המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Expedia.com‏398 $
Hotels.com‏398 $
Travelocity‏398 $
Priceline‏422 $
eDreams‏396 $
Orbitz.com‏398 $
הצג כל 12 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,092)
סנן חוות דעת
1,092 תוצאות
ציון המטיילים
691
224
91
51
35
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
691
224
91
51
35
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
10 - 15 מתוך 1,092 חוות דעת
7 באפריל 2022-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אני עדיין במלון לצערי, אבל המלון בכלל לא כמו שצויין באתר שלהם וגם לא כמו שזה נראה.
נכון המלון יפה נקי צוות אדיב האוכל של המסעדה יותר ממצוין אבל אין כלום במלון לא שירות חדרים, אין בר שתיה על הבריכה , רשום ששירותי החדרים כל שעות היממה כשרצינו לקבל תה לחדר פתאום זה רק לשעה 22:00
אמור להיות בר ליד ( זה רק לתמונות כנראה) , כוס מים לבריכה אין מאיפה להביא רק אם נכנסים למסעדה .
כל צוות המלון לא מבין מה כן מה לא מה עובד מה לא מה מותר מה אסור.
סהכ באנו ליומים לנופש בנתיים אנחנו ביום הראשון ולא נהנים בכלל.

תאריך השהייה: אפריל 2022
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, lorees_mor
‪This review is the subjective opinion of a Tripadvisor member and not of Tripadvisor LLC. Tripadvisor performs checks on reviews.‬
Odelia Abraham, Other בנכס מלון גלי כנרת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באפריל 2022

תודה שבחרת להתארח אצלנו
ותודה על הביקורת.
צר לי שזו הייתה חווית האירוח שלך
אשמח לשפר עבורך את חווית השירות שלנו
בשיחה טלפונית
046707070

תודה,
אודיליה אברהם
מנהלת שירות לאורח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 במרץ 2022-חוות דעת נכתבה ב

הזמנו חדר עם מרפסת לים כינרת.באמצע השבוע.
קבלת פנים נהדרת ,הגענו באחת תוך רבע שעה קיבלנו חדר.מלון עם חוף עצמאי כייף של מקום.
הזמנו ארוחת ערב במסעדת לוטה ( ראה ביקורת נפרדת,) רעש נוראי בזמן הארוחה לא באשמת המלון.
חזרנו לחדר שהיה מלא בברחשים מיד באו והחליפו לנו חדר (עונת הברחשים) ממש הלכו לקראתנו.
שרות ויחס העובדים מעל ומעבר בעתיד ביקור חוזר.

תאריך השהייה: מרץ 2022
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, DavidB22694
‪This review is the subjective opinion of a Tripadvisor member and not of Tripadvisor LLC. Tripadvisor performs checks on reviews.‬
Nimrod Tal, Owner בנכס מלון גלי כנרת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 במרץ 2022

דוד היקר,

תודה רבה על שהקדשתך מזמנך לשיתוף חווית האירוח שלך במלון גלי כנרת
שמחנו לארח אותך במלון גלי כנרת החדש ולהעניק לך את השירות הטוב ביותר
נשמח לארח אותך שוב בכל עת

מנהל השירות לאורח
נימרוד טל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
26 בפברואר 2022-חוות דעת נכתבה ב

הגענו לסופ"ש חורפי ומפנק לאחר קבלת המלצות על המלון המחודש. זכינו לקבלת פנים חמה ואדיבה מצוות הקבלה. המלון בגרסתו המחודשת אלגנטי עם נוף מדהים לכנרת. אנרגיה טובה, נרות ריחניים בלובי ואווירה מהממת בערב.
שהינו בסוויטה כנרת – מפנקת עיצוב נעים. בחדר חיכו פינוקים באדיבות המלון- פירות, יין פיצוחים משובחים ללא ספק נגיעות קטנות שמשדרגות את השהות.
השירות הטלפוני לאורח – יעיל ואדיב מאוד – כל בקשה קטנה נענתה מיד בחיוב ותוך דקות נשלח לחדר נציג עם הבקשה.
צוות המלון אדיב מאוד תחושה נינוחה לאורך כל השהות – המלון נקי ומוקפד.
ארוחת הבוקר בשבת נמתחת לבראנצ' מפנק. אהבנו את האווירה למרות שהיה עמוס בסועדים הצוות לא מאיץ בך , מיד ניגשת מלצרית לתת מענה לבקשות מיוחדות (קפה ועוד).. חדר האוכל פתוח למרחבים החיצוניים וניתן לצאת לשתות קפה באוויר הצח ולחזור לאכול גם אם הסתיימה שעת הארוחה.
לא לוותר על הטיפולים בספא – מטפלים מקצועיים (חבל ששכחתי לרשום שמות) . צוות הקבלה של הספא נהדר –ביקשתי לשנות את שעת הטיפולים והעניין הוסדר מיד ובחיוך.
לסיכום- מומלץ בחום חוויה נהדרת ומפנקת.

תאריך השהייה: פברואר 2022
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
1  תודה, IritL_12
‪This review is the subjective opinion of a Tripadvisor member and not of Tripadvisor LLC. Tripadvisor performs checks on reviews.‬
Nimrod Tal, Owner בנכס מלון גלי כנרת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 במרץ 2022

איריס היקרה,

תודה רבה על המלצתך החמה לאירוח במלון גלי כנרת החדש
שמחנו להעניק את השירות הטוב ביותר עבורך וליצור חווית אירוח מפנקת במהלך החופשה במלון
נשמח לארח אותך שוב בכל עת

מנהל השירות לאורח
נימרוד טל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
21 בפברואר 2022-חוות דעת נכתבה ב

מלון משופץ ויפה. אך חדר האוכל ניתן לשף שחושב שהוא מבשל טוב אבל הוא טועה. שילמנו על חצי פנסיון ובחדר אוכל נתנו לנו לבחור אך ורק 2.5 מנות. ראשונה עיקרית וקינוח משותף. יצאנו להמשך לאכול פלאפל בחוץ כי הכל היה בתשלום. ומחיר לא נורמלי. הזמנו פוקצה כי הינו רעבים. וביקשו מאיתנו 32 שח. היינו בשוק בץפוקצה פיצית.
לא מכבד בכלל . ממש פלצנות לשמה. איזו חוצפה זה משהו. גם תשלם יקר לאירוח וגם תקבל השפלה שכזו.
אז ראשית אף גרניט ירד לי בעיניים ןמהחיך.
שנית אם אחזור זה רק כאשר זה יהיה מלון נורמלי. עם חדר אוכל ולא יזרקו לי כמו לכלב את השאריות.

תאריך השהייה: פברואר 2022
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Guide769844
‪This review is the subjective opinion of a Tripadvisor member and not of Tripadvisor LLC. Tripadvisor performs checks on reviews.‬
Nimrod Tal, Owner בנכס מלון גלי כנרת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 23 בפברואר 2022

אורחת יקרה,

צר לי שזו הייתה חווית האירוח שלך במסעדת לוטה
האירוח במסגרת הקבוצה לארוחת ערב במסעדה כלל תפריט שהוגש במסגרת ההסכם עם הקבוצה.
הזמנת מנות נוספות שאינן בתפריט הקבוצה כרוכות בתוספת תשלום.
אשמח לשפר עבורך את חווית השירות שלנו בשיחה טלפונית 046707070

מנהל השירות לאורח
נימרוד טל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
21 בפברואר 2022-חוות דעת נכתבה ב

שהינו במלון ולהלן התרשמותינו.
מלון גלי כנרת משופץ יפה ונחמד.
האוכל מוגש על ידי השף אסף גרנית. האוכל טעים אבל צריך להתרגל לשיטה אחרת שלא מוכרת בבתי מלון בארץ.
אין מזנון, יש הגשה.מבחר דל יש לבחור מנה ראשונה מתוך 4 בלבד וכנ"ל מנה עיקרית. כל תוספת למנות אלו כרוכה בתשלום. כנ"ל גם הלחם נדרש לשלם עליו תוספת תשלום.האווירה בחדר האוכל הזה היא של טברנה עם מזויקה יוונית רועשת במיוחד.
שרות חדרים : ביקשנו לימון ונענע בערב מודיעים לנו שזה יעלה 10 שקלים במזומן ולא דרך חיוב החדר. שילמנו 10 שקלים במזומן ולא קיבלנו שום קבלה.
לא מתאים למלון שמחירי השהייה בו גבוהים מאוד.
תודה

עצה לגבי חדרים: כל החדרים פונים לכנרת.
תאריך השהייה: פברואר 2022
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, d46d46
‪This review is the subjective opinion of a Tripadvisor member and not of Tripadvisor LLC. Tripadvisor performs checks on reviews.‬
Nimrod Tal, Owner בנכס מלון גלי כנרת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 23 בפברואר 2022

דוד היקר,

האירוח במסגרת הקבוצה לארוחת ערב במסעדה כלל תפריט שהוגש במסגרת ההסכם עם הקבוצה
הזמנת מנות נוספות שאינן בתפריט הקבוצה כרוכות בתוספת תשלום.
נושא חיוב שירות החדרים אינו תקין והועבר לטיפול.
שמחתי לשפר עבורך את חווית השירות שלנו ולהזמין אתכם לארוחה בלובי המלון על חשבון הבית אך לצערי בחרת להשאיר את הביקורת שנכתבה מבלי להתייחס לכך.

נשמח לארח אותך שוב בעתיד וליצור עבורך חווית אירוח של חמישה כוכבים
מנהל השירות לאורח
נימרוד טל

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות