע לסדר - וביקשנו מהם שלא יעשו זאת. רצינו להינות מהיום האחרון שלנו בחדר ולא 'לבזבז' זמן יקר על תיקונים כה רבים בחדר.
כשעזבנו את החדר, הגלאי של כרטיס החדר נפל... הדבר חתם לנו סופית את התחזוקה הירודה של החדר. בצ'ק אאוט - צוות הקבלה הגיב לכל הטענות הללו כך : "כשתבואו שוב, תתקשרו אלינו לפני ונוודא שהחדר שלכם בסדר". מה נסגר איתכם???????

מאד צפוף בבריכה. אינו בהתאם להנחיות של משרד הבריאות.

קצת נקודות אור - העיסוי בספא היה מצויין, השירות בבריכה היה אדיב. המלון נערך היטב למגבלות הקורונה וארוחת הבוקר הייתה נפלאה ביחס למצב - כל הכבוד. צוות חדר האוכל היה שירותי.

בסופו של דבר, מדובר במלון שתמיד חיכינו לחזור אליו.
ולא נמהר לעשות זאת. לא באנו דרך מבצע כזה או אחר - שילמנו מחיר מלא ממיטב כספנו והתאכזבנו מאד.
כפי שציינו - משהו לא טוב עובר על המלון...

תאריך השהייה: יולי 2020
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, julieandolie
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Ned Capeleris, General Manager בנכס ריץ קרלטון הרצליה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2020
תרגום של Google

Dear julieandolie,
Thank you for taking the time to write a feedback, and allowing me to contact you directly about the challenges you faced during your recent stay.
please contact me via my email address - orit.nitzani@ritzcarlton.com.
looking forward to hearing from you.
Best wishes
Orit Nitzani
Personal Assistant to General Manager
The Ritz-Carlton, Herzliya

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות