המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
פנה למקום האירוח לבירור זמינות.
יש מלונות דומים זמינים.
הצג הכול
מלונות בסביבה
חוות דעת (545)
סנן חוות דעת
545 תוצאות
ציון המטיילים
456
38
16
17
18
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
456
38
16
17
18
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
4 - 9 מתוך 545 חוות דעת
11 ביוני 2022-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון יו בוטיק כנרת בשישי שבת 10-11.6 והייתי חייבת להביע את תודתי הענקית !
ראשית כל למנכ״ל שוקרי שנוכחתו מורגשת בכל פינה, אין ספק שהוא מנהל את המלון ברמה הגבוהה ביותר עם יחס חם ואדיב כלפנו וכלפי שאר אורחי המלון .
לשף גנטי על הארוחות הנהדרות, הפינוקים והנתינה מכל הלב.
אבקש לציין לשבח את אדם עובד הבריכה , עומר וצוות חדר האוכל ואת יהונתן וצוות הקבלה - מכולם קיבלו שירות יוצא מן הכלל.
נהנו ממלון נקי ומטופח , חדר עם נוף משגע , אוכל מצוין ואוירה רגועה ונעימה .
מצפים כבר לפעם הבאה !!
מיטל ומשפחתי .

תאריך השהייה: יוני 2022
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, meitalmms1
‪This review is the subjective opinion of a Tripadvisor member and not of Tripadvisor LLC. Tripadvisor performs checks on reviews.‬
5 ביוני 2022-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בן זוגי ואני התארחנו במלון ללילה של שישי שבת. מאותו רגע שסגרנו את החופשה הופתענו לטובה מהשירות שקיבלנו.
כבר ערב לפני הגעה למלון קיבלתי שיחת טלפון מפקיד הקבלה בשם יונתן, אשר וידא שאכן אנו מגיעים והאם יש לנו בקשות נוספות. דבר אשר לא קרה לנו במלונות אחרים. כלכך הופתענו מהשיחת טלפון שרצינו רק להגיע ולפגוש את יונתן.
המלון מדהים, חדרים גדולים ומרווחים. שירות הקבלה ויונתן במיוחד אדיב, שירותי, חייכן ומסביר פנים. ארוחות בוקר וערב מאד טעימות, מלון נקי מאד. ממליצים בחום!

תאריך השהייה: יוני 2022
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, hila2207
‪This review is the subjective opinion of a Tripadvisor member and not of Tripadvisor LLC. Tripadvisor performs checks on reviews.‬
1 במאי 2022-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו בת זוגתי ואנוכי במלון בפעם בראשונה והופתענו לגלות שרות נפלא ורגישות רבה לדרישותינו כאורחי המלון. במיוחד מבקשים להודות למנהל המלון מר שוקרי עמרה לטיפולו המהיר בבעיה קטנה שצצה בחדר הנפלא בו שהינו.
בהחלט נחזור לבקר שוב !

תאריך השהייה: מאי 2022
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Silvestal
‪This review is the subjective opinion of a Tripadvisor member and not of Tripadvisor LLC. Tripadvisor performs checks on reviews.‬
19 באפריל 2022-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נסענו בחול המועד פסח ליו בוטיק, אני מגיע עם אשתי בפעם הרביעית לפה, תמיד היינו מגיעים לבד ומשאירים את הילדה אצל הסבתא… הפעם הגענו איתה וזה היה צעד מבורך..
לא יודע מאיפה להתחיל, מהצוות מהנוף מהשירות..
אז ככה כמעט ולא יצאנו מהמלון הצוות החרוץ והאדיב נותן הרגשה של בית ולא משנה בפעם במי יודע כמה נבקש משהו ונענה תמיד בחיוב ובחיוך.
בעיניי הכייף של המלון הוא במספר החדרים הקטן לעומת שטח המלון העצום מה שנותן תחושה של חופש אמיתי ללא צפיפות, המדשאות רחבות ידיים ומגיעות עד לקו מי הכנרת מה שמוסיף לתוחשה של אין סוף
החדרים מעוצבים בטוב טעם ומרווחים דיים לשלושה אנשים, אפשר גם ארבעה. החדרים נקיים מאוד
יש ספא במקום שהאמת לא ניסינו עדיין
על האוכל לא ארחיב מאחר ששנינו בפסח וכל המלון כשר לפסח, על כן התפריט מאוד מצומצם
הרבה תודות לצוות ליונתן המנהל היקר לחלי ולגמיל
זהו פרגנתי יותר מדי אבל מגיע להם

תאריך השהייה: אפריל 2022
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Oren_cor
‪This review is the subjective opinion of a Tripadvisor member and not of Tripadvisor LLC. Tripadvisor performs checks on reviews.‬
19 באפריל 2022-חוות דעת נכתבה ב

מלון מפנק ונקי יחס מושלם, קיבלנו שירות מושלם במיוחד מקים ויהונתן, בקבלה ישנה את שרה שדאגה לנו מאוד, נעימת הליכות, שירות נדיר , אנשי החזקה טיפלו באופן מיידי ללא דיחוי
ארוחת בוקר מושלמת
ארוחת ערב דרוש שיפור קל
יש לציין שבחדר אוכל השתדלו לרצות אותנו מאוד
בהחלט נחזור שוב למלון כשנרצה להנות מטבריה

תאריך השהייה: אפריל 2022
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Aditshachar
‪This review is the subjective opinion of a Tripadvisor member and not of Tripadvisor LLC. Tripadvisor performs checks on reviews.‬
u boutique kinneret, Guest Services / Front Office בנכס יו בוטיק כנרת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות

אורחים יקרים, אני מודה לכם על המילים החמות והמפרגנות. מטרתנו העיקרית היא שאורחנו יצאו מסופקים ומרוצים מחופשתם ואני שמח שזוהי הרגשתכם. צוות העובדים שמח להעניק שירות מכל הלב ויחס חם ואישי לכל אורח ואורח ונשמח לארח אתכם גם בחופשה הבאה. בברכה, קים מנהל קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות