המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“חוויה מחרידה!”
חוות דעת על ‪Matsuya‬

‪Matsuya‬
מדורג מס' 88 מתוך 106 מסעדות ברמת גן
סוגי אוכל: סושי, אסייתי, סיני, יפני
פרטי מסעדה
חוות דעת נכתבה 22 ביולי 2016

כבר מרגע שנכנסנו למסעדה השרות גרוע. חיכינו זמן רב עד שהגיעו המנות הראשונות, בכבר במנות הראשונות הרגשנו בטעמים חזקים ומליחות מוגזמת באוכל. דג הדניס היה מטוגן ועטוף בבלילה עבה .
הסושי היה גרוע ביותר שאכלנו עד כה וחשוב לציין שאנו אוהבי סושי לגבי מנת האורז עם ירקות שהיתה מוגזמת במידה רבה היה מעט אורז ומעט יותר ירקות זאת לא מנה שמגישים לעיקרית.
לסיכום יצאנו עם חשבון מנופח 510 שקלים ומבלי שהתבקשנו חייבו אותנו בתוספת של עשרה אחוז עבור השיירות הגרוע.
המסקנה הרגשנו כמו תיירים מנוצלים במדינה שלנו ונעדיף להישאר רעבים מאשר להיכנס למסעדה זאת.

תאריך הביקור: יולי 2016
    • תמורה
    • שירות
    • אוכל
תודה, rotemw2004
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (36)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

9 - 13 מתוך 36 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 22 בדצמבר 2015 באמצעות התקן נייד

חוויה מחרידה! ג'וק טייל לנו על הסושי והאחראי היה מאד לא סימפטי ובא בתוקפנות. תירץ את העניין כדבר שהוא מובן מאליו שג'וק ״יתעופך״ לתוך האוכל שלנו. זוועה! בנוסף חוייבנו בתשלום מלא על הראשונות שהזמנו שהיו סבירות ולא יותר ולקח המון זמן עד שיצאה מנה. נק' האור היחידה היתה במלצרית החביבה שהבינה לליבנו ולמה לא בא לי להמשיך למנה עיקרית.
בהחלט לא נשוב למקום הזה.

תאריך הביקור: דצמבר 2015
תודה, Gal S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 2 בנובמבר 2015

ישבנו 8 אנשים לארוחת צהריים - עסקית.
לאחת הבחורות הביאו גיוזה במקום מרק - לא נורא, קורה...
לאחד הסועדים שכחו להדפיס את המנה העיקרית ולכן הוא קיבל אותה רק כאשר שאר הסועדים בשולחן כבר סיימו לאכול.
אם לא דיי בכך, אז בחשבון חייבו על המרק (הטעות מהמנה הראשונה), למרות שהוא כלול במחיר העסקית.

כאשר קראנו לבעלת המקום (או מנהלת משמרת, לא יודע), אמרנו לה על הבלבול במנה הראשונה ועל כך שהמנה העיקרית הגיעה אחרי שכולם סיימו לאכול ושחייבו על מנה שהיתה כלולה בעסקית - בתגובה היא אמרה בטון זועף ותקיף "אז מה אתה רוצה?!"

מיילא לעשות טעויות במנה ראשונה, עיקרית ובחשבון. מיילא לא לפצות על כל הטעויות האלו. אבל לתקוף ככה את הלקוח?! פשוט שירות מתחת לכל רמה. לפני שפותחים מסעדה צריך קודם כל ללמוד לתת שירות. זה א' ב' של מסעדה.

תאריך הביקור: נובמבר 2015
    • תמורה
    • שירות
    • אוכל
תודה, Johnnygr1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 8 בינואר 2015 באמצעות התקן נייד

האוכל, השירות והאווירה - לא ראוי.
זו הפעם השנייה, לאחר שבפעם הראשונה לא היה טוב ונתתי הזדמנות נוספת (גם לעצמי כדי לא להפסיד משהו שאומרים על המקום) ופשוט היה גרוע בכל מובן! לא להתקרב חברים

תודה, 79rivkas
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת אלו תורגמו מאנגלית על ידי תרגום מכונה. הצג תרגומים אוטומטיים?
חוות דעת נכתבה 3 ביוני 2018 באמצעות התקן נייד

תאריך הביקור: יוני 2018
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.

מטיילים שצפו ב‪Matsuya‬ צפו גם ב-

רמת גן, אזור תל אביב
 
קריית אונו, אזור תל אביב
רמת גן, אזור תל אביב
 

ביקרת ב‪Matsuya‬? שתף את החוויות שלך!

כתוב חוות דעת הוספת תמונות

בעלים: איך נשמע הסיפור מהצד שלך?

הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.

קבל בעלות על הפרופיל שלך