מיקום המלון מעולה.על הטיילת.קיבלנו חדר בקומה גבוהה עם נוף לכנרת.רמת השרותיות מעולה.אוכל מגוון מאד.מסדרים את החדרים על הבוקר.
הבעיה היחידה היא של חניה שגם צריך לשלם עליה(תבקשו במלון כרטיס חניה יומי ב 24 ש"ח) וקשה למצוא מקום חניהעוד
- חניה חינם
- בריכה
מיקום המלון מעולה.על הטיילת.קיבלנו חדר בקומה גבוהה עם נוף לכנרת.רמת השרותיות מעולה.אוכל מגוון מאד.מסדרים את החדרים על הבוקר.
הבעיה היחידה היא של חניה שגם צריך לשלם עליה(תבקשו במלון כרטיס חניה יומי ב 24 ש"ח) וקשה למצוא מקום חניהעוד
אורח יקר ,
אנו מודים לכם על בחירתם להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה ותודה שהקדשתם מזמנכם לכתיבת חוות דעת זו .
שמחתי מאוד לקרוא כי חווית השירות במלונינו הייתה לשביעות רצונכם , .
העונג לנו היה לארח אתכם ולהעניק לכם את מיטב השירות הנהוג ברשת פתאל ובמלון לאונרדו פלאזה טבריה בפרט .
נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא .
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים
מלון בעל פוטנציאל גדול, לצרעינו בעיית חנייה והעובדה שהיה עומס מטורף בחדר האוכל בליל הסדר קלקלו את ההנאה.הארוחה של החג בניצוח השף גולן שהעניק יחס אישיהיתה טובה מאוד, השף אף יצא לאורחים וחילק צלחות פירות לשולחנות בלובי. בנוסף צוות חד האוכל היה מאוד קשוב , ניקו ללא הרף, עם זאת חדר האוכל היה צפוף וקולני ולא אפשר קיום סדר פרטי בניגוד לחדר עם חזן.
אורח יקר ,
אנו מודים לכם על בחירתם להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה ותודה שהקדשתם מזמנכם לכתיבת חוות דעת זו .
שמחתי מאוד לקרוא כי חווית השירות במלונינו הייתה לשביעות רצונכם , .
העונג לנו היה לארח אתכם ולהעניק לכם את מיטב השירות הנהוג ברשת פתאל ובמלון לאונרדו פלאזה טבריה בפרט .
נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא .
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים
החדר שודרג לסוויטה מרווחת עם נוף מרהיב לכנרת של תכלת והרי הגולן
חווית שרות 10
ארוחות ערב ובוקר מצויינות
מחיר טוב.
קרוב לחופים הכי יפים בארץ לחמי וחמת טבריה למוחרקה,
אווירה נעימה
ושהות חוויתית,
ניקיון 9.
אורח יקר ,
אנו מודים לכם על בחירתם להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה ותודה שהקדשתם מזמנכם לכתיבת חוות דעת זו .
שמחתי מאוד לקרוא כי חווית השירות במלונינו הייתה לשביעות רצונכם , .
העונג לנו היה לארח אתכם ולהעניק לכם את מיטב השירות הנהוג ברשת פתאל ובמלון לאונרדו פלאזה טבריה בפרט .
נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא .
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים
המלון במיקום טוב מאד, אך זה יתרונו היחידי.
באם תצפו למיזוג אויר במלון בן 5 כוכבים, תשכחו מכך.
ביקרתי בהרבה מלונות בארץ ובחו"ל, כאן ממש התאכזבתי.
רמת האוכל בארוחות בוקר וערב בינונית ביותר, אין כל מאמץ קולינרי בהכנת
האוכל.
מלצרים בחדר האוכל אינם, ולכן גם אין לצפות לשרות.
אורח יקר ,
אנו מודים לכם על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה ותודה שהקדשת מזמנך לכתיבת חוות דעת זו .
צר היה לי לקרוא כי חווית השירות והאירוח לא היו לשביעות רצונך , מיזוג האוויר במלון בחורף עובד על חימום ובקיץ על קירור , לא ניתן להפעיל מיזוג אוויר כאשר הטמפרטורות בחוץ עומד על 8 מעלות , רמת הארוחות במלון ברמה גבוהה ואנחנו מקבלים אין ספור תשבחות , צר לי שלא הצלחנו לקלוע לטעם שלכם , צוות המלון עושה הכול על מנת שאורחינו יקבלו את המיטב בעת השהייה .
רמת השירות והאיכות של המלון היא ברמה מהגבוהות במלונות ישראל ועל כך יעידו אלפי חוות הדעת באתרים השונים .
נשמח לארח אתכם בעתיד ולהעניק לכם שירות באהבה .
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים
היתה חופשה מושלמת...למרות מזג האויר לא היתה חסרה תעסוקה.תודה לכל העוסקים בדבר...ובמיוחד לאבנר מלכה מנהל יח"צ ליוג'ין מהאחזקה וללימור מנהלת הקבלה.שבזכותם הנופש היה מוצלח ביותר.תודה רבה לכם.בזכותכם נחזור ונמליץ
אורח יקר ,
אנו מודים לכם על בחירתם להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה ותודה שהקדשתם מזמנכם לכתיבת חוות דעת זו .
שמחתי מאוד לקרוא כי חווית השירות במלונינו הייתה לשביעות רצונכם , .
העונג לנו היה לארח אתכם ולהעניק לכם את מיטב השירות הנהוג ברשת פתאל ובמלון לאונרדו פלאזה טבריה בפרט .
נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא .
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים
נציין שמזה שנים בכל ביקור בצפון אנחנו מזמינים מחדש במלון לאונרדו פלזה טבריה - שירות מעולה , אוכל טעים חדרים נקיים - וכאן המקום לציין את מר אבנר מלכה-מנהל קשרי אורחים על היחס האדיב והאכפתיות מהאורחים , בכל פעם לפני שאנחנו מתארחים במלון אנחנו שולחים לאבנר הודעה , אבנר עושה מעל ומעבר כדי לדאוג לכך ששהותינו במלון תהפוך לחוייה נעימה ועל כך תודתינו לאבנר- עם שירות כזה אין ספק שנחזור להתארח במלון.
אורח יקר ,
אנו מודים לכם על בחירתם להתארח במלון לאונרדו פלאזה טבריה ותודה שהקדשתם מזמנכם לכתיבת חוות דעת זו .
שמחתי מאוד לקרוא כי חווית השירות במלונינו הייתה לשביעות רצונכם , .
העונג לנו היה לארח אתכם ולהעניק לכם את מיטב השירות הנהוג ברשת פתאל ובמלון לאונרדו פלאזה טבריה בפרט .
נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא .
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים