קודם כל הצד החיובי: השירות של הצוות מעולה, בדסק, בלובי, בחדר האוכל, בביטחון, אפילו איש התחזוקה של מועדון הספורט שליד המלון נתן לי מידע ועזרה בשמחה ובאושר. כל מה שהיינו צריכים לדעת נאמר לנו. מצד שני, לא נאמרו לנו מראש דברים בסיסיים כמו, למשל, שעות ארוחת הבוקר או איך אפשר לקבל תו כניסה למועדון הספורט. גם שילוט לא תמיד היה.
גם ארוחת הבוקר היא טובה. מגוון גבינות, מגוון ירקות, ביצים, דגים, דברים מתוקים לילדים.
החדר, שהיה בחלק הישן של המלון, היה סביר, מלבד המקלחת, שהיא הצד השלילי. מעבר לכיור המתנדנד והפח הקטן מדי בשירותים (לארבעה אנשים בחדר...), יחידת המקלחת עצמה בעייתית: האמבטיה בגובה ניכר מהרצפה שהקשתה על ילד בן 8 (וגם עלינו) להכנס ולצאת. האמבטיה עצמה צרה ואני לא יכולתי לעמוד בה לרוחב אפילו בפיסוק מינימלי. ראש המקלחת שיוצא מהקיר קטן והכריח אותנו להתקרב עד כמה שאפשר לקיר (עד לפקק ולשיפועים של האמבטיה) ואז להתכופף אחורה כדי לשטוף את הראש. בראש המקלחת הנייד הזרם היה חלש מדי ונע בין חם מדי ובין פושר.
בעיה נוספת: היינו בחדר בשעה 9:30 בערך (ביום השני מתוך שלושה) והמנקה התעקש להיכנס ולנקות ולסדר את החדר כי זה הזמן שלו ולא שינה לו שאנחנו בחדר. עוד בקשר לניקיון, ביום הראשון מצאנו דברים (שמפו וקרם גוף) מתחת למיטה.