המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
טבריה
פרסם
דואר נכנס
מלונות בסביבה
חוות דעת (123)
סנן חוות דעת
123 תוצאות
ציון המטיילים
45
38
16
13
11
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
45
38
16
13
11
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 123 חוות דעת
25 במרץ 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון בוטיק קטן ומיוחד. יחס אישי. חדרים יפים מאובזרים בטעם. ג"קוזי בחדר. נוף מדהים לכנרת ישיר. ארוחת בוקר טובה המוגשת לאורחים מבלי להסתובב ולמלא צלחות. שקט ונעים לחופשה רגועה וטיולים בסביבה. ממליצה בחום.אין מעלית.

עצה לגבי חדרים: חדר ענתיק בהמשך לקבלה .
תאריך השהייה: מרץ 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, 13,571,947
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
6 במרץ 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חיפשנו מקום לארוחת בוקר. המלון מפרסם שהוא "מתהדר בארוחת בוקר עשירה".
המלון ממוקם בקצה הטיילת על שפת הכינרת. אין למלון חנייה, אבל קיים חניון ציבורי לא רחוק. הבניין מאבני בזלת שחורות. הישיבה במרפסת צופה על הכינרת.
ארוחת הבוקר בסיסית ביותר: חביתה, סלט, לחם אחיד, גבינות, ריבה, קפה - 150שח לזוג. מטורף!

תאריך השהייה: מרץ 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Coastal677299
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
31 בדצמבר 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בואו תגידו לי אם זה נראה לכם הגיוני שהסוויטה הנשיאותית נראית ככה.
הגענו ביום שישי האחרון לחגוג יום הולדת לבן זוגי.
אני סטודנטית ושילמתי סכום ממש לא קטן על לינה במלון בוטיק שירת הים בטבריה.
המלון יפה, הנוף ממנו מרהיב. החדר במבט ראשון נראה טוב והג'קוזי נחמד אך חוץ מזה, הוא לא שווה כלום.
הטלוויזיה לא עבדה, לאחר כמעט שעה שהעובדת במלון ניסתה לעזור לנו, אנחנו נאלצנו לשחק עם הכבלים ולהצליח להפעיל את הטלוויזיה.
קיבלו כוסות יין מלוכלכות! המושב של האסלה שבור.
המזגן משהה את עצמו כל 5 דק. כשהגענו למלון העובדת הציעה לנו לשמור לנו שולחן לארוחת בוקר כי עמוס בשעות הבוקר, סיכמנו שנגיע ב9. וכשהגענו לא היה לנו מקום בטענה כי "הגיעו אנשים ומילאו את המקום". אמרה לנו לחזור לחדר ושהיא תתקשר כשיתפנה. לא הסכמתי והתעקשתי לחכות עד שיתפנה, חששתי ששוב לא יהיה לנו מקום לאכול בו.
החשמל נפל ורק אחרי שהתקשרנו הגיעו להרים אותו.
בנוסף מעל המיטה היה עובש על הקיר והתקרה.
הערה נוספת: המלון לא נגיש לנכים, אין מעלית אלא מדרגות בלבד.
לאחר הארוחת בוקר הבעתי את אכזבתי בפניי העובדת במלון שאמרה שהמנהל שומר שבת ויחזור אליי במוצ"ש. רק היום (יום שני) לאחר שפעמיים התקשרתי למלון, חזרה אליי מישהי שהציגה עצמה כמנהלת. הציעה לי באופן מזלזל מאוד הנחה של 30 אחוז על ביקור עתידי. אנחנו גרים מאוד רחוק ואמרתי לה שאני לא מתכוונת להגיע שוב ובטח שלא לשלם על ביקור נוסף אצלהם. אמרה שהיא לא יכולה לתת לנו לילה בחינם. זה בכלל לא מה שרצינו, כי שוב, אנחנו לא נגיע לשם יותר. ביקשתי זיכוי כספי בסך 150 שח ששילמתי עבור שדרוג החדר.
אמרה שתבדוק עם מנהל ותחזור אליי.
אכן חזרה אליי עם פיצוי עלוב ואמרה שיכולה לזכות אותי בסך של 50 ש"ח. ב י ז י ו ן.
מקווה שאף אחד לא יגיע למלון הזה וישלם סכום מופרז כמו שאני שילמתי ויקבל תמורה כל כך עלובה.

תאריך השהייה: דצמבר 2018
סוג טיול: נסיעה בזוג
5  תודה, MayaG659
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
17 באוגוסט 2018-חוות דעת נכתבה ב

יתרונות:

- מיקום יפפה
- בניין היסטורי...

חסרונות:

- אין חניה למלון (החניה הקרובה ביותר היא ציבורית ובמרחק של כ 100 מטר בעליה... לא לבעלי כושר נמוך - הם לא מציעים עזרה עם כבודה...)

- מי שמגיע בלי מסמכי הזמנה ובלי שיחה טלפונית מוקדמת לגבי פרטי ההזמנה (לפחות פעמיים) - יתכנו הפתעות...

- חלק מהאורחים במלון הם אנשים צעירים (שדורשים השגחה צמודה של פקידי הקבלה..), הטיפול בהם הוא גס ומשפיע לרעה על השירות הכללי...

- השימור ההיסטורי לא מצליח להתרומם (אין הרגשה של בניין היסטורי).

עצה לגבי חדרים: החדרים הטובים הם סווייטות (יותר יקרות..) בקומה 2 שפונים לכינרת... חדרים בקומה 3 לא מומלצים - צריך לסחוב את המזוודות לבד 3 קומות ללא מעלית...
תאריך השהייה: אוגוסט 2018
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, U3213KGamits
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
15 באוגוסט 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

במלון לא היו מים חמים כשאנחנו התארחנו השבוע. החדרים קטנים, מהג'קוזי נדף ריח חריף של ביוב כשפעלנו אותו. ארוחת הבוקר לעומת זאת הייתה בסדר גמור, לא ברמה של מלון אבל בהחלט משהו שמספיק לבן אדם ממוצע. בשורה התחתונה האם נחזור למלון שוב? התשובה היא לא.

תאריך השהייה: אוגוסט 2018
סוג טיול: נסיעה בזוג
3  תודה, avihaym5
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות