המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Orbitz.com
CheapTickets
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
הצג כל 11 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,668)
סנן חוות דעת
1,668 תוצאות
ציון המטיילים
1,212
266
108
46
36
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,212
266
108
46
36
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
21 - 26 מתוך 1,668 חוות דעת
4 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

מלון מדהים ,המיקום מדהים ,חדרים ושירות חדרים (פעמיים ביום) אוכל בוקר מעולה
ארוחת הערב הייתה מעבר למצופה (חבל שעלותה יקרה בלי פרופורציה (גילוי נאות אנחנו לא שילמנו)
חוויה נהדרת מומלץ בכול פה (כמובן למי שיכול להרשות לעצמו)

עצה לגבי חדרים: לבחור לפי המיקום (אנחנו בחרנו בקומת קרקע והמעגל החיצוני )
תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
1  תודה, aa5746
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס מלון בראשית מקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בספטמבר 2020

aa5746 היקרים,

מזל טוב לחגיגות יום נישואיכם ה-50!
זהו כייף גדול לקרוא את תגובתכם באשר לחופשתכם האחרונה במלון ישרוטל בראשית!
תגובות כשלכם
מחזקות את ידנו ואנו שמחים לדעת כי מאמצינו נושאי פרי.

חופשה במלון בראשית מבטיחה חווית אירוח בלתי נשכחת - שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מסעדת גורמה, ספא יוקרתי, חדרים מרווחים,
הבריכה היפה בעולם, וכאמור - נוף מדברי שאין שני לו, הניבט מכל פינה.
מלון בראשית המשתרע על פני כ-50 דונמים, בנוי מ-111 וילות אירוח הפזורות על פני השטח. ל-39 היחידות צמודות הקרקע בריכות אישיות - ולחדרים העליונים מרפסות הצופות אל הנוף.


אנו נשמח לראותכם גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
25 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

החדרים יפים והנוף יפה, הברכה נעימה, השרות אדיב וטוב,
אבל וזה האבל הגדול כאשר משלמים על חדר סכום כפי ששילמתי עבור חצי פנסיון מצפים לאוכל מיוחד וטעים ולא לאוכל בנלי ורגיל שיש בכול מלון ולא היה שום הרגשה שיש איזה שף נגע באוכל,

בקיצור לא מצדיק את המחיר סתם יקר ללא שום פרופורציה

עצה לגבי חדרים: לא מצדיק את המחיר סתם יקר ללא שום פרופורציה מה שנותן וחבל
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
2  תודה, sh-dani
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס מלון בראשית מקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 26 באוגוסט 2020

sh-dani היקר,


תודה רבה על שהקדשת מזמנך לכתוב משוב למלון

השילוב בין הטבע המדברי רחב הידיים לבין אדריכלות יוצאת הדופן, הפכו את מלון בראשית היוקרתי, לאחד מבתי המלון הייחודיים בישראל.
במלון, מסעדת "רוזמרין", מציעה ארוחות גורמה מחומרי גלם מקומיים, מן החוות בסביבת המלון. אנו משקיעים משאבים רבים בגיוון והעשרת המזון המוגש לאורחינו וזאת, על מנת להעניק להם חוויה קולינרית מושלמת עם דגש על הגשת מזון בריא, אנין ומהאיכות הטובה ביותר, צר לי שמגוון האוכל המוגש במסעדת המלון לא תאמה את ציפיותיך.
רשת מלונות ישרוטל מציעה 20 בתי מלון הפרוסים ברחבי הארץ ואני מקווה, כי בעתיד תבחר, בכל זאת, לנפוש באחד ממלונות הרשת.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
20 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שנתיים אני חולמת להגיע לבראשית, בסוף בעלי השתכנע והסכים לשלם כל כך הרבה ללילה לכבוד יום הולדתי. הפתיע אותי עם לילה במלון שכל כך רציתי להגיע אליו. אך לצערינו, התאכזבו מאוד.
ראשית, השירות שקיבלנו היה קר ומאכזב.הייתה אי הבנה דרך ההזמנה מבוקינג והאחראית משמרת שם לא עשתה דבר על מנת להוציא אותנן מרוצים, רק הסבירה שוב ושוב כמה זה לא אשמת המלון ומבחינתה שנבטל את החופשה(מאוד מזמין).
בחדר האוכל ציפינו לשפע, כשמצופה למלון ישראלי ועוד בכזה מחיר ושפע לא היה שם(אכלנו שם בוקר וערב).
להבנתינו המלון מיועד למבוגרים בלבד, שוב.. אתה משלם כלכך הרבה לא כדי לשמוע אגדו בבריכה. הופתענו לגלות שהמלון והבריכה מלאים בילדים שמשחקים במים עם כדור ומשפחה ענקית שעושה מלא רעש ואף אחד מהצוות לא דואג להשתיק אותם מעט. אם הייתי רוצה לנסוע למלון הכל כלול עם ילדים וערסיאדה הייתי סוגרת מלון באילת, אבל זה ממש לא מה שחיפשנו. רק הוריד את הרמה עוד יותר.
ציפיות גבוהות מאוד וכך גם האכזבה.
באמת שלא הבנו על מה כל הרעש סביב המלון הזה. בינוני מאוד.
נקודות טובות - נוף מדברי מדהים! חדרים מרווחים ומושקעים.ונותן שירות אחד בחדר האוכל שהעלה לנו חיוך על הפנים.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, Orelvc
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס מלון בראשית מקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 20 באוגוסט 2020

Orelvc היקרה,

תודה רבה על שהקדשת מזמנך לכתוב משוב למלון.
מלון בראשית אכן מארח בעלי משפחות עם ילדים במלון.
יודגש, כי גם, אם לא לרבות, במלון בראשית, אנו דורשים מכלל האורחים התנהגות נורמטיבית וראויה, כבכל מלונות הרשת, ובמידה ואורחינו נתקלים בהתנהגות שאינה הולמת ומקובלת, הינם מוזמנים לפנות לנציגי השירות במלון ע"מ שהנ"ל יטופל במהירות האפשרית.
לאורחים המעוניינים בחוויית אירוח ללא ילדים קטנים כלל, ישנה האפשרות לשהות באחוזת הבריאות והספא - יערות הכרמל, אשר מאפשר אירוח נוער מגיל 16 בלבד, או לחילופין מלון כרמים, בו ניתן לשהות עם ילדים מגיל 10 בלבד.
כמו כן, ציער אותי לקרוא את הערתך, בגין אי שביעות רצונך ממגוון המזון המוצע לאורחינו במסעדת המלון וזאת חרף מאמצינו להעניק לאורחינו חוויה קולינרית מושלמת.
הערותיך בנושא הועברו לידיעתו והמשך טיפולו של לשף המלון.
אנו מקווים כי תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך גם בעתיד, תוך שאנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה ומפנקת.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

כן אינני מורגל למלונות בארץ ובימים כהרגלם אני מעדיף לנפוש בחו"ל. יחד עם זאת אין שום הצדקה לשלם מחירים מופקעים על חופשה במלון שלא יודע לכבד את אורחיו.

המונח "מלון יוקרה/בוטיק" לא בא בחלל ריק אלא מביא עמו ציפייה לסטנדרט מסוים ושירות שאנו מצפים לקבל במלונות דומים מחוץ לארץ. אינני מלין על המחיר- אלה המחירים בישראל- אבל כשבית מלון לוקח את הסכומים המוגזמים זה רק מתבקש שיביא תמורה ראויה ויעריך את כספם של אורחיו.

מיקומו של המלון, הנוף, הסביבה וכו- אין להם מתחרים. מצד שני- השירות, הניקיון, התחזוקה, האוכל במסעדה- טעונים שיפור רב מאוד ולא עומדים בסטנדרט מינימלי.

שילמתם כ5000 שח (1400 דולר) על שני לילות אז למה תצפו? מניסיוני במלונות בחו"ל, גם באירופה וגם באסיה וגם באמריקה הלטינית, גם אם היינו מגיעים לסכומים כאלה היינו מקבלים שירות מעל ומעבר וכזה שבראשית לא מגיעים לקרסוליו. אין ספק שהיינו מקבלים לפחות בקבוק יין וצלחת פירות בחדר, אין ספק שהיינו מקבלים מים בחדר, אין ספק שהיינו מקבלים קפסולות קפה בלי הגבלה, אין ספק שהיינו מקבלים שירות אישי וצוות שידאג כל רגע שלא חסר לנו דבר ובחינם ועוד.

מה קיבלנו בבראשית?

מלון שרמת התחזוקה שלו על הרצפה- ויטרינת היציאה למרפסת לא נשטפה לפחות חצי שנה, כוסות שתיה ויין מלוכלכים ברמות שאףנאלצתי לשטופם בעצמי (וזה עוד במצב של קורונה!), נגמרו לכם 4 קפסולות הקפה בחדר ואתם רוצים עוד- 4 שח לקפסולה נוספת, נגמר לכם בקבוק מים- אף אחד לא יביא חדש עד יום למחרת... הבריכה נסגרת בשעה 18:00 (!!!!) בטענה שהצוות צריך לחטא את המקום- איזה חיטוי ואיזה נעליים לא ראינו כלום וחוץ מזה אתם רוצים לחטא? במחיר כזה בבחינתי תעשו זאת ב12 בלילה. (הבריכה המקורה פתוחה עד 19:00- תודה רבה באמת)

ומה לגבי האוכל במסגרת חצי פנסיון? אין ספק שיש מגוון ויש בחירה אבל הרמה- כמו חדר אוכל בקיבוץ. יש לכם מנות עם קדאיף- אז אני מצטער להגיד לכם שזה דורש מעבר להכנסת מנה מסקרנת לתפריט. בערב הראשון לקחנו מנת קדאיף עם בשר שפונדרה- הביאו בסוף ערימה של בשר "טחון" שבמרקמו וטעמו לא מזכיר שפונדרה בכלל ועליו ערימה של פירה ועל כל זה מפוזרים שיערות קדאיף... רוצים חבית קדאיף מעניין בבוקר- קבלו ביצה מטוגנת בשיערות קדאיף... ורק מציין שאפשר להכין מנות מלוחות מדהימות עם קדאיף אבל אם אתם לא יודעים לעשות זאת זה בסדר רק תוותרו על שתי המנות האלה בתפריט. אגב אם אכלתם סלט פטוש בבוקר תהיו בטוחים שתקבלו את אותו הסלט בערב אבל בתוספת רוטב... קיצר האוכל מגוון, יש מבחר והכל אבל הרמה שלו- על הפנים. גם המלצרים הרבים שמרבים לשאול כל שניה האם הכל טעים וכו- בראשית תשקיעו בהכשרת הצוות שלכם. לא ייתכן שיש לכם מלצרים שטעמו רק שתי מנות מהתפריט ושתו רק קוקטייל אחד- זה לא מקצועי וזה תת רמה. כיצד הם יכולים להמליץ על המנות והשתיה אם אין להם מושג מה הטעם... זה א- ב בכל מלון נורמחי שמכבד את עצמו ובעיקר את אורחיו.

ולסיום- אל תיתנו לאנשי הצוות לחנות את רכבכם. הם מתעקשים לעשות זאת אבל אין לנם מושג שכשהם מחנים את הרכב עליהם לווודא שכל חלונות הרכב סגורים ונעולים. הסיבה היא לא רק הביטחון שאף אחדצלא יגנוב את הרכב שלכם אלא גם שהרכב לא יתמלא אבק (או מי גשם)- לנו השאירו את הרכב עם גג פתוח ואני נאלצתי לשלם ולקחת אותו לשטיפה...

קיצר בראשית- היה נחמד אבל אני לא חוזר אליכם לעולם. תלמדו לכבד את אורחיכם ואז נבוא.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
2  תודה, ilay2019
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס מלון בראשית מקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 באוגוסט 2020

ilay2019 היקר,
.

אקדים ואומר, כי הצטערתי לקרוא את תחושותיך והערותיך, כפי שהן מתוארות, באשר לשהותך האחרונה במלוננו .

אציין, כי במלון ישרוטל בראשית הושקעו משאבים רבים, על מנת ליצור אווירה סולידית ורגועה המציעה שלווה ואירוח מפנק, כמיטב המסורת של רשת מלונות ישרוטל ככלל ושל זו שיעדנו במלון בראשית בפרט.
מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד, ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת החלומות שלהם. וצר לי שלא כך היה הדבר.
בגין אי שביעות רצונך מטיב ומגוון המזון המוצע לאורחינו במסעדת המלון וזאת חרף מאמצינו להעניק לאורחינו חוויה קולינרית מושלמת.
הערותיך בנושא הועברו לידיעתו והמשך טיפולו של לשף המלון.
אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין


דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
26 ביולי 2020-חוות דעת נכתבה ב

מלון מדהים!אוכל מעולה שירות חדרים ומלצרים נפלא. חדר האוכל היה מלא ולא נראה שהקפידו כל כך על התו הסגול.
שירות לאורח מנוכר ולא באותם הסטנדרטים.

לעומת זאת נפשנו במילוס ים המלח ואין מה להשוות ליחס האישי שמקבלים מקטי הסמנכ"לית אשר נמצאת בפרטים הקטנים.

תאריך השהייה: יולי 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, Dina722
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס מלון בראשית מקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 ביולי 2020

Dina722 היקרה,

הצטערתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלוננו לא תאמה את ציפיותיך.
מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת חלומותיהם.
כלל הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לידיעתם והמשך בחינתם של הנוגעים בדבר.
אנו מקווים כי חרף האמור תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך בעתיד תוך שאנו נעשה על שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות