המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Priceline
‏376 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-08.12.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
Booking.com
‏376 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-08.12.21
Agoda.com
‏360 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-06.12.21
Trip.com
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (901)
סנן חוות דעת
901 תוצאות
ציון המטיילים
709
69
40
30
53
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
709
69
40
30
53
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
32 - 37 מתוך 901 חוות דעת
4 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

הגענו לנופש למלון נקי ומתוקתק עם שירות מדהים מהרגע הראשון בקבלה ולאורך כל הדרך לכל בקשה. חדר אוכל מגוון וטעים, אוכל יווני בתפריט בר מעולה. חדר ענק ומפנק עם בריכה לים וחוף פרטי. הספא הכי טוב בים המלח! מפנק ביותר
אירוח מהמושלמים ביותר!!! ממליצה בחום!!

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Nitzanah
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kathi g, Guest Services / Front Office בנכס מילוס ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 בספטמבר 2021

אורח יקר שלום רב תודה שמצאת זמן למלא את חוות הדעת ולשתף אותנו בחוויית השהות שלך. אנו משקיעים מאמצים רבים ביצירת חוויית אירוח מושלמת עבור אורחי המלון וחשובה לנו הביקורת כדי להשתפר. אנו שמחים לדעת כי הצלחנו במשימתנו לשביעות רצונך. שיתפתי את חברי ההנהלה וצוות המלון בביקורת שכתבת. נשמח לראותך שוב בחופשה הבאה. בברכה קטי גור סמנכ"לית

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

מלון מפנק. . יחס אישי ומדהים. אוירה של יוון.
קטי סמנכלית המלון קשובה אכפתית ומפנקת.
ממליצה על המלון מכל הלב. הייתי. נהנתי.
חזרתי. פעם שלישית. נחזור שוב החוף מאורגן הבריכה כיפית האוכל מגוון עשיר וטעים מאוד

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Orlyvi
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kathi g, Guest Services / Front Office בנכס מילוס ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 בספטמבר 2021

אורח יקר שלום רב תודה שמצאת זמן למלא את חוות הדעת ולשתף אותנו בחוויית השהות שלך. אנו משקיעים מאמצים רבים ביצירת חוויית אירוח מושלמת עבור אורחי המלון וחשובה לנו הביקורת כדי להשתפר. אנו שמחים לדעת כי הצלחנו במשימתנו לשביעות רצונך. שיתפתי את חברי ההנהלה וצוות המלון בביקורת שכתבת. נשמח לראותך שוב בחופשה הבאה. בברכה קטי גור סמנכ"לית

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
29 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

נתחיל מזה שהמלון נראה טוב, הגישה לים המלח מאוד נוחה ויש פוטנציאל גדול מאוד. נמשיך לדברים הפחות טובים:
הגענו ביום חמישי בערב (26/8/21), איך שנכנסנו שמנו לב לכך שרמת הניקיון של החדר נמוכה מאוד - המון אבק על הדלתות בחדר, שערות בחדר ושטיח מטונף שככל הנראה לא נשאב תקופה. הזמנו חדר זוגי עם נוף לבריכה. המרפסת של החדר ממקומת ממש על בריכת המלון, קו לפני הקו שבו מתחילות מיטות השיזוף של הבריכה. מתחילת השהות שלנו ועד לסופה היו חסרים כיסאות ושולחן בפינת הישיבה במרפסת של החדר. אורחים אחרים פשוט לקחו את הכסאות והשולחן שלנו מהמרפסת - וזה קרה לאורך כל שלושת הימים בהם שהינו במלון. היינו יוצאים לארוחת הבוקר כשיש כיסאות ושולחן במרפסת בחדר וכשהיינו חוזרים הם כבר לא שם, היינו קופצים להשתכשך 5 דקות בבריכה של המלון בזמן שהשארנו את המגבות וכוסות השתייה שלנו על הכיסאות והשולחן במרפסת וכשיוצאים מהבריכה - אין מגבות, אין כוסות שתייה, אין שולחן וחסר כיסא אחד. מתחילת השהות העלנו בפני הנהלת המלון את הבעיה - בכל פעם כשהעלנו זאת נמסר לנו שמטפלים בזה וידאגו לנו לכסאות - מה שלא קרה בפועל באף אחת מהפעמים. פשוט מביש לתת לאורח תשובה שמטפלים במשהו מבלי שהנושא מטופל בפועל.
בנוסף, הדלת בחדר שלנו הייתה בעייתית. נראה שהמנעול והצילינדר של הדלת היו תקולים (ולא ממש קשה להבחין בזה) ונתקלנו לעיתים בקושי בפתיחת הדלת. באחת הפעמים שלא הצלחנו בכלל להיכנס לחדר גם לאחר מספר דקות של ניסיונות, פנינו לקבלה בלובי על מנת שיסדרו לנו את הבעיה. לקבלה לקח מעל חצי שעה (!!) לקבל אותנו ולטפל בבקשה שלנו (וזה לא שהיה עומס מטורף בקבלה, היו סה"כ 2 אורחים בתור לפנינו). כשהגענו סוף סוף לשלב בו אנו מספרים לפקידת הקבלה על הבעיה, היא אמרה בגדול שאנחנו מנומסים מדי ושהיינו צריכים להתפרץ ולהגיד שהדלת שלנו תקולה (שזה די מראה על הציפיות של המלון לגבי התנהגות האורחים שלו ודי מסביר מדוע לאורחים אחרים פשוט אין בעיה לקחת לך דברים מהמרפסת).
חדר אוכל: האוכל בסך הכל טעים אבל השירות והסדר פשוט מחפירים! העובדים לא מקבלים אותך כמו שצריך בכניסה למלון ונוצר בלגן כך שכל אורח יושב איפה שמתחשק לו, העובדים מתווכחים המון אחד עם השני ועסוקים בזה במקום להתעסק בלשרת את האורחים, השולחנות לא מפונים ונשארים עם צלחות מלוכלכות עליהם במשך זמן ארוך. בשישי בערב הושיבו אותנו בלובי ובאיזשהו שלב באמצע האוכל התחילה הופעה כלשהי בלובי ואורחים החלו להקיף את השולחן שלנו ושפוט ישבו "עלינו", מה שכמובן גרם לנו לסיים את ארוחת הערב מבלי לסיים לאכול את המנות שהיו על השולחן שלנו.
ההתנהלות בבריכה עוד יותר שכונתית. מהשעה 10 בבוקר אין כיסא פנוי אחד בבריכה (כמו שזה נשמע, אפילו לא כיסא אחד פנוי), האורחים יושבים עם אוכל (המבורגר וכו') על שפת הבריכה (לא קרוב לבריכה, אלא על המים) ואף אחד לא חושב להעיר להם, אורחים שמעשנים באיזור שאסור לעישון ואף אחד לא חושב להעיר להם, כמו שצויין גם לפני כן - העובדים במלון מפנים את המגבות וכוסות השתייה שלך ללא צורך ברגע שאתה נכנס לבריכה (מה שגרם לי לקחת לעצמי 3 מגבות ולמזוג לעצמי 3 כוסות תוך שעה - כי פשוט כל פעם פינו אותן) והמציל מצלם את ההופעה שיש בבריכה בטלפון שלו במקום להיות עסוק בעבודה שלו - להציל.
ביקשנו לדבר עם מנהל המלון והבנו שהוא לא נמצא (מדובר בסופ"ש האחרון של אוגוסט, ככל הנראה הסופ"ש הכי עמוס במלון והמנהל לא נמצא, אבל מילא). הפנו אותנו למחליפה שלו, בחורה בשם נופר. נתקלנו בבחורה אפאתית, חסרת אכפתיות וחסרת מוטיבציה לשרת את האורח. העלנו בפניה את כל הטענות שלנו והיא לרגע לא ניסתה להתנצל או לנסות להסביר מדוע הדברים קורים כך, לגמרי לא עניין אותה - היא פשוט ניסתה לנפנף אותנו, לקחה דף וכתבה את הדברים כמו קלדנית כדי שנראה שמה שאנחנו אומרים נכתב איפשהו (ואני בספק אם עשו בכלל משהו עם הדף שעליו כתבה את הדברים). לאורך כל השיחה הורגש שזה לא משנה מה תהיה הטענה שלנו ועד כמה היא חמורה - הבחורה פשוט באה לטאטא דברים מתחת לשטיח (ככל הנראה אנו לא האורחים היחידים שהגיעו להתלונן, ואנחנו גם יודעים זאת משיחות עם אורחים אחרים בבריכה). היא לא ניסתה לרגע לתקן את אותם הדברים ולנסות לגרום לאורח לתחושה טובה יותר. היא אומנם שאלה "מה יכול לגרום לכם לתחשוה טובה יותר?" אך עשתה זאת כדי לצאת ידי חובה. כשאמרנו שנשמח לקבל ההארכה לזמן הצ'קאאוט שלנו על כל הזמן שאנחנו מבזבזים בחיפוש אחר כיסאות למרפסת, בהמתנה בקבלה ובשיחה איתה - קיבלנו תשובה שלילית בטענה שאין להם אפשרות בגלל שצריכים להיכנס אורחים חדשים (למרות שבזמן שכשהגענו לעשות צ'ק אין, נאמר לנו שניתן לבצע צ'ק אאוט מאוחר במוצ"ש בתוספת של 250 ש"ח, ושיש לנו זמן להחליט לגבי זה). כשביקשנו לקבל פיצוי כספי כלשהו על כל החוויה הלא נעימה ועל כך שלא קיבלנו תמורה תואמת לכסף שלנו, נופר אמרה שאין לה כלל אפשרות לעשות זאת ויכולה לפצות אותנו בפלטת פירות או בארוחת צהריים (ולא, לא היה לנו צורך באף אחד מהם) - מה שאומר שהנהלת המלון קודם כל דואגת לגבות כסף מהאורחים, השירות שניתן לאורח הוא בסימן שאלה וגם אם השירות לא מתקבל כמו שצריך - לא יהיה שום החזר, לא משנה מה קורה. כשאמרנו לנופר שזה לא מפצה על כל הדברים שהעלינו בפניה היא בחרה להפנות את הטענות כלפינו ואמרה ש"זה אינדיבידואלי" (שזה בעצם מילים אחרות להגיד לאורח "הבעיה היא אצלך ולא אצלנו"). היא גם ניסתה לשווק את הפיצוי בדרך מאוד לא ראויה ובחרה לדבר על השווי של מה שהיא מציעה לנו ("הארוחת צהריים היא בשווי של 220 ש"ח וזה יפה") ולא על התמורה שגלומה במה שהיא מציעה לנו (אולי לתאר קצת מה כוללת ארוחת הצהריים? באילו שעות היא מוגשת? אי אפשר לשווק לאורח במלון מוצר כפיצוי לפי העלות האלטרנטיבית שלו, האורח בה להנות מהחוויה ולקבל תמורה לכסף שלו - אז תתארי לו את החוויה והתמורה). הרגשנו שהבחורה פשוט לא מתכוונת לעזור לנו וביקשנו שלפחות תדאג שיהיו לנו כיסאות במרפסת ושתשלח לנו פלטת פירות והלכנו. הכיסאות כמובן מעולם לא הגיעו (הלכתי ללובי לאחר מכן לבקש שוב כיסאות, וגם לאחר מכן אף אחד לא דאג לזה). פלטת הפירות הגיעה אלינו לאחר שעתיים והיא לא הייתה פלטת פירות אלא אבטיח פרוס (שהעלות שלו היא כ-1/3 מהעלות של פלטת פירות וכנראה שגם בזה היה ניסיון לחסוך על האורח).
כשביצענו צ'קאאוט ביקשנו מפקידת הקבלה שמנהל המלון יתקשר אלינו כי אנחנו רוצים לדבר איתו. כמובן שפקידת הקבלה רשמה את הדברים על דף אבל טלפון ממנהל המלון - לא קיבלנו. וכנראה שגם לא נקבל.

לסיכום - לחלוטין אין תמורה לכסף. שירות מחפיר ברמות הכי נמוכות שיצא לנו לראות (ויצא לנו לראות). הנהלת מלון שלא יודעת להתמודד עם תלונות, אין בעל בית שעושה סדר.

כמובן שלא נחזור.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
תודה, Relax825015
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
29 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

שירות נפלא , כל העובדים בלי יוצא מן הכלל היו אדיבים , נחמדים, תמיד רצו לעזור , ארוחת בוקר כיד המלך , הגישה לים נוחה , הסוויטה מומלצת מאוד , פרטיות נקיון ואווירה של חו״ל. בבריכה תמיד דואגים לפנק את כולם בכובעים , שתיה , פינוקים לכולם . אני ממש רוצה להדגיש שזה פעם שלישית שלי כאן, ותמיד אני חוזרת בגלל השירות של קטי , עובדת מסורה ( שהיתה ביום חופש כשהגעתי והיא מהבית שלה דאגה לי שהאם הכל בסדר ? ) אין מילים , שירות ותשומת לב של עובדת נהדרת ! תודה לך קטי ! ותודה לכולם

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, elimX7129QW
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kathi g, Guest Services / Front Office בנכס מילוס ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 בספטמבר 2021

אורח יקר שלום רב תודה שמצאת זמן למלא את חוות הדעת ולשתף אותנו בחוויית השהות שלך. אנו משקיעים מאמצים רבים ביצירת חוויית אירוח מושלמת עבור אורחי המלון וחשובה לנו הביקורת כדי להשתפר. אנו שמחים לדעת כי הצלחנו במשימתנו לשביעות רצונך. שיתפתי את חברי ההנהלה וצוות המלון בביקורת שכתבת. נשמח לראותך שוב בחופשה הבאה. בברכה קטי גור סמנכ"לית

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
24 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

This is what you get when you order delux room.
View to the fan blowers and a big white wall.
The blowers makes the tempreture super hot even in the night time.
If you take insted standart room you have to close all curtains during all day becouse there is zero privecy .
Try a diffrent place!
Poor service!
שלום לקוראים,
הגענו למלון עם הזמנה לחדר דלקס , הגענו ככל הנראה מהאורחים האחרונים באותו יום וקיבלנו חדר שבמרפסת יש מנוע ענק של מזגנים... כן אתם קוראים נכון, אני צריך לשבת במרפסת עם מנוע ענק של מזגנים.
פנינו לקבלה , אמרו שאין עוד חדרים מהסוג הזה והאופציה שיש לנו היא לתת לנו חדר פחות טוב (ללא מרפסת) ושיזכו אותנו על ההפרש.
לא התאים לנו וביקשנו לבטל את ההזמנה , בנחמדות וללא שום כעס, אמרנו תודה לכם אבל נלך למלון אחר רק תבטלו לנו כי לא בא לנו מנוע במרפסת, לא בשביל זה נסעתי חצי מדינה.
קיבלנו תשובה שמנכל המלון בא לקראתנו ומוכן לבטל לנו רק ב50 אחוז מערך הלילה דמי ביטול.
כנוע עייף ומאוכזב מחווית שירות נוראי אמרתי שהם ישמעו ממני והלכתי לשבת בחדר עם רעש של מנוע.
תחסכו מעצמכם לעבור השפלה במלון מילוס ואל תגיעו לפה.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, matanb66
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות