המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
טבריה
פרסם
דואר נכנס
חיפוש
מלונות בסביבה
חוות דעת (574)
סנן חוות דעת
574 תוצאות
ציון המטיילים
172
136
92
86
88
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
172
136
92
86
88
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
5 - 10 מתוך 574 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

מלון גרוע ביותר שירות מתחת לכל ביקורת. הינו זוג + 2 וממש התאכזבנו אין מגבות, אין ניקיון, אין שרות אחרי עשרות טלפונים לקבלה כולל הבטחה מהמנהל לתקן לא עשה כלום השאירו אותנו ללא מגבות יומיים עם מגבות פנים. אף אחד פשוט לא התיחס לבקשות שלנו.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, royip11
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
inbal s, Public Relations Manager בנכס מלון לייק האוס, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: אתמול


אנו מודים לכם שבחרתם להתארח במלון לייקהאוס כנרת
תודה רבה על ששיתפת בכתיבתך על החוויה במהלך שהותך במלון
אשמח אם תצרו קשר עם מנהלת יחסי הציבור של המלון הגברת אניטה אביזוב בטלפון 04-6728515 או לחילופין שלחו לנו מספר נייד שלכם על מנת שאניטה תיצור עמכם קשר
צוות המלון משקיע את מיטב המאמצים על מנת להעניק לאורחינו חווית שירות ושהייה מעבר למצופה
נשמח לראותכם שוב בין אורחינו
בברכה
ענבל סלע לוטון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 5 שבועות באמצעות התקן נייד

אני בדרך כלל אדם עם הרבה סבלנות אבל הפעם זה עבר כל גבול...הגענו למלון בשעה 14:00, נאמר לנו לחכות לשעה 15:00, כמקובל, לקבלת החדר, החדר שקיבלנו נמסר בחצי שעה איחור. תוך כדי ההמתנה נאלצנו ללכת לשירותים בלובי, שגם היו מלוכלים ולא נעימים.
לאחר קבלת החדר, מיטת הילד (הספה), אינה פתוחה וללא מצעים, התקשרנו לקבלה מס' פעמים, אף אחד לא ענה לטלפון, המתנו על הקו עד שנותק ועד יאוש, נאלצנו לרדת לקבלה ולבקש שירות... עוד לא התחיל הנופש וכבר אני צריכה לנוח...המשך יבוא...

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Aizner106
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
inbal s, Public Relations Manager בנכס מלון לייק האוס, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 2 ימים

שלום
אנו מודים לכם על כתיבת המשוב על חווית האירוח שלכם במלון לייקהאוס כנרת
צר לי היה לקרוא כי הרגשתכם הייתה שקיבלתם יחס מגעיל ומשפיל
אני יכולה להבטיח לכם כי צוות המלון אינו חוסך במאמצים על מנת להעניק לאורחינו את חווית השירות הטובה ביותר
אשמח אם תיצרו קשר עם מנהלת יחסי הציבור שלנו הגברת אניטה אביזוב בטלפון 04-6728515 או לחילופין שילחו לנו את מספר הטלפון הנייד ואנו ניצור עמכם קשר
אנו נשמח לטפל בכל הליקויים שהיו במהלך שהייתכם ונשמח לראותכם שוב בין אורחינו
בברכה
ענבל סלע לוטון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

במסגרת טיול של חברים, קיבלנו חדרים במבנה ששופץ בתקופה האחרונה. מה לומר לכם? חוץ מהמקלחת אין משהו טוב בחדרים באותו בניין. חדרים קטנים, אין תאורה במרכז החדר (מרגיש חשוך גם כשהדלקתי את כל האורות), ללא כספת, אין שום נוף מיוחד מהחלון.
החלפנו חדרים למבנה הישן. חדר יותר מרווח, מואר כמו שצריך, חלק מהחדרים עם נוף לכנרת וחלק עם נוף לבריכה, כולל כספת.
האוכל המוגש בחדר האוכל די סביר. מגוון של תבשילים וסלטים. אבל נתקלנו בפסטה לא אכילה, בשר די יבש. מזל שיש קינוחים שלא מקפידים להוציא עוד כשנגמר וחבל...
השירות של המלון די בסדר לטעמי.
ירון של המלון שהוא במרחק הליכה מחמי טבריה וקברו של רבי מאיר בעל הנס.
לא הייתי חוזר לשם בעד שום הון!!!

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, erezscorpion
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
2 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו בחג ראש השנה האחרון (2019) כל החג.
נהננו מאוד. שרות מצוין ונעים. כל מה שביקשנו מיד נעננו. האוכל היה מעל המצופה דאגו לנו לברכות לחג ליין קידוש. אוכל היה בשפע מגוון וטרי. וגם בארטחת הבוקר. המשגיח הנחמד של המלון דאג להגיע בבוקר לחדר האוכל ולתקוע בשופר לזכות את הרבים. מרגש ויפה. הבריכה נעימה מאוד לא גדולה מדיי ולא מסוכנת. לובי נחמד ונעים והמון פינות ישיבה נוחות. בשני הערבים שהיינו דאגו למופעי בידור. ערב ראשון מנגן בסקסופון מאוד יפה ומיוחד. ובערב השני זמר אורח בשירים ים תיכוניים וישראליים שעשה מאוד שמח והרים והקפיץ את כולם. כמו כן הלכנו לחמי טבריה לספא עשינו מסג' מושלם מהנה וכייפי. מטפלים מקצועיים וברמה גבוהה. נהננו מאוד.
מומלץ לבקש להתאכסן בחדרים שבאגף החדש.
תודה רבה על חופשת חג מהנה וכייפית. שנה טובה ומתוקה. אנחנו עוד ניפגש....❤❤

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, veredohana10
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

קיבלנו חדר בקומה ה 4 אם אני לא טועה, לא כיוונו אותנו למעלית הנכונה אז קצת שוטטנו ואז הגענו למעליות שלא ממש מכוונות - כלומר, היא לא מראה באמת את הקומה שאליה היא עולה...תופעה מוזרה, אחר כך אחת המעליות התקלקלה גם, ואז נותרה מעלית אחת שמשרתת בניין שלם. כשנכנסנו לחדר כבר היה ברור שלא נקי, החלונות לא היו נקיים (קורי עכביש וכאלה) והמקלחת הייתה גם מלוכלכת. יש שם בעיה של תאורה במקלחת, העיצוב יפה מאוד אבל מאוד חשוך כי יש רק מנורה אחת ליד המראה.
הבריכה קטנה יחסית והרעש עולה לחדרים.
היה קל להגיע לחוף הכנרת שמעבר לכביש, שלדעתי הוא חינמי ומאוד נהננו שם.
חדר האוכל בינוני ומטה, אוכל בסדר, לא ממש מושקע או טעים, אכיל ותו לא. כנ"ל לגבי הקינוחים (פרווה כמובן), כשיש עומס במלון אז תהיו מוכנים לחכות בכניסה. צוות החדר אוכל לא נחמד, בקשתי כמה דברים, אז נתקלתי בפרצופים, או שחיכיתי הרבה זמן עד שהגיע מה שביקשתי.
לסיכום המיקום נחמד, השרות במלון היה יכול להיות הרבה יותר טוב, והאוכל צריך שיפור מיידי.

עצה לגבי חדרים: החדר שלנו היה נגיש לנכים כלומר ניתן לבקש כזה חדר אם צריכים
תאריך השהייה: אוגוסט 2019
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, tal_432
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות