המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (977)
סנן חוות דעת
977 תוצאות
ציון המטיילים
459
317
121
46
34
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
459
317
121
46
34
קרא מה אומרים המטיילים:
סנן
מעדכן רשימה...
28 - 33 מתוך 977 חוות דעת
חוות דעת נכתבה 17 ביולי 2018 באמצעות התקן נייד

מקום נקי מאוד ... צוות נהדר ... פעילויות וגן ילדים מצוין .. אחלה צוות בידור והצגות .
אוכל טעים .. שירות מצוין.והניקיון ברמה ראשונה.
נהננו מאוד מכל דבר במלון החל מהיום הראשון ועד היום האחרון .. תודה לכולכם :)
מבטיחים לשוב בעתיד

שהו בתאריך : יולי 2018, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
תודה, BackPacker790003
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Rami D, Public Relations Manager בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 ביולי 2018

אורח יקר ,
אני מודה לך בשם הנהלת המלון ובשם הצוות כולו על המילים החמות והמפרגנות .
חוות דעת כשלך המביעים שביעות רצון מרמת השירות והאירוח במלוננו הם הכוח המניע אותנו להמשיך לארח באהבה.
חוות דעתך הועברה בגאווה גדולה לכלל חברי הצוות בפרט גן ילדים,צוות הבידור וצוות חדר האוכל אשר מאוד שמחו ועל כך תודתי לך .
נשמח לשוב ולארח אותך ואת בני ביתך כמיטב המסורת במלוננו .
בכבוד רב ,
רמי דן
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 15 ביולי 2018 באמצעות התקן נייד

ראשית, אציין לטובה את צוות המלון שדואג שיהיה לך נעים ותהיה מרוצה לכל אורך שהותך במלון.
שנית, אני ובן זוגי חזרנו הביתה עם קלקול קיבה חריף ביותר שהתחיל כבר ממוצאי השבת עד למחרת. המזון במלון לא טרי בלשון המעטה. מרגיש שאתה אוכל מזון תעשייתי.
החדרים היו ישנים ורמת תחזוקת הריהוט בחדר ירודה.
חבל שכאלו הדברים שכן המלון בעל פוטנציאל טוב.

שהו בתאריך : יולי 2018, מאפיין הטיול חופשה רומנטית
1  תודה, Scenic691806
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Rami D, Public Relations Manager בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 ביולי 2018

אורח יקר,
אני מודה לך על שהקדשת מזמנך בכתיבת המשוב באתר בהמשך לשהייתך במלון לאונרדו פלאזה טבריה .
המתואר במשובך אינו תואם את רמת השירות והאירוח הניתן במלוננו ואני מצר על כך .
למלון רמה גבוהה מאוד מבחינת הטריות ,המגוון והשפע של המזון ואתם מוזמנים לעיין באתרים השונים שמעידים על כך ובכל זאת העורותך הועברו לידיעת המנהלים הרלוונטים .
שביעות רצון אורחינו, הינה הראשונה בסולם העדיפויות שלנו. הערותייך נבדקו ונלמדו בקפידה
כחלק מתהליך מתמיד של רצון לשיפור רמת השירות והאירוח.
נשמח אם תיצור קשר איתי בביקורך הבא במלוננו .
בכבוד רב
רמי דן
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 15 ביולי 2018

הייתה חוויה נעימה מרגע קבלתנו , האנשים בקבלה אדיבים
החדר גדול מרווח לילדה ניתנה מיטה גדולה
הבריכה מאד נעימה לא עמוסה , שני מצילים אדיבים , במיוחד יש את המציל קובי , איש נעים לילדים עם גישה חיוביח שאפילו נתן טיפים לילדים לשחייה נכונה ואפילו לימד בעצמו.
גן הילדים פתוח בזמן ויש חופשיות לילדים לעשות יצירות כרצונם.
בערבים הנעימו זמננו זמרים , והופעות לילדים ולמבוגרים.
חדר האוכל מרווח לא עמוס רגוע, עובדי המטבח אדיבים מאד במיוחד מנהל חדר האוכל זיאד.

עצה לגבי חדרים: בקשו חדר מול הכנרת
  • שהו בתאריך : יולי 2018, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
    • מקום
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, eilt5
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Rami D, Public Relations Manager בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 ביולי 2018


אורח יקר , אני מודה לך בשם הנהלת המלון ובשם הצוות כולו על המילים החמות והמפרגנות . חוות דעת כשלך המביעים שביעות רצון מרמת השירות והאירוח במלוננו הם הכוח המניע אותנו
להמשיך לארח באהבה. חוות דעתך הועברה בגאווה גדולה לקובי המציל ולכלל חברי הצוות
.בשר מאוד שמחו ועל כך תודתי לך .נשמח לשוב ולארח אותך ואת בני ביתך כמיטב המסורת במלוננו .בכבוד רב
רמי דן
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 14 ביולי 2018 באמצעות התקן נייד

פשוט אין מילים חווית נופש מצוינת מודעות שירות בלתי רגילה החל מהקבלה שירות חדרים חדר אוכל ספא צוות בידור ומועדון הילדים נהנה מכל רגע כמו תמיד אני אורח ותיק ותמיד נהנה אין תחליף באיזו זה באחריות קרן ממועדון הילדים פשוט מקסימה ולבבית אצל רן מקשריי לקוחות אוזן קשבת ותמיד עוזר חדר אוכל לא ראיתי צוות עים מודעת שירות כה גבוהה

שהו בתאריך : יולי 2018, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
תודה, Experience788792
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Rami D, Public Relations Manager בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 ביולי 2018

אורח יקר ,
אני מודה לך בשם הנהלת המלון ובשם הצוות כולו על המילים החמות והמפרגנות .
חוות דעת כשלך המביעים שביעות רצון מרמת השירות והאירוח במלוננו הם הכוח המניע אותנו להמשיך לארח באהבה.
חוות דעתך הועברה בגאווה גדולה לכלל חברי הצוות אשר מאוד שמחו ועל כך תודתי לך .
נשמח לשוב ולארח אותך ואת בני ביתך כמיטב המסורת במלוננו .
בכבוד רב ,
רמי דן
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 25 ביוני 2018 באמצעות התקן נייד

נסענו אני, בעלי ותינוק בן 3 חודשים בפעם הראשונה שלנו בהרכב משפחתי. התלבטתי לאיזה מלון לנסוע בטבריה ובעקבות המלצות החלטתי על מלון זה.
האכזבה התחילה כבר בכניסה לחדר, ריח חזק ומזעזע של סיגריות... בהתחלה התעלמתי אבל אחרי שעתיים זה כבר היה בלתי נסבל ואז הסתבר שהריח מגיע מהמזגן שהוא מרכזי ומשותף לכל הקומה-דבר שהיה מעצבן בפני עצמו כי יכולנו רק לכבות או להדליק את המזגן אבל לא לשלוט בטמפ׳ כך שיכולנו רק לקפוא מקור או למות מחום... לא היה אמצע מאחר והמלון החליט בשבילנו איזו טמפ׳ צריכה להיות בחדר שלנו.... פשוט הזוי.
התלוננתי בקבלה על הריח של סיגריות אז שלחו צוות שיפוצץ לנו את החדר בבושם...אין ספק שזה היה היה עדיף על הסיגריות.
בנוסף, כל יום החל מ17:00 מתחילה מוזיקה מהטיילת בעוצמה שלא היתה מביישת את ״ האומן 17״ וזה נמשך עד 1 בלילה. ככה, מצאנו את עצמינו מחכים כבר שהזמן יעבור והמוסיקה תיפסק כדי שנוכל ללכת לישון (כבר ציינתי שהייתי עם תינוק בחדר????)
והכי מאכזב: האוכל. בחיים לא אכלתי אוכל כל כך לא טעים... זה שהוא לא טרי זה מילא, אבל עד כדי כך לא טעים זה צריך כישרון מיוחד. אפילו מאכלים בסיסיים הצליחו לחרב.. יצאנו מורעבים מהחדר אוכל ועוד לקחתי חופשה על בסיס חצי פנסיון. איזו טעות!
פאדיחה נוספת היא שהחדר אוכל פתוח מ6:30 בבוקר, אנחנו הגענו לאכול ב8, סיימנו לאכול (את מה שעוד היה קצת אכיל אבל בטוח לא טעים) ובדרך החוצה אנחנו רואים שהם נזכרים עכשיו להוציא עוד אוכל ולפתוח עמדה של ג׳חנונים.... תודה רבה באמת! למה לחכות שעה וחצי מפתיחת חדר האוכל להוציא אוכל??
בקיצור אכזבה ענקית...גובים מחיר שממש לא תואם את הרמה במלון.

שהו בתאריך : יוני 2018, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
תודה, Chen K
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Rami D, Public Relations Manager בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 28 ביוני 2018

אורח יקר,
אני מודה לך על שהקדשת מזמנך בכתיבת המשוב באתר בהמשך לשהייתך במלון לאונרדו פלאזה טבריה .
המתואר במשובך אינו תואם את רמת השירות והאירוח הניתן במלוננו ואני מצר על כך .
הנהלת המלון משקיע מאמצים רבים באחזקת המלון
שרות הניתן לאורחינו , ונותנים מענה בזמן אמת.
שביעות רצון אורחינו, הינה הראשונה בסולם העדיפויות שלנו.
כחלק מתהליך מתמיד של רצון לשיפור רמת השירות והאירוח.
הערותיך לגבי ריח של סיגריות,אוכל ,רעש מבחוץ ,מזגן ... וכן נבדקו ונלמדו בפקידה
כחלק מתהליך מתמיד של רצון לשיפור רמת השירות והאירוח
נשמח לשמוע את תלונתך שכן מחלקת קשרי אורחים זמינה לכל אורח בכל זמן
בכבוד רב
רמי דן
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות