התארחנו משפחה מורחבת. נתחיל ביתרונות הרבים: מבנה המלון מרהיב ביופו. שילוב מדהים ומרגש של עתיק ומודרני. מדובר במבנה לשימור. מרפסות המלון בשטחים המשותפים מדהימות עם נוף מרגיע ומושלם לכנרת ולברכה. גולת המלון הינה הבריכה המדהימה (חבל שלא היתה מחוממת, בתקופה זו היה כדאי) "בריכת אינסוף" בתכנון מדהים עם אשליה של טבילה בכנרת. למטה יש בריכת פעוטות ובריכת שכשוך/טבילה בה ניתן לשבת בתוך המים, להשאר יבש ולהרגע מול הנוף. תענוג צרוף. אין מילים פשוט. במרפסת למעלה בקומה 7 יש נוף עוד יותר מרהיב ועצם השהיה בה משכרת חושים. מומלץ להגיע עם ז'קטים בתקופה זו שכן קריר במיוחד בערבים. (כמו כן יש לטפל בנחילי המעופפים שמגיעים בלילות ונצמדים למנורות).
האוכל טעים, משביע ומהנה, בהתחשב שזה פסח. יכלו קצת לפרגן יותר לדעתי. (היינו כמה ימים אז יכולתי להשוות, היה בוקר שהיתה עוגת גבינה טעימה ויום למחרת היא לא היתה ולא היה מספיק מגוון לדעתי, אך לא נורא).
רוב נותני השירות נחמדים ואדיבים.
מנכל המלון מקסים. נמצא פיזית ב"שטח" כדי לעזור ולפקח במה שצריך ולא "מתחבא" במשרדו.
אנו מבינים שמדובר במלון בהרצה..יחד עם זאת, יש נקודות טעונות שיפור לצורך ביקורת בונה באהבה בלבד-
לא ייתכן שמלון שמתיימר להיות ברמה גבוהה ירשה לעצמו להשאר ללא מגבות בבריכה. תקנו יותר או תכבסו יותר. האורח לא אמור להמתין ולקפוא מקור. היה יום אחד של תקלות במסעדת הבריכה. כאשר כל המשפחה כולל ילדים קטנים המתינו למעלה משעה לצ'יפס ושניצלונים מסכנים. (כל מי שהזמין היה כועס וממורמר על כך). אנחנו מבינים שחסרים עובדים כנראה בתקופה זו של סיום חל"תים, עדיין זה לא אמור לקרות.
כמו כן, לא סביר להמתין 45 דקות למגבות לחדר או לשמפו או מרכך.
יש לעשות כל מה שצריך כדי לגייס עוד עובדים ולא פחות חשוב- להכשיר אותם ליתן שירות. זה מקצוע בפני עצמו.
לא סביר שאין ולו שקית כביסה אחת בחדר, צריך לאתר חדרנית ולבקש, וגם בפעם הראשונה היא מביאה לך ניילון פשוט, בשעה שיש לה שקיות בד "נורמליות" ואף ממותגות (זו לא אשמתה, אלה ההנחיות שמקבלת מן הסתם. אך הניסיון לחסוך בדברים הקטנים מעיב וחבל..).
מציעה לנסות למצוא סידור חניה לכולם או להגיע להסדר עם מישהו.
לדאוג שמישהו יענה באינטרקום של החניון מבלי שצריך יהיה לטרוח ולהתקשר למלון, או לצאת מהרכב ולקרוא למישהו בדלפק הקבלה. כנל לגבי מענה טלפוני בחדרים, לפעמים פשוט אין:)
נקודה חשובה- מציעה להחליף את הכסאות בחדר אוכל וכסאות הנוח בתוך הספא, הם פשוט מאוד לא נוחים. הנדסת אנוש היא חלק חשוב.
חוץ מזה המלון מתוכנן היטב, נעים, רמת ניקיון טובה. (כרגע הכל חדש, חובה להקפיד על תיקונים, תחזוקה וניקיון באופן שוטף אחרת עוד שנה ייראה לא טוב.
הטיפול בספא היה מהנה מאוד. תענוג. צרוף.
תודה רבה ונשמח לחזור בעתיד.
תודה רבה ונשמח לחזור בעתיד.