המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Trip.com
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
הצג כל 13 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,586)
סנן חוות דעת
1,586 תוצאות
ציון המטיילים
867
266
171
126
156
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
867
266
171
126
156
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
623 - 628 מתוך 1,586 חוות דעת
4 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו לראשונה לנופש בלאונרדו פלאזה ים המלח.
וזו כנראה תהייה הפעם האחרונה.
רמת ניקיון ירודה מאוד בחדרים ,לקח למנקה שלוש וחצי שעות וארבע פניות ליחסי ציבור בכדי שיגיע מנקה ויעשה טובה שהוא מנקה את החדר.
בנוסף המתקן של הנייר בשירותים פשוט היה מפורק מהקיר אחרי אין ספור תיקונים כושלים.
נעבור לבריכה שהייתה מטונפת שערות וליכלוך במים.
המים בבריכה היו עכורים ברמה מטורפת ,אחרי בירור נאמר כי המשאבה שאמורה לינוק את הלכלוך מקולקלת.
וזה רק מהיום הראשון.
נקודת האור היחידה הייתה האוכל בחדר אוכל שהיה לעומת השאר בסדר גמור.

תאריך השהייה: אוגוסט 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, יוסף א
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
adva b, Manager בנכס לאונרדו פלאזה ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באוגוסט 2016

יוסף היקר
אנו מודים לך על שבחרת להתארח במלון לאונרדו פלאזה ים המלח
צר לי לקרוא תגובתך באתר.
במהלך שהייתך במלון פנית אל רותם מנהלת קשרי אורחים במלון וטופלת על ידה על מי
מיטב המסורת
כפי שציינה רותם כל הערותיך הועברו לטיפול מידי על ידי מנהלי המחלקות במלון
אנו נשמח לראותכם שוב בין אורחינו
בברכה,
אדוה בן יקר
מנהלת אגף חדרים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב

הגענו להתארח בחודש יולי 2016 , קיבלנו חדרים סבירים ללא מרפסת , מתקני המלון מצוינים , צוות הבידור על הכיפאק וגם צוות הקבלה , חסרונות יש הרבה אוכל דרוש שיפור וגיוון , שירות חדרים על הפנים מבקשים הרבה ולא מקבלים , חניון מלא עד אפס מקום וחונים על המדרכות , הישיבה בלובי צרה ואין הרבה מקומות

תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, Paradise536996
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
adva b, Manager בנכס לאונרדו פלאזה ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 באוגוסט 2016

מוסטפא היקר
אנו מודים לך על שבחרת להתארח במלון לאונרדו פלאזה ים המלח
תודה על שהקדשת מזמנך למילוי תגובה באתר.
שמחתי לקרוא כי מצאת את מתקני המלון מצויינים וכי צוות המלון השאיר עליך רושם טוב
הערותיך בנושא המזון הועברו להמשך טיפולו של שף המלון
והערותיך בנוגע לשירות חדרים הועברה לטיפולם של מנהלי המחלקות הרלוונטים

ברצוני לציין כי בתחילת חודש ספטמבר אנו עתידים לקבל ריהוט חדש ללובי המלון על מנת ליצור בו עשירות ומקומות ישיבה נוספים
אנו מטפלים בנושא חניות המלון על מנת שנוכל לספק את מירב מקומות החניה לאורחינו

אנו נשמח לראותכם שוב בין אורחינו
בברכה,
אדוה בן יקר
מנהלת אגף חדרים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
31 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

הזמנו חדר במלון לשתי לילות (שישי-ראשון). רמת החדרים הייתה סבירה.
האוכל בחדר האוכל היה ברמה נמכה מאוד - חלקו הגדול נראה כממוחזר מארחוחות אחרות. היו גם מספר תלונות על ריחות לא טובים מהאוכל (חשש לריקבון).
הבעייה הגדולה ביותר הייתה רמת ההגיינה והניקיון במלון ובבריכה במיוחד- המון בקבוקים וכוסות פלסטיק חד"פ מחוץ לבריכה ובתוך הבריכה. חלקי משקפות ועוד דברים נוספים. נראה כי אף אחד לא דואג לנקות את הבריכה בתחילת/סוף היום. חשבנו שזה בגלל העומס בסופ"ש אבל גם בראשון בבוקר כשהבריכה הייתה ריקה זה גם היה מצב הניקיון. פשוט מגעיל. רצינו להודיע למציל/ה על מצב הניקיון אבל לא היה אף מציל עד השעה 10:30 בבוקר !!(הבריכה נפתחת ב9 עד כמה שזכור לי).

תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Ofir B
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
adva b, Manager בנכס לאונרדו פלאזה ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 במרץ 2017

אורח יקר,
אנו מודים לך על שבחרת להתארח במלוננו
צר לי לקרוא כי אני וצוות המלון לא הצלחנו לספק לך את חווית האירוח לה ציפית
כמערכת השואפת למצויינות אנו לוקחים הערותיך ולמדים ומשתמשים בהם לצורכי בקרה לשיפור השירות לטובת אורחינו הבאים
אנו נשמח לראותכם שוב בין אורחינו

בברכה
אדוה בן יקר
מנהלת אגף חדרים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון לאונרדו פלאזה ים המלח ב24/7/16 בכדי לחגוג עשור לנישואין ,זה אינו הביקור הראשון במלון הזה כי אנחנו אורחים קבועים שתמיד חוזרים למלון הזה בזכות המיוחדת ״רוזין״ מנהלת קשרי הלקוחות מאז שנת 2009 . גב׳ רוזין עוזרת ונותנת לנו שירות מעולה והכי חשוב שהיא שומרת עלינו כלקוחות למלון.
ברצוני שמנהלת הקבלה ״אנה״ תחדד את החשיבות אצל העובדים כמו ניקולס שיתייחס בצורה טובה לאורחים ויספק תשובה הולמת לבקשות שלהם כאורחים קבועים של המלון ושלא יענה שבקשה מרוזין או אחרת היא רק בקשה.
הייתה לנו הרגשה לא טובה למשך שלוש שעות המתנה לחדר והרבה בירורים עם הקבלה עד שמאס לנו עם השאלות שאין עליהן תשובות משכנעות, עד שקיבלנו את הסוויטה היפה והעדפנו להמשיך ולחיות את הרגעים הבאים בכיף ובשמחה כי
אני בטוחה שמנהלת הקבלה אנה וגם גב׳ רוזין עושות את המקסימום בכדי לשמור על טיב השירות והאורחים שמתארחים באהבה.
כמו בסיום כל נופש אני שולחת מכתבי הערכה ותודה כי המילה הטובה היא האהבה של פתאל.
אז תודה לצוות הבידור בהנהלת גל זגורי שמורידים להם את הכובע כי לא נחו לרגע והנעימו אותנו בכל ההפעלות והפעילויות והמופעים, תודה ל לירות שדאגה שכל ילד יקבל את השירות הכי טוב בחדר המחשבים. תודה ל מירב החמודה, מורן הסבלנית, נחמיה המקסים ומעיין הנדיבה( צוות חדר אוכל), תודה לנידאא משירות חדרים שהייתה כה אדיבה ושומרת על הניקיון בחדר, תודה לכל אחד ואחת מצוות לאונרדו פלאזה ים המלח כי בפתאל הכל זה מאהבה.
באהבה
משפחת ליאל שאמי-דאלית אל כרמל

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Layalsh
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
adva b, Manager בנכס לאונרדו פלאזה ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 באוגוסט 2016

אורחים יקרים

אנו מודים לכם על שבחרתם להעביר את חופשת עשור נישואיכם במלוננו

שמחתי לקרוא כי נהנתם משהייתכם ותודתכם הועברה לרוזין באופן אישי

אנו נשמח לראותכם שוב בין אורחינו

בברכה,
אדוה בן יקר
מנהלת אגף חדרים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

כאשר הגענו למלון לאונרדו פלאזה ים המלח,היה נדמה שהגענו לעוד מלון 5 כוכבים רגיל.אבל הופתענו לטובה.הקבלה מהירה מהצפוי.הארוחות הפתיעו כל פעם מחדש.תוספות שבמלונות אחרים היו מחייבים את החדר.יין אדום ולבן-חופשי ובכל ארוחה.משקאות קלים-כולל מוגזים-חופשי.האוכל וסוגי הבשרים שאין בהרבה מלונות.כבש ועוד...נקי בכל שטח המלון-כולל בחדרים.כל בקשה שלנו נענתה במיידית,ושיחת טלפון אלינו לאימות קבלת השירות.והדובדבן-צוות הבידור שלא היה מבייש שחקני תיאטרון מהשורה הראשונה בארץ.הפעלות,הצגות ומופעים מסביב לשעון.כל צוות הבידור היה מקצועי ביותר!נציין לטובה את ירדן זילברמן מצוות הבידור שהפגינה מקצועיות יתר,במשחק,הנחייה,ריקוד ושירה,שמחת חיים ומתן הרגשה נעימה בצורה מעוררת הערצה.חזרנו הביתה עם הילדים בכובד לב.בהרגשה כואבת לחזור הביתה.5 ימים עברו כהרף עין,ואיך נוכל שוב לשחזר חוייה שכזאת.זהו מלון 5 כוכבים רגיל,אבל מעניק לך הרגשה שאתה נמצא בחלום.רק מי שיתארח בלאונרדו ים המלח,יבין זאת.נציין גם את מנהל צוות הבידור-גל,שבלעדיו כל המופעים וההצגות לא היו יוצים לפועל בניהולו.הייתי מציע לכל מי שיתארח במלון פלאלה ים המלח,לא לפספס שום הופעה -גם אם היא מיועדת לילדים!ההופעות הותאמו לכולם כאחד.המבוגרים נהנו אפילו יותר מההופעות וההצגות שהיו מיועדות כביכול לילדים-יותר מהילדים עצמם!ולך,בעל המלון,הייתי מציע לקחת את ילדיך ומשפחתך להתארח במלון זה,ולראות עד כמה נעים וכיף עושים לאזרחים,ובאיזה סיפוק ומכל הלב-כל צוות המלון ובעיקר צוות הבידור.לא רק לשמוע ולקרוא חוות דעת אלו-כי אין טוב ממראה עיניים.ואתה תהנה אפילו יותר מאיתנו-כי את זה אתה בנית.רפאל מחיפה.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
2  תודה, rafisilvia50
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
adva b, Manager בנכס לאונרדו פלאזה ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 ביולי 2016

אורח יקר
אנו מודים לך על שבחרת להעביר את חופשתך המשפחתית במלוננו.
שמחתי לקרוא כי נהנתם משהייתכם
וכי צוות המלון הצליעח להעניק לך חווית אירוח מושלמת
אנו נשמח אם תבחרו בנו גם בשהייתכם הבאה

בברכה,
אדוה בן יקר
מנהלת אגף חדרים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות