המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
ציטוטים בולטים מחוות דעת
היינו בתקופת הקורונה ולא ראינו את התנינים ומופע התוכים אבל המקום היה נקי ונעים.

‪היינו בחדרי אירוח משפחות. לא אחזור לחדרי אירוח, אולי רק למלון כי כל הלילה טיפסו כל מיני חרקים...‬ קרא עוד

8 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב
anastasiaosipov
פשוט כיף

‪בילוי נחמד ביותר ליום שלם או אפילו להגיע בשעות הערב מומלץ להצטייד בחלוקי רחצה בתקופת החורף קצת קריר...‬ קרא עוד

22 בפברואר 2020-חוות דעת נכתבה ב
Udi2609
‏,
יָקְנְעָם עילית‬, ישראל
באמצעות התקן נייד
קראאת כל 495 הביקורות
  
חוות דעת (495)
סנן חוות דעת
495 תוצאות
ציון המטיילים
210
136
67
26
56
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
210
136
67
26
56
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
2 - 7 מתוך 495 חוות דעת
12 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אני ובן הזוג שלי סגרנו חופשה למלון עם סוג חדר יחסית פשוט.. אחרי בדיקה באתרים הבנו שעדיף לשדרג את החדר בשביל לא להתאכזב. יצרנו קשר עם המלון ושדרגנו בתוספת תשלום כמובן. בנוסף סגרנו טיפולי ספא. קיבלה אותנו אחת המנהלות של המקום, היתה מקסימה. העיסוי שלי היה גרוע, בקשתי חזק יותר והמטפלת כלל לא הגיבה! לא התענינה בשלומי עד העשר הדקות האחרונות שכבר נגמר העיסוי, אכזבה גדולה! הג׳אקוזי בחדר- בשביל מים חמים צריך למלא בו מי גופרית שזה ממש ממש ריח לא נעים לכן נאלצנו למלא רק מים קרים. אותה מנהלת המלון פגשה אותנו בארוחת בוקר ושאלה בשלומנו, ספרנו לה על החוויה שלי מהעיסוי ואמרה שתבדוק ובכל אופן תאפשר לנו עזיבה מאוחרת, כמה זמן לאחר מכן הקבלה לא אשרו את העזיבה המאוחרת והמנהלת כמובן לא חזרה אליי לגבי העיסוי. ארוחת בוקר בינונית מינוס (ברמת העוגת שמרים לא מספיק אפוייה) הפלוס היחיד, המלון שקט כי הוא קטן ולגיל 18+.
עדיין, לא מתכוונת לסגור שום חופשה נוספת.

תאריך החוויה: אוגוסט 2021
תודה, S_hakshor
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
12 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

הגעתי למקום במסגרת נופש מהעבודה. התארחנו במתחם הקמפינג. האוהלים סבירים, אך השירותים הסניטריים מזעזעים. יש שני מבני שירותים של כ-4 תאים, באזור הקמפינג. רוב השרותים אינם תקינים (המים לא יורדים), אין נייר טואלט ומלוכלך מאד!!! המקלחות מרוחקות ממתחם הקמפינג ואין מקום סביר אפילו לצחצח שיניים ולשטוף פנים בבוקר. מיותר לציין שרק חיכיתי לחזור הביתה ולהתקלח...

תאריך החוויה: אוגוסט 2021
1  תודה, physnoa
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
8 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

היינו בחדרי אירוח משפחות. לא אחזור לחדרי אירוח, אולי רק למלון כי כל הלילה טיפסו כל מיני חרקים בקירות, המיטות לא היו נוחות, צרחות של טווסים בחוץ ובקיצור עדיף להוסיף וללכת למלון אך הבעיה שלמלון בחמת גדר לא מכניסים ילדים - לצערנו הרב לא נוכל לחזור ככה למרות שמאוד רצינו - אנחנו נוסעים לכל מקום עם הילדה שלנו.

תאריך החוויה: מאי 2021
תודה, anastasiaosipov
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
30 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

היי אני לא נוהגת לשתף את החויות שלי בדרך כלל אבל כאן הייתי חייבת !
אני ובעלי סגרנו שישי שבת בחמת גדר ״סויטת גוניור״ , הגענו אחרי שעתיים נסיעה למקום .
חייבת לציין שהחויה מהכניסה ומהשירות בקבלה היו מצוינים . באמת בנות נחמדות מאוד .
עד לרגע שנכנסנו לסוויטה , צירפתי תמונות .
הכל מלוכלך , לא אסתטי , ובעיקר מחריד ומביש שעל דבר כזה משלמים כסף . כמובן שלא נשארנו חזרנו לקבלה עידכנו שאנחנו יוצאים ולא נשארים ומה אפשר לעשות עם הכסף ששילמנו . הבחורה בקבלה התקשרה למנהלת ונאמר שאין מה לעשות ואי אפשר להזדכות כי אנחנו מבטלים בדקה 90 . חזרנו לסויטה והגענו להחלטה שאין מצב שנשאר במקום כל כך לא אסתטי במיוחד בימים כאלה של הקורונה שכל מקום שמציע את עצמו חייב להיות אסתטי ונקי .
בקיצור בשביל להזדכות על הכסף שהוא שלנווו חיכינו 4 ימים של שירות לקוי מבחינת ההנהלה , המנהלת לא חזרה אלינו ובסוף גם לא זיכו אותנו על כל הסכום למרות שלא היינו שם דקה אחת ! הנהלת החשבונות חזרו והציעו או לזכות ב75% מהסכום או להגיע לחוויה מתקנת , לסויטה משופצת ומשודרגת יותר . כמובן שלא הסכמתי להגיע שוב נסיעה של שעתיים הלוך שעתיים חזור אחרי החויה שעברתי שם . ואפילו הרגשתי שמזלזלים בי ברגע שמציעים לי הצעה שכזאת .
שילמנו על לילה 1280 ש״ח , אחרי אינספור פעמים שהתקשרתי וביקשתי שיטפלו בבעיה שלי זיכו אותי ב75% מהסכום . זה אומר שעדיין שילמתי סכום כסף שבכלל לא שהיתי במקום , לא ניצלתי את המעיינות , בריכה , ג’קוזי וכו … וכמובן שלא נשכח שעתיים נסיעה חזור .

מציעה לכל מי שמתכנן ללכת לשם לבדוק היטב , לקרוא חוות דעת ולחשוב פעמיים לפני !!!

תאריך החוויה: יולי 2021
1  תודה, Shiranlevi1997
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
25 באפריל 2021-חוות דעת נכתבה ב

רציתי לשתף אותכם בחוויה לא נעימה וחופשה נהרסה במלון ספא ויליג´ בחמת גדר . הזמנו חדר פרמיום ( לפי תעריף הכי גבוה ) וקיבלנו חדר מוזנח עם רהיטים ישנים, TV קטנה , מגבות ישנות ,מזרון וכריות לא נוחות , וילונות מלוכלים ! השרות מתחת לכל הביקורת …מבחינתם זה החדר הכי טוב שלהם …לקח לנו זמן לשכנע אותם להיכנס לחדר ולנקות אותו ,לנקות ג׳קוזי ולהחליף שוב את המצעים… ארוחת בוקר צריך לקחת לבד מהקבלה … מקבלים קופסא עם כמה גבינות וסלט ולחמים ( כולל בורקסים)… תתביישו להגיש את הארוחה כזו!!! המחיר שמלון גובה עבור לילה אחד בסכום יותר מאלף שקל לא הוגן בכלל! עזבנו את המלון לפני תאריך המתוכנן !

תאריך החוויה: אפריל 2021
1  תודה, anna p
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות