המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
פנה למקום האירוח לבירור זמינות.
יש מלונות דומים זמינים.
הצג הכול
מלונות בסביבה
חוות דעת (884)
סנן חוות דעת
884 תוצאות
ציון המטיילים
698
68
40
28
50
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
698
68
40
28
50
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
24 - 29 מתוך 884 חוות דעת
24 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

This is what you get when you order delux room.
View to the fan blowers and a big white wall.
The blowers makes the tempreture super hot even in the night time.
If you take insted standart room you have to close all curtains during all day becouse there is zero privecy .
Try a diffrent place!
Poor service!
שלום לקוראים,
הגענו למלון עם הזמנה לחדר דלקס , הגענו ככל הנראה מהאורחים האחרונים באותו יום וקיבלנו חדר שבמרפסת יש מנוע ענק של מזגנים... כן אתם קוראים נכון, אני צריך לשבת במרפסת עם מנוע ענק של מזגנים.
פנינו לקבלה , אמרו שאין עוד חדרים מהסוג הזה והאופציה שיש לנו היא לתת לנו חדר פחות טוב (ללא מרפסת) ושיזכו אותנו על ההפרש.
לא התאים לנו וביקשנו לבטל את ההזמנה , בנחמדות וללא שום כעס, אמרנו תודה לכם אבל נלך למלון אחר רק תבטלו לנו כי לא בא לנו מנוע במרפסת, לא בשביל זה נסעתי חצי מדינה.
קיבלנו תשובה שמנכל המלון בא לקראתנו ומוכן לבטל לנו רק ב50 אחוז מערך הלילה דמי ביטול.
כנוע עייף ומאוכזב מחווית שירות נוראי אמרתי שהם ישמעו ממני והלכתי לשבת בחדר עם רעש של מנוע.
תחסכו מעצמכם לעבור השפלה במלון מילוס ואל תגיעו לפה.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, matanb66
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
24 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

השירות אדיב ומצויין, אנשי הצוות סבלניים והכל מגיע מהר! המלון נקי והאוכל מצויין אין ספק שנחזור שוב! הגענו באמצע אוגוסט ועדיין היה מושלם נהנו מכל רגע ממליצים על הוילות עם הבריכה. מלון מהמם ונוף מדהים יש חוף פרטי למלון המנכלית מאוד נחמדה היחס אדיב וחם

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, טל ח
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kathi g, Guest Services / Front Office בנכס מילוס ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 בספטמבר 2021

אורח יקר שלום רב תודה שמצאת זמן למלא את חוות הדעת ולשתף אותנו בחוויית השהות שלך. אנו משקיעים מאמצים רבים ביצירת חוויית אירוח מושלמת עבור אורחי המלון וחשובה לנו הביקורת כדי להשתפר. אנו שמחים לדעת כי הצלחנו במשימתנו לשביעות רצונך. שיתפתי את חברי ההנהלה וצוות המלון בביקורת שכתבת. נשמח לראותך שוב בחופשה הבאה. בברכה קטי גור סמנכ"לית

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
21 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

חזרנו אתמול (20/8/21) מארבעה ימים במילוס ים המלח. הגענו אני ושני הבנים צעירים שלי להתרעננות במקום שאמור להיות הכי טוב שכסף יכול לקנות במלונות ים המלח (כך נאמר לנו). כבר עם כניסתינו לחדר התגלו חוסרים ניכרים ואי ניקיון בחדר: קערת פירות שנראיתה כאילו המשיכה מהאורחים הקודמים, ענבים היו תלושים ממנה והמקרון הירוק הבודד בתוכה מעוך ושבור. על השולחן שני בקבוקי מים מינרליים. אחד חצי שתוי. סיכת ביטחון זהובה פתוחה על השטיח, במקלחת לא היה שטיחון לרגליים ונאלצנו לזרוק מגבת על הרצפה, בארון - קולב אחד בודד, חלוקים שהובטחו לספא לא היו קיימים, מגבות פנים - אין בנמצא. מיטת הילד חסרה. התקשרות עם מחלקת שירות לאורח הביאה תיקון בשיטת טלאי על טלאי - חלוק המגבת היחיד שהגיע היה נטול חוט קשירה, המיטה לילד שהגיעה היתה נטולת כרית ושמיכה, הגיע שטיחון אך לא מגבת פנים.
ביום למחרת בשעה שלוש התקשרו להתנצל על עגמת הנפש של היום הראשון. כשהודענו להם שלא ניקו לנו את החדר על אף השלט שתלינו התנצלו ואמרו שיגיעו. בשבע וחצי בערב הגיע מישהו ורק אסף מגבות מהרצפה. בשמונה וחצי בערב הגיע מישהו ושם מגבות ונייר טואלט.
הניקוי הראשון שהחדר זכה לו היה ביום השלישי לחופשה, כשהיינו במחסור חמור של נייר טואלט ובמצב ניקיון ירוד.
ובנוסף, אציין כי ביומיים הראשונים ישבנו על כיסא ליד המציל . את הכיסאות מתכת גררנו מבריכת תינוקות כי לא היו מספיק מיטות בריכה סביב הבריכה ואלה נתפשו כנראה על ידי האורחים המתורגלים מוקדם בבוקר עם שלל אמצעי תפיסה כמו נעליים על המיטות ותיקים.מיותר לציין שצי מהבריכה ריקה אבל כל התיקים והנעליים והעיתונים יושבים ומשתזפים עבור בעליהם שמבלים כנראה במקום אחר ואני והילדים ישבנו כמו דביליים על כיסאות של ה "בעונש".
התורים בחדר האוכל בערב לעמדה הבשרית - מזעזעים. חיבת לציין שהאוכל ברמה טובה, אך לא מעבר למצופה ממלון של 2500 שקל ללילה.
בקיצור - עוגמת נפש אחת גמורה. לשלושה לילות שילמנו 7500 שקלים כלומר 2500 שקל לחדר ללילה בשביל לחזור מעוצבנים עם תחושת רמאות כבדה. שילמנו לחמישה כוכבים וקיבלנו תמורה של 3 כוכבים בקושי. כפיצוי הציעו לנו 20% הנחה על ידי סמנכלית המלון קטי ורצו להחתים אותנו על טופס בו אסור לנו להתלונן (גם לא בפני הנהלת המלון). סירבנו בנימוס ונתבע את המלון באצמצעים העומדים לזכות האזרח.
לוותר!!!
שורה תחתונה -

