המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (622)
סנן חוות דעת
622 תוצאות
ציון המטיילים
308
109
65
43
97
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
308
109
65
43
97
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
2 - 7 מתוך 622 חוות דעת
10 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בחרתי באיילנד אחרי חשיפה באינסטגרם, אני הכי שמחה בעולם על הבחירה!!! מלון ברמה אחת מעל כולם, צוות מדהים - בעיקר לימור מנהלת קשרי האורחים!!!
והנוף... צירפתי תמונה תיראו בעצמכם!!
בקיצור - החופשה המושלמת!! מחכה לפעם הבאה וממליצה בחום!!! נעמה אוהב ציון.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Naamaoz
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
7 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

פני כשנה וחצי אני ובן זוגי התארחנו במלון "איילנד" בנתניה וקיבלנו שירות כל כך טוב שכשחיפשנו מלון לערוך בו התארגנות ליום החתונה שלנו ושבת חתן לאחר החתונה-לא היה לנו ספק שזה יהיה המקום.

לצערי הפעם לא מדובר במכתב תודה כי הפעם זכינו לחוויה אחרת לגמרי.

חודש לפני יום האירוע, ב-02.06.2020 פנינו ל"איילנד" נתניה וביצענו הזמנה (הזמנה של 5 סוויטות-מס' 109441/1+109441/2+109441/3+109441/4+109441/5), סוכמו כלל פרטי ההזמנה: הגעה מוקדמת לחדר התארגנות חתן וכלה, פינוקים בחדר חתן וכלה, תנאים לגבי שאר הסוויטות של המשפחה ועוד. חשוב לציין שהוסבר כבר בשיחה זו שאנו מגיעים להתארגן לחתונה במלון וגם נשארים במלון לשבת חתן.

כשבוע לאחר סגירת ההזמנה ובתיאום מראש, הגענו עם בן זוגי למלון על מנת לראות את חדר חתן וכלה וגם את הבית כנסת (היות והוסבר שאנו מעוניינים לערוך במלון את השבת חתן שלנו). כשהגענו למלון קיבלה את פנינו בקבלה סנונית, בזמן שהיא אוכלת גלידת "פסק זמן" תוך כדי מתן שירות בקבלה, הסבירה לנו שהיא אינה עובדת רגילה אלא מנהלת שיווק, שהיא עמוסה כעת בעבודה ולכן מי שיראה לנו את חדר חתן וכלה ואת הבית כנסת זה בעלה שכלל אינו עובד במלון.

בעלה של סנונית הראה לנו את מבוקשינו ושבנו לקבלה להמשיך בשיחה עם סנונית. שאלנו את סנונית אם החדר חתן וכלה שהראו לנו בקומה 25 יהיה החדר שנקבל כשנגיע למלון לאירוח תוך כדי שהדגשנו שמרבית הצילומים יעשו במרפסת של המלון ולכן חשוב לנו שהחדר יהיה בקומה מאוד גבוהה בגלל הנוף. סנונית אמרה שלא בטוח שיהיה מדובר באותו חדר בדיוק אבל החדר יהיה באחת הקומות הכי גבוהות של המון ובטוח שמעל קומה 20. כמו כן, שאלנו את סנונית מה התהליך לגבי קביעת שבת חתן מול הבית כנסת. ועל כך קיבלנו תשובה שהיא רק מעבירה את הפרטים לרב של הבית כנסת ליצירת קשר ואין פעולות נוספות שאנו נדרשים לבצע.

עבר חודש ולהפתעתנו-ערב לפני יום האירוע, קיבלנו טלפון מסנונית שהסבירה לנו שאם נרצה לקבל זכאות לערוך שבת חתן בבית כנסת של המלון נצטרך להוסיף 1000 ₪ נוספים עבור "חבילת שבת חתן". הסברתי לסנונית שאף אחד וגם לא היא לא ציינו דבר כזה במהלך 30 ימים מיום סגירת ההזמנה ועד היום, שהיא מתקשרת אליי ערב לפני יום הכי חשוב בחיינו ומפתיעה אותנו עם הוצאה נוספת שלא הוסברה לנו מעולם על ידי צוות המלון, אך כלום לא שינה לה. סנונית המשיכה להגיד שרק אם נשלם את עלות "חבילת שבת חתן" נוכל לקיים שבת חתן בבית כנסת של המלון ולשבת יחד בחדר אוכל של המלון.

למחרת, הגעתי כפי שסוכם בשיחת סגירת הזמנה עם נציגה בשם נטליה בשעה 9:30 על מנת שאוכל ליהנות מארוחת בוקר במלון לפני שמתחילה ההתארגנות בשעה 10:00 (זו השעה שהוסבר לי שאקבל את החדר שלי מוכן להגעה של המאפרת והמעצב שיער לתחילת התארגנות).

בקבלה קיבל את פניי נציג בשם בר שהסביר לי שהמלון בתפוסה מלאה ולכן החדר שאני אקבל הוא בקומה 10 בניגוד למה שסוכם עם סנונית. אני והמלווה שלי שהייתה איתי הסברנו שוב ושוב שהובטח לנו חדר בקומה גבוהה (מהקומה 20 ומעלה) ובר אמר שהמקסימום שהוא יוכל לעשות זה לשדרג אותי לקומה 17. הזמן עבר, כבר הגיעו המעצב שיער והמאפרת שהיו צריכים להתחיל את ההתארגנות איתי על מנת שאספיק להיות מוכנה לקראת הצילומים בשעה 14:00 בזמן, אך צוות המלון עדיין לא היה מוכן לקיים את מה שהובטח לי. כעבור שעה, הגיעה לימור מנהלת קשרי המלון שהחליטה לאפשר את מה שהובטח לי-חדר בקומה 22, וזאת למרות שבמהלך שעה המתנה הוסבר לי שהמלון בתפוסה מלאה ואין למלון אפשרות לתת לי חדר בקומה אחרת. שעה שלמה, אני, המלווה שלי, המאפרת שלי והמעצב שיער שלי "התייבשנו" בקבלה של המלון בחוסר מעש במקום להתחיל התארגנות. דבר שגרם לשיבוש צילומי התארגנות, עיכוב ביציאה לצילומי זוג ואיחור לאולם לצילומי משפחות.

וכך באיחור של שעה, עליתי לחדר התארגנות-שגם שם בניגוד למה שהובטח לי בסגירת ההזמנה לא היה שום דבר מהפינוקים שהיו כלולים בהזמנה. וכך כל כמה זמן היינו צריכים להתקשר לקבלה ולבקש לספק את הדברים שהיו חסרים, עוד דבר שעיכב את ההתארגנות שלי. אפילו כשביקשנו דבר מאוד קטן-שמפנייר לצילומים במלון, ישר השיבו לנו בסירוב-עוד דבר שמראה על זלזול צוות המלון באורחים שלו.

לבסוף באיחור של שעה וחצי יצאתי לצילומים, דבר שגרם לכך שנהנינו ממעט מאוד זמן צילומים, איחור לאולם לצילומי משפחות ועוד.

חשוב לי לציין, שלכולם ברור תחת איזה לחץ נתון כל זוג ביום החתונה שלהם, במקרה שלנו תקופה שלפני החתונה (כולל יום חתונה) היו מאוד לחוצים גם בגלל מגפת הקורונה וההשלכות שלה. אנחנו רק רצינו לעבור את יום החתונה עצמו כחוויה מדהימה ומאושרת.

לצערי צוות המלון "איילנד" גרמו לכך שכל היום התחיל "ברגל שמאל", עם המון ויכוחים, עיכובים, תחושות לא נעימות, לחץ מיותר וכל זה ביום החתונה שלנו! אין ספק שהדבר היחידי שהרס לנו את חווית יום החתונה שלנו היה התנהלות מול צוות מלון "איילנד" בנתניה.

לא קיבלנו מצוות המלון שום התייחסות בשום דרך לעוגמת נפש שנגרמה לנו ובטח שלא פיצוי על פגיעה ביום הכי מאושר בחיים שלנו. יש בעברית ביטוי הנקרא "מתחת לכל ביקורת", צוות מלון "איילנד" נתניה הצליח לרדת מתחת להגדרה זו.

היום-3 חודשים אחרי המקרה, עדיין לא הסתיים הטיפול.

דינה וגידי.

תאריך השהייה: יולי 2020
    • מקום
    • איכות השינה
    • שירות
1  תודה, Miss_D2685
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
1 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו למלון בשעות הצהריים, ליוו אותנו עד לחדר. כשנכנסו לחדר נפעמנו מהיופי והגודל של החדר. יש סלון מרווח ומרפסת גדולה עם נוף נדיר לים!! השירות היה אדיב והחדרים נקיים ומסודרים. ארוחת הבוקר נחמדה והבריכה די גדולה.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Karingun1111
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
1 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

היינו במלון בין התאריכים 30/8-1/09.
נוף מדהים וחדר מרווח מאוד לזוג.
לצערי המלון לא נקי ולא כל כך מתוחזק.
רמת האסטטיקה ירודה.
ארוחת הבוקר בסיסית ביותר.
קיים ריח בלתי נסבל בקומה 16 בקומה שבה הייתי ורציתי לדבר עם מנהל תורן וביקשתי שמנהל יגיע לראות במה מדובר אך זה לא עניין אף אחד.
קיים ריח בלתי נסבל בקומה A ובדרך לחדר האוכל.
בנוסף שלחתי גם דואל לשירות המלון אך לא קיבלתי מענה.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Shaimandel1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
30 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

מלון ממוקם על חוף הים עם נוף מרהיב. שירות מקצועי וצוות חברותי מאוד. קבלת חדרים תוך זמן קצר. מקום נקי ומסודר. 10 דקות הליכה מחוף ים מוסדר. דקות נסיעה מבתי קפה. יש גם בתי קפה ממש בצמוד למלון.
בילינו סופ"ש עם הילדים. נהננו מאוד מהאווירה והשירות. תודה לצוות המלון.

עצה לגבי חדרים: קומות הגבוהות שקטות יותר. כל החדרים במלון עם נוף לים ומרפסות גדולות
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
1  תודה, EllaSher
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות