המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
אנשים צופים במלון זה
Booking.com
‏211 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-30.09.21
Expedia.com
‏189 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-01.10.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
Hotels.com
‏189 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-01.10.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
eDreams‏211 $
Travelocity‏189 $
CheapTickets‏189 $
הצג כל 15 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,917)
סנן חוות דעת
1,917 תוצאות
ציון המטיילים
1,499
212
116
51
39
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,499
212
116
51
39
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1,248 - 1,253 מתוך 1,917 חוות דעת
4 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב

במשך שנים אנחנו מגיעים למלון קיסר טבריה לשבוע נופש, מלון שקט, שרות טוב ואוכל מעולה. ביקרנו שוב במקום באוגוסט 2016 ונחרדנו. רמת המלון ירדה פלאים. אולי בגלל הצורך להוריד מחירים ולקבל אורחים בתקציב מוגבל או אולי שינוי מדיניות. הליכלוך בחדרים זועק, על פני השטח נראה נקי, אבל אם מסתכלים טוב, אפשר לראות מקרר מטונף ואבק במקומות הצדדיים. הרעש וההמולה במלון לא מתאימים למקום נופש. בשעה 24:30 ילדים עדיין שיחקו כדור רגל במזדרון ותלונות האורחים האחרים לקבלה לא טופלו. בערב אחר, אורחים מהמגזר הוציאו כיסאות למזדרון וישבו ופטפטו בקול רם כאילו היתה כאן קבלת פנים. בחדר האוכל ילדים הסתובבו חופשי, לוקחים בידיים אוכל מהקערות ומחזירים בחזרה שוב בידיים מזון עודף, שלא נראה להם. וההורים יושבים בשלווה כאילו לא מדובר בצאצאיהם. רמת האוכל התאימה עצמה לסוג האורחים שללא בושה העמיסו ערמות ערמות של מזון ברמה של מתחת לממוצע והשאירו את רובו בסוף על השולחן ללא נגיעה. איפה הימים שהגישו דגים מטוגנים טריים ? במקומם הגיעו ימים, שמגישים אבטיח שעבר זמנו, אפילו עוזר שף מתחיל לא היה מגיש אותו לאורחיו. כניראה הכל מותר כאשר מוזילים את המחיר לאורח רק כדי למלא תפוסה. במקום להישאר 6 ימים במלון, עזבנו אותו אחרי 3 לילות של סייוט. אז אין לי כל טענה להחלטת הנהלת המלון רק שתציינו את רמת המלון בפרסומים הרי לפי החוק הישראלי אסור לדרג בכוכבים את המלון.

עצה לגבי חדרים: Room at floor 10 and above
תאריך השהייה: אוגוסט 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, Moshe E
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar E, General Manager בנכס קיסר פרמייר טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באוגוסט 2016

משה שלום,

אנו שמחים שבחרת להתארח במלון קיסר פרמייר טבריה.
הרשה לנו להודות לך על שהקדשת מזמנך להעביר לידיעתנו את חוות דעתך האישית .

אנו מצרים על תחושתך, עבורנו כל משוב הוא חשוב ,אנו רואים בכל הערה "הארה" לשיפור מתמיד של רמת השירות וחווית האירוח של אורחינו.
יחד עם זאת, חשוב לנו לציין כי שביעות רצון אורחינו הנה מאד גבוהה וכן אחוז האורחים החוזרים אליו.

הערותיך ייבדקו ויטופלו לגופן עם הגורמים הרלוונטיים במלון.

אנו מקווים כי תינתן לנו ההזדמנות לארח אותך בעתיד במלון על מנת להראות שניתן גם אחרת.

בברכה,
הנהלת מלון קיסר
פרמייר טבריה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
3 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

המלון טוב מאד
זו פעם שניה שלי במלון זה נהניתי ממנו
ממוקם במרכז על הטיילת על נוף הכנרת
והכל נגיש וקל
האוכל טוב מאד בארוחת הבוקר
הצוות גם טוב
חניה יש בחינם אינטרנט יש
שמח לבקר במלון זה כל פעם
היה כיף
אבל לבקש חדרים בקומות העליונות וצמוד לטיילת כי בצד של החניון שומעים את רעש הרכבים וזה לא נוח
תהנו

תאריך השהייה: נובמבר 2015
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, WasimH65
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar E, General Manager בנכס קיסר פרמייר טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוגוסט 2016

וואסים שלום,

אנו שמחים שבחרתם להתארח במלון קיסר פרמייר טבריה.
הרשי לנו להודות לך על ששיתפתם אותנו בחוויית האירוח שלכם !
אנו פועלים רבות למען שביעות רצון אורחינו ומחמם את הלב לדעת
שנהנית מהמלון ומהשירות הניתן בו.
מילותיך החמות יועברו לכל העוסקים במלאכה.
נשמח לראותך שנית בין אורחינו המרוצים והחוזרים באחד ממלונות הרשת.

בברכה,
הנהלת מלון קיסר פרמייר טבריה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הכנתי לחבר שלי יום הולדת 24 והיה מדהים,היחס והפינוקים של דוד מנהל הקבלה ביד פתוחה מתמיד ובכל יום קיבלתי מתנה לחדר נהנתי מכל רגע ותודה גדולה לכלל עובדי המלון!
ממליצה בחום לכל זוג שחושב על חופשה כלשהיא לא רק יום הולדת!מבטיחה ויודעת בוודאות שתהנו

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, Mayshalev
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar E, General Manager בנכס קיסר פרמייר טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2016

שלום,

תודה על שבחרת לשתף אותנו בחוויית האירוח מחופשתך האחרונה במלון קיסר פרמייר טבריה.
אנו עמלים רבות למען שביעות רצון אורחינו ושמחים לדעת כי אורחינו יוצאים שבעי רצון ומרוצים.

מצפים לראותך בחופשתך הבאה בטבריה או באחד ממלונות הרשת.

בברכה,
הנהלת מלון
קיסר פרמייר טבריה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בכלל שהייותי בבתי מלון בארץ לא קיבלתי ולא פעם אחת יחס שכזה מדהים מכלל העובדים במלון משירות הקבלה חדר האוכל ועד שירותי עובדי המשק במלון...נהנתי מכל רגע והבנתי שבארץ אפשר להנות ובעיקר בטבריה שעושה מאמצים משמעותיים לקידום הפנים של העיר,ממליץ בחום לכל מי שמגיע לטבריה.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, AmramE1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar E, General Manager בנכס קיסר פרמייר טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2016

עמרם שלום,

תודה על שבחרת לשתף אותנו בחוויית האירוח מחופשתך האחרונה במלון קיסר פרמייר טבריה.
אנו עמלים רבות למען שביעות רצון אורחינו ושמחים לדעת כי אורחינו יוצאים שבעי רצון ומרוצים.

מצפים לראותך בחופשתך הבאה בטבריה או באחד ממלונות הרשת.

בברכה,
הנהלת מלון
קיסר פרמייר טבריה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מצויין ממליצים מכל הלב ראוי לשבח את המלון על צוות נפלא ואדיב חייכן ביותר ארוחת הבוקר במלון מגוונת ומפוצצת מחזיק אותך עד הערב בנוסף במלון יש אטרקציות בחינם שווה ביותר אתה לא מוסיף שקל על אטרקציות מסביב

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, Tarrik22
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar E, General Manager בנכס קיסר פרמייר טבריה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 31 ביולי 2016

שלום,

שמחנו לקרוא את חוות דעתכם על מלון קיסר פרמייר טבריה ושמחנו לארח אתכם.
אין כמו להינות באמת מכל החוויות שהמלון מציע החל מהשירות המצוין של צוות המלון וכלה באוכל המוגש!
שמחנו לארח אתכם ומחכים לחופשתכם הבאה!

בברכה,

הנהלת מלון
קיסר פרמייר טבריה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות