המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
עין גב
פרסם
דואר נכנס
חיפוש
מלונות בסביבה
חוות דעת (953)
סנן חוות דעת
956 תוצאות
ציון המטיילים
682
67
48
68
91
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
682
67
48
68
91
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
26 - 31 מתוך 956 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

אני רציתי לכתוב לפני כמה ימים אבל לא היה לי זמן לכתוב...
הגענו למלון סטאי לחופשה ,
חוויה מדהימה להיות במלון 5 כוכבים מול הכנרת، בחדר עם הבריכה
המיקום והעיצוב נפלאים.
בחדר האוכל, האוכל טרי, וטעים מאוד!
השירות היה כל כך אדיב ונעים, כל הצוות שירותיים מאוד.
תודה רבה לכל צוות הטבחים והמלצרים בחדר אוכל.
ותודה רבה למנהלים בחדר אוכל במיוחד מוחמד המקסים, שסידר לנו מקום לשבת בחוץ למרות שלא היה מקום בחוץ והוא הוציא שולחן בשבילנו והוא בעצמו סידר את השולחן והוא עושה את השירות ברמה אחרת.
בקיצור הרגשתי שאני בבית. 
קשה למנות את כל מה שמוצלח במקום הזה גן עדן.
מומלץ מאוד, ונתראה בחופשה הבאה ❤

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Rtqqff
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

למלון שמתיימר להיות ברמה בינלאומית רמת התחזוקה לא פחות ממבישה. המלון מעוצב ברמה גבוהה מאוד ובהחלט עומד בציפיה. אבל כשיורדים לפרטים ניתן לראות שרמת התחזוקה והשירות ירודים. שמשיות בחדרים קרועות, וניתן לראות שזה לא מקרי ושבכל החדרים לידינו השמשיות היו או שבורות או קרועות, מגבות מקלחת שמגיעות עם כתמים יותר מפעם אחת. פעם ראשונה בחיי שאני מגיע עם רכב למלון 5 כוכבים וצריך לפרוק את המזוודות של עצמי. זה לא רציני ולא מקצועי.

בקיצור, המלון בין שנתיים אבל לא מתוחזק ולא מופעל ברמת 5 כוכבים. אח״כ מתפלאים למה ישראלים מעדיפים חול. המחיר הוא חול אבל השירות והרמה הם ארץ ישראל. היינו ב 4 חדרים, שילמנו 2000 שח ללילה והתמורה הייתה לא מצדיקה.

בהצלחה בהמשך.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 282vikim
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 5 שבועות

בחיפוש אחר המלון המושלם לסגירה של יום הולדתו של בן הזוג שלי, נתקלתי בסטאי כנרת.
מפה לשם לאחר קריאת חוות דעת רבות עם נורות אזהרה התלבטתי מאוד, ולכן החלטתי לשתף את חוות הדעת שלי!
המקום יקר , ללא ספק , אך זו בחירה
אגיד שהתמורה היא מדהימה!
השבילים לאורכם, האורות, הפסטורליות, השקיעה אל מול הכנרת, הנגישות המדהימה - לאופניים יש וייב מגניב ואני ובן זוגי מאוד התפעלנו מהחוויה
אנשי המלון חייכנים ומזמינים, נענים לכל הבקשות בחיוב, וגם אם לא .. בצניעות ובדיקה מה אפשר לעשות .
היה נקי, להבדיל ממה שליכלכו כאן רבים.
כן, נתקלנו בכמה דבורים שנכנסו לחדר, ולקחנו בחשבון שאנחנו במקום כמו הכנרת לא היינו צריכים להשאיר דלת פתוחה.. בכל אופן יצאנו ״ למרדף לילי ״ ולקחנו את זה ברוח טובה.
מבחינת התניידות אנשי המלון עזרו באהבה ובחיוך אפילו כשהיה מדובר בלהגיע מהחדר לקבלה.
מים חמים ומפנקים במקלחת, אמבטיה ענקית ומרווחת!!
מלון מפואר ומדהים ביופיו, לא באמת הרגשנו בארץ!
האט - טאב חמים ונעים ובהחלט הוסיף חיוביות לחוויה, היה נקי ויפהפה..

אני ובן זוגי רוצים להודות לניסים מצוות המלון, שהניע אותנו בדרך לרכב עם המזוודות שהפך את החוויה לנעימה ביותר, ובמהלך כל הדרך חקר אותנו בשאלות, האם מרוצים, האם נרצה שנעביר ביקורת או משהו לשינוי, דאג מכל הלב שהיה לנו מושלם ואפילו עזר לנו לבדוק שלא שכחנו שום דבר.
מקצועי ושירותי

תודה למלון סטאי כנרת
על חוויה שעוד לא נראתה!

באהבה, עמית ולידור

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Amitlidor
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
14 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

המלון מאוד מרשים, הנחף מהפנט ואיסור הבריכה והים יפים מאוד. בילינו במלון 3 ימים ו-2 לילות. לקחנו את החדר עם ההאט טאב. בכל הזמן ששהינו במלון לא מצאו לנכון לסדר/לנקות לנו את החדר, למרות שביקשנו פעמיים לפחות ומאנשי שירות שונים. כשמקבלים את החדר אמורים לקבל אותי עם מיניבר מלא, נמיניבר היה ריק וגם כאן ביקשנו שימלאו אותו מספר פעמים. כשנכנסנו לחדר זכוכית המרפסת לכיוון הכנרת היתה מלוכלכת עם סימני ידיים. כנראה של דיירים קודמים.
באחד הימים החלטנו לאכול בלאונג' והמנה שבעלי הזמין הגיעה 40 דקות אחרי המנות של שאר בני המשפחה וגם הגיע שרוף. יאמר לזכות המלצרית, שהחליפה את המלצר הסטלן שהיה שם, שהיא מיד הציעה לנו קינוחים על חשבון הבית.
כל שאר הימים החלטנו לאכול בחוץ וטוב שכך.
מושבוץ ורוטנברג מאוד מומלצות.
בקיצור שירות על הפנים. אתה מוציא המון כסף, היית מצפה לקבל תמורה. חבל.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Lolalolalolalola123
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
12 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

שהינו במלון בראש השנה. קראתי את הביקורות על המלון והתלבטתי אם לבטל. בסופו של דבר החלטנו לנסוע. קיבלו אותנו יפה, עובדים מאד שרותיים, המלון מקסים וגם החדרים וכייף לראות את הכנרת מהמרפסת. תכננתי לחזור ולכתוב בקורת טובה.
אבל בבוקר היום השני גיליתי כי חדר השינה הוצף במים ממקור לא ברור (המקלחת היתה יבשה). אספתי את חפצינו שחלקם נרטבו, התקשרתי לשרות הלקוחות ודי מהר הגיעו איש תחזוקה וחדרנית. ייבשו את הרצפה, הוציאו את השטיח (שכבר לא הוחזר). איש התחזוקה הבטיח לחזור לבדוק את מקור התקלה. לא חזר. בערב, חזרנו מארוחת הערב ושוב - החדר מוצף עוד יותר. שוב התקשרתי, שוב הגיעו, שוב עזבנו את החדר כדי לאפשר להם לטפל. הפעם איש התחזוקה (מישהו אחר) אמר שגילה סתימה בביוב וסידר אותה.
למחרת בבוקר (יום העזיבה) שבנו מארוחת הבוקר. מצאנו את החדר מוצף לגמרי והפעם בריח נוראי של ביוב.
אספנו את כל החפצים, נעלים רטובות וכו ועזבנו את החדר לחדר אחר שהיה למשפחתינו. לא ניתן היה לחזור לחדר. שוב התקשרתי, הסברתי שזו כבר פעם שלישית שוב המוקדנית הופתעה, שוב שלחה אנשי נקיון ותחזוקה וזהו.
אף מנהל לא התייחס ובטח שלא התנצל , אף אחד לא הציע בשום שלב להעביר אותנו לחדר אחר.
לתחושתי הבעיה במלון אינה העובדים שהם כולם נחמדים ומלאי רצון טוב, הבעיה היא ניהולית. איך מלון יקר שממתג עצמו יוקרתי מתעלם מאירוע כזה שחוזר 3 פעמים, איפה מנהל תורן?
חבל כי המלון ביסודו מקסים ומלא בפוטנציאל.

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
    • מקום
    • איכות השינה
    • שירות
1  תודה, hadas696
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות