המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“לא מומלץ בכלל”
חוות דעת על ‪Kimel in the Gilboa‬

‪Kimel in the Gilboa‬
מדורג מס' 6 מתוך 29 מסעדות בעפולה
אפשרויות לארוחות: ארוחת בוקר, הזמנות
פרטי מסעדה
אפשרויות לארוחות: ארוחת בוקר, הזמנות
חוות דעת נכתבה 8 בספטמבר 2020

אני הייתי שם שבוע שעבר והיה מזעזע בלשון המעטה!!! הגענו והיה מפוצץ אנשים (בניגוד להנחיות), ביקשתי מהמלצר קערת מים חמים לחמם בקבוק לילדה תוך כדי שאני מדברת איתו הוא פשוט ממשיך ללכת וחוזר עם צלחת שיש בה 2 סמ מים ואמרתי לו שזה לא מספיק אז הוא אמר לי תוסיפי מהקנקן מים (!?!) בסוף הבאתי לב בקבוק קר.
אחכ קראתי למלצר אחר, ביקשתי להזמין. אני מדברת, מרימה את הראש פתאום המלצר הלך. כל מי שהיה איתי בשולחן היה בהלם!!
קיבלתי סטייק אנטריקוט לא פחות מרייר! אדום דם,חיי מבפנים... (זו לא פעם ראשונה שאני אוכלת סטייק) ועבה בטירוף. לא לעיס ולא ניתן לחתוך אותו בכלל. בקישתי שישימו עוד על האש, הסטייק חזר יותר גרוע ממקודם.. קראתי למלצרית שתקרא לאחמשית היא קראב למלצרית אחרת בטענה שהיא האחמשית! היא אמרה שהיא יכולה רק להחליף מנה ולא לזכות. שלא נדבר על זה ששכחו להביא לי צ'יפס של המנה והייתי צריכנ להזכיר ולמי שישב לידי לא אמרו שנגמר הירקות הירוקים והם פשוט לא קיבלו את המנה שלהם!!!
בסוף מסתבר שזו לא הייתה האחמש בכלל והיא אמרה שתקרא לו. לקח לו רבע שעה להגיע... (בכל זאת אני ממהרת עם תינוקת בת. 4 חודשים איתי ואמרתי במפורש בתחילה שאנחנו ממש ממהרים, גם למלצר וגם למארחת). הגיע הרים את המנה והלך. בלי לשאול אם אני רוצה משהו אחר,אולי איזה משהו על עוגמת הנפש. ביזיון של מקום. לא אחזור לשם!!! מסעדה שנקראת מסעדת שף אבל באופי שלה כאילו אני בשוק!

תאריך הביקור: ספטמבר 2020
תודה, noybezalel23
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (334)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

2 - 6 מתוך 334 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 27 באוגוסט 2020

אכלנו פעמיים במהלך החופשה, טעים, שירות מהיר ואדיב, למרות שזו מסעדת שף ילדים מתקבלים בברכה, מנות גדולות ומפנקות, מבחר עשיר, גם לילדים.

תאריך הביקור: אוגוסט 2020
תודה, gali_jr
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 1 באוגוסט 2020

ביקרנו במסעדה לארוחת ערב משפחתית באמצע השבוע. הוצע לנו לשבת במרפסת , בכל זאת בחרנו בפנים משיקולי מיזוג והמרחק בין השולחנות שהיה עדיף. מנות פתיחה סלט סלק חי וקרפצ'ו פילה בקר היו מצויינות, הסלט הגיע עם גבינת עיזים שהיתה בשלה מדי לטעמם של אחדים. מנות עיקריות פיש אנד ציפס, רוי בורגר וקבב טלה היו סבירות עד טובות. הקוקטיילים שהוזמנו - כתף שאול חמוצה היה מצויין ומרטינטלי היה טוב. השירות היה אדיב סה"כ מבחינת המלצרים, צונן מעט מצד המארח. החשבון 556 ל4 סועדים לפני שירות, לטעמי יקר ביחס לתמורה.

תאריך הביקור: יולי 2020
1  תודה, Ilya L
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 25 ביולי 2020 באמצעות התקן נייד

אחרי חודשים שלא ביקרנו במסעדה עקב הקורונה הגענו בשבת ,אחרי טיול קצר בסביבה. ישבנו על יד החלון לנוף המדהים. כמובן הזמנו מראש. המקום יפה הצוות מאד נחמד ואדיב. האוכל היה טעים ומוגש יפה. ציפינו למנות יותר מושקעות אבל יתכן שעקב אי הודאות אם פותחים או סוגרים זה המקסימום שיכלו להכין.

תאריך הביקור: יולי 2020
תודה, esterr506
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 6 ביוני 2020 באמצעות התקן נייד


הזמנו מקום עוד לפני שבועיים (!!!) כשהמסעדות עוד היו סגורות, להיום, לשישה אנשים, לחגיגות יום הולדת.
כשהגענו, הושיבו אותנו בפינה נידחת בצד המסעדה, בשולחנות רזרבה שמשתמשים בהם כשנגמר המקום. כשהתלוננו על המקום, אחראי המשמרת (??) שימי, לא הבין מה הבעיה. הרי לטענתו כל מקום שיתנו לנו אנחנו צריכים להגיד תודה. אין התחייבות לשום מקום, גם כשמדובר בהזמנה של מעל שבועיים. שימי טען גם שאין מקום אחר כי המסעדה מלאה ובחירה שלנו אם לשאר בפינה הזו או ללכת, ושזה ממש בסדר מבחינתו, כפי שציין בפנינו.
בדרך החוצה, ציינו בפניו שיש שולחן ריק, אמנם מלוכלך אבל שיכול להתאים בתוך שטח המסעדה. אך שימי ציין שזה שולחן של 8 (שולחנות קטנים מחוברים שגם ניתן להסיר מהם שולחן אחד אם זו הבעיה) ואין שום סיכוי שהוא יושיב שם רק 6 אנשים.

בקיצור, אכזבה ענקית.
חשוב לציין שזו לא פעם ראשונה שלנו והיינו שם הרבה מאוד פעמים בעבר, גם ללא הזמנת מקום ובחיים לא ישבנו במרפסת הצדדית הזו.

היחס של שימי, מהרגע הראשון שהגענו היה מזלזל (כבר בכניסה אמר לעובד אחר "אז איפה נושיב אותם?"), לא שירותי ופשוט לא נעים.
אם אלה העובדים שמייצגים את המקום ביום הכי עמוס שלו, כנראה זה אומר דבר או שניים על המקום.

חבל.

תאריך הביקור: יוני 2020
תודה, NataliS607
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.

מטיילים שצפו ב‪Kimel in the Gilboa‬ צפו גם ב-

עפולה, אזור הצפון
עפולה, אזור הצפון
 

ביקרת ב‪Kimel in the Gilboa‬? שתף את החוויות שלך!

כתוב חוות דעת הוספת תמונות

בעלים: איך נשמע הסיפור מהצד שלך?

הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.

קבל בעלות על הפרופיל שלך