המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,178)
סנן חוות דעת
1,178 תוצאות
ציון המטיילים
571
349
148
59
51
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
571
349
148
59
51
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 1,178 חוות דעת
23 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

מלון ברמה גבוהה מאוד,שירות אישי לכל אורח במלון,אוכל מעולה,ניקיון החדרים והקפדה על כללי היגיינה במיוחד בתקופת הקורונה,ממליץ בחום,המלון הטוב ביותר שהייתי בו בשנים האחרונות !
אבנר המנהל קיבל אותנו בסבר פנים חמות ודאג להכל,עשה את עבודתו מעל ומעבר,ברצוני להגיד לך תודה רבה אבנר,ונתראה בשנה הבאה..

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, YAIR33187
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Avner Malca, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 24 באוגוסט 2020

אורח יקר ,
אנו מודים לכם על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה ותודה שהקדשתם מזמנכם לכתיבת חוות דעת זו
אני מודה לכם על המילים החמות ,העונג לנו היה לארח אתכם ,שמחים מאוד שנהניתם
הייתה לי חוויה צרופה לקרוא את חוות הדעת
נשמח לארח אתכם באהבה גם בחופשה הבאה במלונינו
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
22 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ביצענו צ'ק אין יום קודם לכן לבקשת המלון, חשבנו שדרך התייעלות זו תועיל איתנו משפחה שבאה מהדרום עם שני ילדים קטנים. מגיעים למלון, שעה 15:00 החדר לא מוכן, אין קבלת פנים עם דתיה קלה לפחות, מה שנהוג בכל מלון מודרני וגם ברשת מלונות פתאל. לובי סגור לקניית אוכל, אם בכלל היה שם עובד.
מקבלים את החדר ברבע ל16:00 אחרי בקשות חוזרות, נאמר שהחדר מוכן אך בפועל, ללא אמבטיה לתינוק שביקשנו עוד בהזמנה, אחד מזגנים נכנס לחדר כדי לסדר כנראה בעיה קודמת, וככה התחיל הנופש.
מחכים מעל שעה לאמבטיה לתינוק!!!
נעבור לארוחת הבוקר, פשוט דלה דלה דלה, מביישת אפילו בופה במלון בחול, מה שלא רגיל ברשת פתאל, טונה, חביתות מוכנות, גבינות, בורקס, מינימום של המינימום.
חוזרים אחרי יום ארוך למלון, פרט למתיחת סדינים, דילגו על ניקיון מקלחת/שירותים!!! מנהל השירות לא מאמין לדברי הלקוח ובוחר לעלות לראות שזה אכן המצב, מתנצל, תקבלו ארוחת ערב פיצוי. ביזיון!!! תודה, אבל אם ארוחת הבוקר כזאת, לא מחפשים פיצוי אבל לארוחת ערב לא נרד.
לא נשכח את פרט החניה לאורחי המלון, אין חניה!!!! אין. משלמים כרטיס חניה יומי בהשתתפות חלקית של המלון והחניה לפי הקודם שמוצא בחניון ליד המלון. אין חניה , נקודה. צפיפות, דוחק, משלמים ומחנים 2 קמ משם ועם ילדים קטנים. מנהל קשרי לקוחות בשם אבנר, יש לך עוד כמה שיעורים לקחת בכדי לדעת לדבר עם לקוחות ולייצג את המלון והרשת!! לקוח לא תמיד צודק, אבל תלמד לשמוע, להאמין ולקחת אחריות. במקרה שלנו הדירוג נמוך מאוד, אבללל, עדיין יש מלונות טובים ברשת פתאל+ הרודס, כנראה לטבריה לא נחזור ולא נמליץ!

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, 783amira
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Avner Malca, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 23 באוגוסט 2020

אורח יקר ,
אנו מודים לכם על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה
ותודה שטרחתם והקדשתם מזמנכם לכתיבת חוות דעת זו
צר לי שיצאתם מהמלון בתחושת אכזבה
.מלון לאונרדו פלאזה טבריה ידוע כמלון בעל תודעת שירות גבוה , מלון ביתי עם יחס חם לאורחים
כל הנסיונות לתת לכם שירות נתקלו בחומה בצורה .
הערותיכם טופלו באופן מיידי
חוות דעתכם רחוקה שנות אור מרמת השירות והיחס לו זוכים אורחינו
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים ,

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
21 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו ביום חמישי אחרי הצהריים קיבלנו את המפתחות לחדר והלכנו לנוח קמנו הלכנו ללובי א. ערב סוף הדרך אוכל טעים ומזין הצוות של המלון מדהים ונחמד אדיבות ושירות חבל על הזמןלמחרת לקחנו מסג' זוגי והיה פשוט מושלם

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Efrat_gat
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Avner Malca, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 21 באוגוסט 2020

אורח יקר ,
אנו מודים לכם על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה ותודה שהקדשתם מזמנכם לכתיבת חוות דעת זו
אני מודה לכם על המילים החמות ,העונג לנו היה לארח אתכם ,שמחים מאוד שנהניתם
הייתה לי חוויה צרופה לקרוא את חוות הדעת
נשמח לארח אתכם באהבה גם בחופשה הבאה במלונינו
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

יצאתי עם משפחתי לחופשה בצל נגיף הקורונה ומאוד נהננו
המלון במיקום מצויין חדרים גדולים ונקיים נוף מעולה לים אוכל טוב שירות טוב בריכה טובה.
אני רוצה להודות ליוסי מהקבלה ללוטפי חוסיין זיאד זידאן מיכל רשא וחסן מהחדר אוכל שהביאו לנו שירות מעולה ולמנהל המלון אלי אליאב שמראה דוגמה אישית לעובדים שלו והוא עובד כמו כל אחד במלון, הוא בחר צוות מנצח ושימשיך כך תמיד!

עצה לגבי חדרים: כל חדר שמסתיים ב-01 עד 23 הוא עם נוף לכנרת והבריכה מומלץ לבחור
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, duck123456
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Avner Malca, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 באוגוסט 2020

אורח יקר,
אנו מודים לכם על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה
ותודה שהקדשתם מזמנכם לכתיבת חוות דעת זו
היה לי עונג צרוף לקרוא את חוות דעתכם ,אנו מודים לכם על התמיכה והפרגון במיוחד בתקופה לא פשוטה זו .
שמחתי מאוד לקרוא כי נהניתם מחוויית השירות והאירוח במלונינו
העונג לנו היה לארח אתכם ,נשמח לארח אתכם באהבה גם בחופשתכם הבאה במלונינו .
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 ביולי 2020-חוות דעת נכתבה ב

הגענו ב 24.7 ללילה אחד, אני בעלי והילדה . ב 12.30 כבר קיבלנו את החדר . החדר היה נקי , המצעים נקיים , הייתה ערכה של מגבונים לחיטוי ומסיכות בשבילינו. היה מארז עם אגוזים מסוכרים ובקבוק מים על חשבון המלון. היינו יומיים בבריכה - יש צוות שקבוע מסתובב ושומר על סדר וניקיון, אין חובה לעטות מסיכה בבריכה .
ארוחת בוקר וערב היו טריות וטעימות. בכל שטח המלון מפוזרים מיתקנים עם אלכוג'ל וצוות המלון תמיד עם מסיכות ומעיר למי שצריך על מסיכה גם .
בשבת בבוקר עשו לי מסז' - מסז'יסטית בשם מיכל. אם אתם מזמינים מסז' - אני ממליצה עליה מאוד !
עוד פלוס - אישרו לנו להישאר עד צאת שבת (שיוצאת מאוחר בקיץ) - ללא תוספת תשלום .
זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו במלון ואני תמיד מאוד נהנית .

תאריך השהייה: יולי 2020
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
2  תודה, AnnaF6548
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Avner Malca, Guest Services / Front Office בנכס לאונרדו פלאזה טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2020

אורח יקר,
אנו מודים לכם על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה ותודה שהקדשתם מזמנכם לכתיבת חוות דעת מפורטת זו , היה עונג צרוף לקרוא את חוות דעתכם ועל התמיכה במיוחד בתקופה לא פשוטה שכזו , מחמם את הלב .
העונג לנו היה לארח אתכם , אני שמח מאוד שנהניתם מחווית השירות והאירוח במלונוינו.
נשמח לארח אתכם באהבה גם באירוח הבא .
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות