המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,303)
סנן חוות דעת
2,303 תוצאות
ציון המטיילים
1,188
519
246
162
188
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
1,188
519
246
162
188
קרא מה אומרים המטיילים:
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 2,303 חוות דעת
חוות דעת נכתבה 7 באוקטובר 2016 באמצעות התקן נייד

היינו בראש השנה עם המשפחה והילדים הגענו למלון בשעות הבוקר ואת החדר קיבלנו אחרי 18:00. עובדי הקבלה לא השתלטו על העומס שיש, כשפנינו למנהל המלון קיבלנו יחס מתחת לכל ביקורת, חוסר סבלנות ואי הקשבה. שירות החדרים גרוע, צריך לבקש כל הזמן מגבות ולא תמיד מביאים. חדר האוכל עמוס ומלוכלך והצוות לא עומד בקצב. הבריכות מלוכלכות ולא בטיחותיות. יש לציין שזו הפעם השלישית במלון זה וזו הפעם הראשונה שהשירות היה גרוע ביותר להבדיל משנים קודמות

שהו בתאריך : אוקטובר 2016, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
תודה, Jim1312
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Awad B, Front Office Manager בנכס Radisson Blu Tala Bay Resort, Aqaba, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בנובמבר 2017
תרגום של Google

Dear Jim1312

Thank you for your candid review of your recent stay, I was disappointed to read that you did not have a pleasant experience at our hotel. I have personally addressed this with our concern colleagues to ensure this won't happen again. Please reach out to me directly at fomgbtb@swiss-belhotel.com if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!
With much appreciation,
Awad Bourini

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 16 באוגוסט 2016

מלון רדיסון ממוקם במקום מדהים, על ים סוף. שפע בריכות, חדרים נעימים. המחיר גם הוא סביר למדי. ו

אבל- הצוות אינו בנוי לעמוד במספר רב של מבקרים בו זמנית. כך יוצא שארוחת הבוקר הופכת להיות מסע לחיפוש אחר שולחן, ניקויו- ועמידה אינסופית בתור לחביתות. ארוחת הערב- מוגשת כבופה- אינה ראויה למאכל! עדיף לקח שאטל מהמלון ולאכול בעקבה. גם הצ'ק אין ואאוט אורך זמן רב- שוב בשל חוסר היכולת לטפל בהרבה אנשים בבת אחת.
חשוב לציין, כי אין כמעט דגה בים סוף, בין היתר בשל כמויות הלכלוך בים ואופנועי ים קרובים מאוד לחוף. ניתן להשכיר גלשני רוח! יש גם אפשרות נחמדה לשכור טרקטרונים.

עצה לגבי חדרים: חדר צופה לים. משפחות עם ילדים יכולות להינו מחדר בקומת קרקע קרוב לבריכה.
  • שהו בתאריך : אוגוסט 2016, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, ilanami2016
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Alaa A, General Manager בנכס Radisson Blu Tala Bay Resort, Aqaba, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 20 באוגוסט 2016
תרגום של Google

Dear Valued Guest,

Thank you very much for sharing your feedback and I do apologize for not being able to meet your full expectation whoever we welcome constructive feedback and we will do all what we can to enhance our products and services.

Aqaba is considered one of the best diving sites in the world, the first area at the beach is designated for swimming and it is blocked then the water sports activities are taking place out of this area.

There are for sure designated areas for diving & snorkeling, onsite professional diving & snorkeling centers are available.

Best regards,

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 2 באוגוסט 2016

חדר אוכל נראה בבוקר כמו אזור מלחמה. אין מספיק עובדים לתת מענה לתפוסה מלאה. ביקשנו מגבות בבריכה. אין. ביקשנו מחבטים לשולחנות פינג פונג, אין. ה wifi מתנתק כל הזמן. כשהגענו חיכינו 20 דקות בשער כי השומר שם לא דובר אנגלית והתעקש לקבל 'רום נמבר' למרות שעוד לא עשינו צ'ק אין. כשעזבנו ביקשתי לבטל את נהג המונית שהזמנו וגם נאמר שביטלו. בבוקר הוא חיכה לנו המסכן כי לא הודיעו לו. בקבלה אמרו לנו שעולה 35 דינר מונית למעבר הגבול לאילת, למרות שבהלוך שילמנו 25 ונהג מונית מעקבה לקח אותנו ב-15! פער מטורף. לא חוזר למלון הזה ולא ממליץ לכם להגיע לשם. אגב, התגובות כאן של הנהלת המלון סתמיות כמו המלון עצמו. אין להם לא היכולת ולא הרצון לעשות שינוי.

שהו בתאריך : יולי 2016, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
תודה, Robi S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Awad B, Front Office Manager בנכס Radisson Blu Tala Bay Resort, Aqaba, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בנובמבר 2017
תרגום של Google

Dear Robi S

Thank you for your candid review of your recent stay, I was disappointed to read that you did not have a pleasant experience at our hotel. I have personally addressed this with our concern colleagues to ensure this won't happen again. Please reach out to me directly at fomgbtb@swiss-belhotel.com if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!
With much appreciation,
Awad Bourini

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 26 באוגוסט 2015 באמצעות התקן נייד

היינו בחודש אוגוסט (פחות מומלץ. .חם מאד) המלון וחדרים טובים.
ברכות שחיה וצמוד לחוף. מחיר זול ללילה.כדי לנסוע לאכול בעקבה פשוט רבע מחיר מהמלון.ארוחת ערב במלון 100 שח בעקבה 25 שח.נעזרנו באדם מקומי שקבענו איתו מראש והוא דאג לנו לתחבורה ולכל מה שרצינו

שהו בתאריך : אוגוסט 2015, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
3  תודה, gil l
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Alaa A, Manager בנכס Radisson Blu Tala Bay Resort, Aqaba, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 28 באוגוסט 2015
תרגום של Google

Dear Valued Guest,

Thank you very much for choosing us and for witting such a great review on tripadvisor.

We are glad to hear that you enjoyed our rooms, food and swimming pools.

We are looking forward for your next visit.

Best regards,

Alaa Awad
Executive Assistant Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת זו תורגמה מאנגלית. הצג את המקור
חוות דעת נכתבה 20 במרץ 2014

הגעתי לירדן עם חברה שלי (פטרה, עקבה ועמאן) למשך כמה ימים. פטרה הייתה די מדהימה וזה היום האחרון שלנו בעקבה בראדיסון בלו. אנחנו צוללנים והיו לנו צלילות נהדרות פה! המלון באמת מצויין, אנחנו ממליצים בחום!
קיבלנו חדר סטנדרטי עם נוף מלא לים... חדר נפלא, נוח, מיטה וחדר אמבטיה טובים מאוד. הכל עבד טוב מאוד, כמו נקיון החדרים. הצוות מאוד חם וידידותי, מוכן לעזור לנו בכל זמן ועושה גם מעל המצופה, מספק טיפים והצעות כשלא היינו בטוחים לגבי משהו.
תשומת לב מיוחדת לאשת הקבלה אלי, שבאמת עזרה לנו ולטבעים מהמסעדה של עזיב שתמיד חייכו.
ברצוננו להודות לכולם על שבוע נפלא שהיה לנו שם :-)

1  תודה, Marcel2704
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.נשלח במקור באנגלית ב-www.tripadvisor.com. הצג את המקור
Alaa A, Manager בנכס Radisson Blu Tala Bay Resort, Aqaba, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באפריל 2014
תרגום של Google

Dear Valued Guest,

Thank you for your comments on tripadvisor.

We really appreciate receiving you feedback about our services and we are really happy to read your review.

A memorable experience and great service is always important to us, this is the reason why we invest heavily on training to ensure that every guest feels special.

Once again, thank you for your feedback and looking forward to welcoming you back to the Radisson Blu Tala Bay Resort Aqaba.


Best regards,

Alaa Awad
Executive Assistant Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות