המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“כמו תמיד מצויין (במשלוח הפעם)”
חוות דעת על ‪Simaki Sushi‬

‪Simaki Sushi‬
מדורג מס' 145 מתוך 173 מסעדות בנתניה
פרטי מסעדה
חוות דעת נכתבה 6 באוקטובר 2020

הגיע תוך שעה למרות עומס. הגיע הכל טעים וטרי!
ממש נהננו!
דגים ממש טרים וטעימים!
עשיתי הזמנה הביתה הגיע וך שעה טרי וטעים! עם כל הרטבים הנדרשים!

תאריך הביקור: אוקטובר 2020
    • תמורה
    • שירות
    • אוכל
תודה, Camper673934
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (21)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

1 - 5 מתוך 21 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 15 ביולי 2020

בחיים שלי לא נתקלתי בחבורת אנשים ונותני שירות כזאת מזעזעת! הזמנו משלוח של סושי. משלוח טלפוני. לוקחת ההזמנה לא עברה על ההזמנה וגם כשביקשתי לדעת כמה יצא היא טענה שהיא עושה את זה ידנית ואם אני רוצה שהיא תתקשר אליי להגיד לי כמה יצא ! כמובן שהיא לא התקשרה ! והשליח הגיע עם חיוב כפול על מנה שהזמנו. כשקיבלתי את החשבון ראיתי שחייבו אותי כפול. אמרתי לשליח שהיא חייבה אותי כפול כשהזמנתי רק פעם אחת את המנה ולא פעמיים. הוא זיכה אותי והחזרתי לו בשקית ניילון את המנה הכפולה! ההזמנה נעשתה בשעה 18
ב22 בלילה מתקשרת נציגת מהמסעדה דורשת לשמוע שוב את הסיפור קוראת לנו גנבים וגזלנים . אני מבקשת ממנה שוב ושוב שתשמע את הקלטת השיחה בכדי לדעת היכן נפלה הטעות וכן אם אני הטעיתי ולמרות שהחזרתי את המנה, אשלם. היא טענה שאין לה זמן לשמוע את השיחה המשיכה לצרוח עליי בטלפון שאני גנבת וגזלנית. מעולם לא ניתקלתי באנשים מהסוג הזה. פשוט מזעזע. ממליצה בחום להתרחק מהמקום הזה !!!!!!!!!!!!!

תאריך הביקור: יולי 2020
תודה, Dddegh
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 12 במרץ 2019 באמצעות התקן נייד

שמענו ביקורות טובות על סשימי והחלטנו להזמין מסימקי. ביקשנו בהזמנה לא לכלול אבוקדו וכל הסושי היה מלא בו. היינו צריכים להוציא אבוקדו אבוקדו כדי לאכול. במקום לתת רוטב וסאבי שתואם את המחיר, ממש התקמצנתם. בושה. התקשרנו אליכם להעיר ולומר שמה היה אם היינו אלרגניים לאבוקדו ובמקום לקבל זאת ולהתנצל, האשמתם אותנו לשווא. אם עדיף לכם לאבד לקוחות כל כך מהר- זו בדיוק הדרך למטרה שלכם. התמונות של הסושי יחד עם ההזמנה שלנו(עם ההערה של הבקשה שלא יהיה אבוקדו) מצורפים.

תאריך הביקור: מרץ 2019
תודה, lilachgoldy27
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 27 בנובמבר 2018 באמצעות התקן נייד

סושי בינוני לחלוטין, בעבר הוא היה מצוין, אין תמורה למחיר, כבר פעמיים שהסושי לא הגיע בהתאם לבקשה בהזמנה.

תאריך הביקור: נובמבר 2018
1  תודה, abukasis12
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 19 ביולי 2018 באמצעות התקן נייד

הייתי לקוח קבוע שלכם, אתם ידועים בסושי טעים ובמחירים גבוהים מהממוצע ואין אם כך שוב בעיה אתם מספקים את הסחורה מבחינת האוכל הטעים, אבל להתקמצן ולהתחשבן על הרטבים הנלווים? קצת מוריד! על זה אתה מוכנים לאבד לקוחות?! וכשבאים להעיר לכם אתם מתעלמים מהלקוח שלכם, פשוט בושההה!

תאריך הביקור: יולי 2018
2  תודה, GidiB7
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.

מטיילים שצפו ב‪Simaki Sushi‬ צפו גם ב-

נתניה, אזור המרכז
נתניה, אזור המרכז
 
נתניה, אזור המרכז
נתניה, אזור המרכז
 

ביקרת ב‪Simaki Sushi‬? שתף את החוויות שלך!

כתוב חוות דעת הוספת תמונות

בעלים: איך נשמע הסיפור מהצד שלך?

הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.

קבל בעלות על הפרופיל שלך