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Na'ama O
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
19 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הזמנו נופש 3 לילות במלון מילוס ים המלח. השהות היתה מעל ומעבר למצופה!! אציין את השירות והאדיבות של אבי ביטון הסמנכ"ל אשר דאג לנו להזמנה ברגע האחרון ולקבלת הפנים הלבבית של עליזה מהקבלה. המלון בנוי בסגנון כפר נופש יווני. מוסיקה יוונית מתנגנת בכל שעות היום ברחבי המלון ויחד עם העיצוב משרה אוירה של חופשה במיקונוס. האוכל בבוקר ובערב מגוון וטעים, צוות המלצרים אדיב ושירותי נענה לכל בקשה ועזרה. בערב מופעי בוזוקי על רמה המקפיצים ומשדרגים את האוירה. מתחם הספא עשיר כולל בריכות גופרית, מי מלח וג'קוזי. אנו התארחנו בחדרי פטיו אשר נגישים לכל מקום. המלון ממוקם על שפת ים המלח עם חוף פרטי ובכלל הנגישות לכל מקום הוא אחד היתרונות הבולטים במלון. תודה לכל צוות העובדים של מילוס אשר הפך את החוויה לבינלאומית במרחק שעתיים מהבית. בהחלט נמליץ לכל מכרינו. יישר כח !!!

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, נילי ח
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kathi g, Guest Services / Front Office בנכס מילוס ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 בספטמבר 2021

אורח יקר שלום רב תודה שמצאת זמן למלא את חוות הדעת ולשתף אותנו בחוויית השהות שלך. אנו משקיעים מאמצים רבים ביצירת חוויית אירוח מושלמת עבור אורחי המלון וחשובה לנו הביקורת כדי להשתפר. אנו שמחים לדעת כי הצלחנו במשימתנו לשביעות רצונך. שיתפתי את חברי ההנהלה וצוות המלון בביקורת שכתבת. נשמח לראותך שוב בחופשה הבאה. בברכה קטי גור סמנכ"לית

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
18 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

הקונספט של המלון - כפר יווני עם מוזיקה יוונית מתנגנת ברקע היה יכול להיות נחמד, אילו לא היה צפוף כל כך. הבריכה קטנה, והשטח מסביבה ממש מצומצם, וכך יוצא שנלחמים על כל כסא פנוי. המעבר בין הבריכה לכסאות גם הוא צר וצפוף. מעשנים מסביב לבריכה (דבר שמזמן הוא עבירה על החוק). הבריכה מוקפת מכל עבריה במבני המלון, ואין אוויר. ממליצה להנהלת המלון לתלות מאווררים תעשייתיים שיעשו קצת אוויר.
חדר האוכל לא גדול, כולם מצטופפים בתור, והאוכל בינוני ביותר. בארוחת הבוקר מגוון הסלטים מצומצם.
בחדרים הרגילים אין מרפסת, ואין חלונות נפתחים. המקלחת היא השוס היחיד בחדרים. מרווחת ויפה.
אספקת המגבות בעייתית. אין מגבות ידיים ורגליים בחדר. הפנייה שלנו לשירות החדרים לספק מגבות נענתה כעבור 3 שעות (ואחרי כמה פניות חוזרות מצידנו).
אין תחושה של מלון 5 כוכבים. אולי 3-4.
לא הייתי חוזרת לכאן.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Yaelie
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות