לפי המחיר, הציפיות היו גבוהות, מאד.
בפועל, מדובר על בית עסק שמתנהל דרך שורת הרווח ולא מלון שתפקידו להעניק חווית שהייה לאורח.
זה מתחיל מאדיבות ומקצועיות אנשי הצוות (נקודות האור היו שי מהקבלה ושלבי מחדר האוכל שהפגינו מקצועיות, זריזות ואכפתיות).
להלן מספר דוגמאות:
צ'ק אין - מפתחות התקבלו אחרי השעה 16:00. בכל זמן ההמתנה הארוך, מספר נציגות יהירות טיפלו בו"ז בלקוח אחד כל פעם (יתכן והרבה מתלמדות), דבר שכמובן גרם להמתנה מיותרת. גם הצ'ק אאוט היה איטי ונוהל ע"י נציגה יהירה.
חדר אוכל - ישנן 2 מכונות קפה אוטומטיות אשר בכל פעם שמגירת העודפים מתמלאת המכונה מפסיקה לעבוד. הגענו למצב בו עמדנו מספר אנשים בתור למכונה שעבדה, אף אחד מהעובדים והמנהלים שעברו ליד לא טרחו לחשוב למה יש תור ולמה רק ליד מכונה אחת, כשהפסיקה גם זו שעבדה לעבודה, פנינו ל-4 עובדים שונים שטענו שזה לא באחריותם ולא חשבו לפנות עם זה הלאה. רק פניה למנהל (שעבר קודם באזור) גרמה לכך שהמכונות ינוקו ויעבדו.
רמת האחזקה - מיטה שבורה, מנורה סדוקה, בורג חסר במתקן המראה, טלויזיה עקומה, איטום חסר בדלת המקלחת שגורם להצפת הרצפה, סדינים מלוכלכים, תיקוני רטיבות וצבע חובבניים, פתחי מזגן שמוטים.
ציוד פשוט / מיושן - מזרונים שכל תזוזת מישהו במיטה מעירה את השני, מיטות שיזוף חלודות ומלוכלכות.
פתרון ארוחת צהרים לקוי בבריכה (עבור הילדים) - המתנה של זמן רב עד כדי מצב שבכל פעם שהגיע לאזור הבריכה מלצר עם מנה כלשהי, אורחים, שילדיהם הקטנים המתינו כבר זמן רב, קפצו עליו כדי לחטוף המנה.
ג'קוזי - 4 אמבטיות קטנות עם זרמים חלשים. הג'קוזי והסאונה (ופינות הישיבה המלוכלכות הסמוכות אליהם) מנוהלים ע"י גורם חיצוני שעד לעזיבתנו לא ברור לנו מה נוהל השימוש במתקנים.