המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,368)
סנן חוות דעת
3,368 תוצאות
ציון המטיילים
2,025
933
275
77
58
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,025
933
275
77
58
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 3,368 חוות דעת
חוות דעת זו תורגמה מאנגלית. הצג את המקור
24 במרץ 2014-חוות דעת נכתבה ב

התאכסנו כאן 3 לילות והייתי מדרג את המלון הזה בהחלט כמלון 3 * לא יותר. מנעול החלון בחדר היה שבור וכל הדלתות בקומה שלנו (קומה 6) עשו רעש עצום בעת שסגרת אותן, כך שיכולת לשמוע את זה מצד אחד לצד השני של המלון. הם בהחלט צריכים לעשות משהו עם הדלתות!המדחס של המקרר מרעיש ומטריד. נראה שהמלון מלא פחות או יותר כל הזמן, וככל הנראה הסיבה היחידה היא המיקום והמתקנים לכנסים גדולים , כי באשר לשאר זה בהחלט מדורג מעבר למה שהוא!!

תודה, sLOVEnia01
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.נשלח במקור באנגלית ב-www.tripadvisor.com. הצג את המקור
RicardoKawa, Gerente geral בנכס ‪Hilton Rio De Janeiro Copacabana‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 31 במרץ 2014
תרגום של Google

Dear Guest,

We would like to thank you for the preference given to our Windsor Atlantica Hotel and for bringing to our attention important impressions regarding your visit.

We apologize for any inconvenience occurred during your stay regarding the maintenance of your room and inform you that they have been ironed. Surely we still have much to improve and we are seriously focusing on the mission of the Windsor Atlantica delight our customers.

We reiterate our thanks for their valuable collaboration and, already, look for a new opportunity to welcome you in Rio de Janeiro.

Sincerely,

Ricardo Kawa
General Manager
Windsor Atlantica

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת אלו תורגמו מאנגלית על ידי תרגום מכונה. הצג תרגומים אוטומטיים?
8 בפברואר 2019-חוות דעת נכתבה ב

תאריך השהייה: פברואר 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • תמורה
    • מקום
    • איכות השינה
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
חוות הדעת התקבלה בשיתוף פעולה עם Hilton Hotels & Resorts
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Laura C, Gerente geral בנכס ‪Hilton Rio De Janeiro Copacabana‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בפברואר 2019
תרגום של Google

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 בפברואר 2019-חוות דעת נכתבה ב

תאריך השהייה: ינואר 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Laura C, Gerente geral בנכס ‪Hilton Rio De Janeiro Copacabana‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בפברואר 2019
תרגום של Google

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 בפברואר 2019-חוות דעת נכתבה ב

תאריך השהייה: ינואר 2019
  • סוג טיול: נסיעה לבד
    • תמורה
    • מקום
    • איכות השינה
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
חוות הדעת התקבלה בשיתוף פעולה עם Hilton Hotels & Resorts
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Laura C, Gerente geral בנכס ‪Hilton Rio De Janeiro Copacabana‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בפברואר 2019
תרגום של Google

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 בפברואר 2019-חוות דעת נכתבה ב

תאריך השהייה: ינואר 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Laura C, Gerente geral בנכס ‪Hilton Rio De Janeiro Copacabana‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בפברואר 2019
תרגום של Google

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות