המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (980)
סנן חוות דעת
980 תוצאות
ציון המטיילים
462
317
121
46
34
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
462
317
121
46
34
קרא מה אומרים המטיילים:
סנן
מעדכן רשימה...
33 - 38 מתוך 980 חוות דעת
14 ביולי 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

פשוט אין מילים חווית נופש מצוינת מודעות שירות בלתי רגילה החל מהקבלה שירות חדרים חדר אוכל ספא צוות בידור ומועדון הילדים נהנה מכל רגע כמו תמיד אני אורח ותיק ותמיד נהנה אין תחליף באיזו זה באחריות קרן ממועדון הילדים פשוט מקסימה ולבבית אצל רן מקשריי לקוחות אוזן קשבת ותמיד עוזר חדר אוכל לא ראיתי צוות עים מודעת שירות כה גבוהה

שהו בתאריך : יולי 2018, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
תודה, Experience788792
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Rami D, Public Relations Manager בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 ביולי 2018

אורח יקר ,
אני מודה לך בשם הנהלת המלון ובשם הצוות כולו על המילים החמות והמפרגנות .
חוות דעת כשלך המביעים שביעות רצון מרמת השירות והאירוח במלוננו הם הכוח המניע אותנו להמשיך לארח באהבה.
חוות דעתך הועברה בגאווה גדולה לכלל חברי הצוות אשר מאוד שמחו ועל כך תודתי לך .
נשמח לשוב ולארח אותך ואת בני ביתך כמיטב המסורת במלוננו .
בכבוד רב ,
רמי דן
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
25 ביוני 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נסענו אני, בעלי ותינוק בן 3 חודשים בפעם הראשונה שלנו בהרכב משפחתי. התלבטתי לאיזה מלון לנסוע בטבריה ובעקבות המלצות החלטתי על מלון זה.
האכזבה התחילה כבר בכניסה לחדר, ריח חזק ומזעזע של סיגריות... בהתחלה התעלמתי אבל אחרי שעתיים זה כבר היה בלתי נסבל ואז הסתבר שהריח מגיע מהמזגן שהוא מרכזי ומשותף לכל הקומה-דבר שהיה מעצבן בפני עצמו כי יכולנו רק לכבות או להדליק את המזגן אבל לא לשלוט בטמפ׳ כך שיכולנו רק לקפוא מקור או למות מחום... לא היה אמצע מאחר והמלון החליט בשבילנו איזו טמפ׳ צריכה להיות בחדר שלנו.... פשוט הזוי.
התלוננתי בקבלה על הריח של סיגריות אז שלחו צוות שיפוצץ לנו את החדר בבושם...אין ספק שזה היה היה עדיף על הסיגריות.
בנוסף, כל יום החל מ17:00 מתחילה מוזיקה מהטיילת בעוצמה שלא היתה מביישת את ״ האומן 17״ וזה נמשך עד 1 בלילה. ככה, מצאנו את עצמינו מחכים כבר שהזמן יעבור והמוסיקה תיפסק כדי שנוכל ללכת לישון (כבר ציינתי שהייתי עם תינוק בחדר????)
והכי מאכזב: האוכל. בחיים לא אכלתי אוכל כל כך לא טעים... זה שהוא לא טרי זה מילא, אבל עד כדי כך לא טעים זה צריך כישרון מיוחד. אפילו מאכלים בסיסיים הצליחו לחרב.. יצאנו מורעבים מהחדר אוכל ועוד לקחתי חופשה על בסיס חצי פנסיון. איזו טעות!
פאדיחה נוספת היא שהחדר אוכל פתוח מ6:30 בבוקר, אנחנו הגענו לאכול ב8, סיימנו לאכול (את מה שעוד היה קצת אכיל אבל בטוח לא טעים) ובדרך החוצה אנחנו רואים שהם נזכרים עכשיו להוציא עוד אוכל ולפתוח עמדה של ג׳חנונים.... תודה רבה באמת! למה לחכות שעה וחצי מפתיחת חדר האוכל להוציא אוכל??
בקיצור אכזבה ענקית...גובים מחיר שממש לא תואם את הרמה במלון.

שהו בתאריך : יוני 2018, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
תודה, Chen K
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Rami D, Public Relations Manager בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 28 ביוני 2018

אורח יקר,
אני מודה לך על שהקדשת מזמנך בכתיבת המשוב באתר בהמשך לשהייתך במלון לאונרדו פלאזה טבריה .
המתואר במשובך אינו תואם את רמת השירות והאירוח הניתן במלוננו ואני מצר על כך .
הנהלת המלון משקיע מאמצים רבים באחזקת המלון
שרות הניתן לאורחינו , ונותנים מענה בזמן אמת.
שביעות רצון אורחינו, הינה הראשונה בסולם העדיפויות שלנו.
כחלק מתהליך מתמיד של רצון לשיפור רמת השירות והאירוח.
הערותיך לגבי ריח של סיגריות,אוכל ,רעש מבחוץ ,מזגן ... וכן נבדקו ונלמדו בפקידה
כחלק מתהליך מתמיד של רצון לשיפור רמת השירות והאירוח
נשמח לשמוע את תלונתך שכן מחלקת קשרי אורחים זמינה לכל אורח בכל זמן
בכבוד רב
רמי דן
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
21 ביוני 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

צוות המלון שירותי מאוד מרגע הכניסה למלון יש הרגשה של בית .
כאורח משרד הביטחון אחד המלונות הטובים שנתקחתי בהם.
אני רוצה לשבח את צוות המלון שנתן שירות מכל הלב
אוגל ברמה גבוהה
חדרים נקיים ומבטיח לחזור בחזרה.
בנצי.ו

שהו בתאריך : יוני 2018, מאפיין הטיול חופשה רומנטית
1  תודה, Freedom528161
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Rami D, Public Relations Manager בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 ביולי 2018

אורח יקר ,
ברצוני להודות לך כי בחרת להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה ולהודות לך על הזמן שהקדשת
.כתיבת המשוב החיובי באתר.
זאת מחמאה גדולה עבורנו כאשר אתה כותב שירות מכל הלב והאוכל ברמה גבוהה .
ואנחנו נשמח מאוד לראותך שוב בין אורחינו החוזרים והמרוצים בכבוד רב
רמי דן
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
18 ביוני 2018-חוות דעת נכתבה ב

השירות מדהים ומסביר פנים, עונים בשמחה על כל שאלה, אדיבים במיוחד, אווירה כללית טובה.
החדר שבו שהיתי הינו חדר דלוקס עם נוף לכנרת, הנוף מדהים, נהנתי מאוד מהחדר המרווח והנוח.
מיקום המלון קרוב לכנרת, ממש מאחוריו יש את הטיילת של טבריה, אין חוף מורשה למלון.
הדבר היחיד שניתן להשתפר בו היא רמת הניקיון, נקי אבל לא במיוחד

עצה לגבי חדרים: החדרים עם הנוף לים מהממים
  • שהו בתאריך : יוני 2018, מאפיין הטיול חופשה עם חברים
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Div Y
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Rami D, Public Relations Manager בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 ביולי 2018

אורח יקר שלום רב
ראשית ברצוני להודות לך כי בחרת להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה .
תודה על הזמן שהקדש בכתיבת המשוב באתר .
שמחתי לקבל את משובך המביע את שביעות רצונך מרמת השירות ,האירוח במלוננו.
מטרתנו היא לעשות את כל הנדרש על מנת להשביע את רצון אורחינו.
הנני שמחה להיווכח שצוות המלון פעל במלוא תשומת הלב והפך בעבודתו סיסמא זו לדרך.
תגבי ניקיון הערתך הועברה לתשומת ליבה של מנהלת המשק .נשמח לראותך שוב בין אורחינו
החוזרים והמרוצים בכבוד רב ,
רמי דן
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
13 ביוני 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

סגרנו נופש בקלאב הוטל טבריה ל4 לילות , אחרי הערב הראשון הבנתי שעשיתי את טעות חיי!!! עוד באותו ערב הראשון חיפשתי מלון חלופי והאפשרות היחידה שהייתה לי לסגור הייתה מלון לאונדרו פלאזה. אחרי התייעצות עם כמה חברים תושבי העיר קיבלתי החלטה להזמין חדר ולמחרת בבוקר התקשרתי למלון בכדי לבדוק מתי אםשר לקבל חדר אחרי שביצעתי הזמנה ( לצורך העניין באתר רשום בשעה 15:00 קבלת חדרים) עברו 40 דקות מרגע שהתקשרתי וכבר החדר היה מוכן!!! היחס היה נהדר, אוכל מצויין,תמיד דואגים אם חסר משהו,
אני בטוח שנחזור לפה לנפוש שוב.
תודה רבה לכם מלון לאונרדו פלאזה❤️❤️❤️

שהו בתאריך : יוני 2018, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
1  תודה, Shimon A
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Rami D, Public Relations Manager בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 ביולי 2018

שמעון שלום ,
ברצוני להודות לך כי בחרת להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה.
שמחתי לקבל את המשוב החיובי שכתבתם באתר הזה . במלון לאונרדו פלאזה טבריה , אנחנו מארחים באהבה.
מטרתנו היא לעשות את כל הנדרש על מנת להשביע את רצון אורחינו.
הנני שמח להיווכח שצוות המלון פינק ופעל במלוא תשומת הלב והפך בעבודתו סיסמא זו לדרך.
נשמח לראותך שוב בין אורחינו החוזרים והמרוצים.
בכבוד רב ,
רמי דן
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות