המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,077)
סנן חוות דעת
2,077 תוצאות
ציון המטיילים
944
484
289
183
177
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
944
484
289
183
177
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 2,077 חוות דעת
8 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חדר מדהים, סגל ידידותי, בריכה וחוף בין הטובים שהיינו בהם, הסיבה היחידית שעליה אני נותן 4 כוכבים במקום 5 זה שהאוכל בחדר האוכל טיפה יותר מדי הזכיר לי את האוכל שאכלתי בצבא, האוכל בשירות חדרים הרבה יותר טוב ושווה את המכיר שלו, סה"כ ממליץ.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, ik7516
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
meeray touboul, Owner בנכס מלון קראון פלזה ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 בספטמבר 2020

ik7516 שלום רב,
שמחנו מאוד לשמוע כי נהניתם משהייתכם עמנו וכי נהניתכם משהותכם מלוננו.
כמערכת השואפת למצוינות , הדגש על שירות איכותי ולבבי הינו בראש מעייננו לכן אני מודה לך על דברי השבח לחברי הצוות העובדים קשה בכל יום כדי לספק שירות יוצא דופן למען אורחינו.
נשמח לארח אתכם שוב כמיטב המסורת הנהוגה במלוננו.
בכבוד רב ,
מיריי טובול

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
8 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הבריכה גדולה, קבלת חדר לא לפני 2 וחצי במינמום
השירות במרכז לאורח לוקה בחסר, ביקשנו מגבות נוספות ולא הסכימו להביא לנו ואף התווכחו איתנו, כולה מגבות ...ניחא
חניה? עמוסה בטירוף והסיכוי למצוא מקום קלוש עד אפסי
חדרים סבירים.
בקיצור להשתפר

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Talit57
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
meeray touboul, Owner בנכס מלון קראון פלזה ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 בספטמבר 2020

טלי שלום רב,
אנו מודים לך על בחירתך להתארח במלוננו .
שביעות הרצון של אורחינו חשובה לנו ואנחנו משתדלים מאוד לוודא שכל האורחים שלנו ייחוו חוויה מתגמלת במלוננו.
שמחתי לדעת כי הבריכה ר ומיקום המלון היו לשביעות רצונכם.
עם זאת, אנא קבלו את התנצלותנו על כי לא צלחנו לעמוד בשאר צפיותיכם.
שוב, תודה על שהייתכם איתנו, ואנו מקווים שתינתן לנו הזדמנות נוספת לפנק אתכם בשירות ובאירוח יוצא דופן בביקור הבא שלכם.
בברכה ,
מיריי טובול

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

נפשתי במלון סופש אחרון עם ארוסתי ונהננו מכל רגע.
חדרים נקיים, ומאוד מאוד יפים.
ארוחות בוקר וערב מצוינות, בערב מגוון גדול של בשרים איכותיים.
חניה יש גם במלון עצמו, וגם המלון מספק שאטלים לחניה ליד על מנת לספק עוד חניות! לא מובן מאליו.
הגענו סביבות 16:00 לצ'ק אין ולקח כמה דקות בודדות.
הבריכה ענקית עם מוזיקה ואווירה טובה. (שיפור לגבי הבריכה זה ריח של ביוב לפעמים)
הנוף מהחדר במלון ממש יפה.
החדר אוכל ענק.
יש 4 מעליות מהירות, לא צריך לחכות יותר מדי זמן. (היינו קומה 12 אחרונה ועדיין הגיע מהר)
חוף פרטי צמוד 2 מטר לבריכה, הוא לרוב ריק וכיף להיות בו!

ממליץ בחום על המלון.

עצה לגבי חדרים: קומה 12 נקראת קומה שקטה, נהננו בה.
תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, Idan Z
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
meeray touboul, Owner בנכס מלון קראון פלזה ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 בספטמבר 2020

תודה רבה עידן על ההמלצה מחממת הלב !!
שמחתי לקרוא כי נהניתם משהייתכם עמנו .
שמחתי להעביר את משובך לידיעת אנשי הצוות במלון .
משובך משמש תמריץ נהדר להמשיך ולתת שירות מהלב ומהנשמה.
נשמח לארח אתכם שוב במלוננו בתקווה כי נזכה לארח אתכם בקרוב.
בברכה
מיריי טובול

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
3 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

מעולה שירות מכל הלב , מאור פנים על אף המסכות
החדר היה מצוחצח ומבריק , מיזוג מעולה , אוכל עשיר בארוחת הבוקר , חוף ים נקי ומתוחזק, שמירה קפדנית ואדיבה על הנחיות הקורונה .
אבקש לציין לשבח את העובד רוסלאן מחדר האוכל שעזר לי במאור פנים בכל הקשור לפריטים נטולי גלוטן

עצה לגבי חדרים: לבקש חדר עם מרפסת
תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, berash613
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
meeray touboul, Owner בנכס מלון קראון פלזה ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בספטמבר 2020

אלפי תודות berash613 על ההמלצה הנהדרת!
אנו מעריכים מאוד את בחירתך לקראון פלזה ים המלח ושמחים כי נהניתם משהייתכם עימנו . זאת מטרתנו וזאת שאיפתנו.
שמחתי להעביר את דברייך לרוסלן ומנהלו , מחמאות כגון אלה הינם הכח הממריץ את אנשי הצוות לעמול ולתת את המיטב בשירות איכותי ואישי .
נשמח לארח אתכם שוב במלוננו בתקווה כי נזכה לארח אתכם בקרוב.
בברכה
מיריי טובול

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הקרבה של הים למלון (חוף פרטי) והבריכה הגדולה היו טובים, במיוחד לתקופת הקורונה
התארחנו על בסיס חצי פנסיון ארוחת הבוקר הייתה טובה, ארוחת הערב פחות (דווקא ביום שישי הייתה יותר מושקעת וטעימה)..
השירות היה טוב למעט תקרית שהייתה בעת הצ'ק אאוט.
הזמנו את החופשה דרך כרטיס של ישראכרט שהקנה לנו 240 ש"ח הנחה לחופשה (3 לילות) כאשר ההנחה המקסימלית יכולה להגיע ל400 ש"ח לחופשה.
בעת הצ'ק אאוט מסגרת הכרטיס לא הספיקה על מנת לבצע תשלום (היו חסרים 250 שקל במסגרת)
לאחר שדיברנו עם חברת האשראי וניסינו להגדיל את המסגרת ראיתי שמתבזבז לנו זמן יקר על התהליך ושאלתי את הפקיד כמה יעלה לנו בלי כרטיס הישראכרט (שאלה שהגיעה במטרה לחסוך זמן, בידיעה שכרטיס הישראכרט נתן לנו הנחה של 240 ש"ח שזה מה שהיינו אמורים לשלם +- במידה ולא היינו מזמינים דרך ישראכרט)
קיבלתי תשובה שעליי להוסיף 1600 ש"ח (!!) כמובן שלא הסכמתי וביקשתי מהפקיד לקרוא למנהל.
הסברתי לפקיד שלא הגיוני שקיבלתי 240 ש"ח הנחה על החופשה וכעת עליי להוסיף 1600 ש"ח כי אין מסגרת לכרטיס. הפקיד נכנס לאיזה חדר אחורי יצא לאחר 2 דקות והפלא הפלא ירדנו ל600 ש"ח תוספת (שגם אותם לא הייתי מוכן לשלם בגלל שההנחה שהכרטיס מקנה - עד 400 ש"ח לחופשה וקיבלנו 240 ש"ח הנחה). אני כמובן התעצבנתי מאוד "משיטת המצליח" שניסו לעשות לי וביקשתי לדבר שוב עם המנהל. הפקיד התקשר אליו שוב והחזיר לי תשובה שאין מה לעשות בנושא.
לבסוף הצלחנו לשלם עם כרטיס ישראכרט אחר אך עדיין רציתי לדבר עם המנהל על ההתנהלות של המלון ועל הניסיון לעשות שיטת מצליח על לקוחות. הפקיד התקשר שוב למנהל - המנהל לא הגיע כמובן גם בפעם השלישית / רביעית שביקשתי לדבר איתו.
כמובן שלא נפגעתי כלכלית בסוף אבל התחושה שמנסים לעבוד עליך והשירות הטוב שהפך לשירות רע בגלל שמנהל לא מוכן לצאת ולדבר עם לקוחות המשלמים ממיטב כספם פגעה מאוד בחופשה וחבל. חבל שמלונות בסדר גודל כזה מתנהלים בצורה כזאת ומנסים לרמות לקוחות ולעקוץ כסף.
אציין שלאחר הצ'ק אאוט חזרתי לבריכה להצטנן מהעצבים, פקיד הקבלה התקשר וביקש שאגיע ללובי, התנצל בשמו ונתן לי 2 פתקים של שתייה חינם - אמרתי לו שאין לו מה להתנצל על ההתנהלות של המלון, גם אם הוא טעה זה קורה אבל זה לא אשמתו כי גם כשנתן מחיר מתוקן הוא היה מנותק מהמציאות וממה שהיינו אמורים לשלם. חבל. כמובן שגם אם הייתי מקבל שבוע חינם במלון זה לא היה מתקן את החוויה הזאת שמנסים לעקוץ לך כסף חבל.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, P6153DPmichaelg
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
meeray touboul, Owner בנכס מלון קראון פלזה ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 בספטמבר 2020

P6153DPmichaelg שלום רב .
אנו מעריכים מאוד את בחירתכם להתארח בקראון פלזה ים המלח ושמחים כי נהניתם משהייתכם עמנו .
אנו מתנצלים על התקרית הלא נימה אותה תיארת.
חבר הצוות לקח אחריות על טעותו ואף התנצל בפנייך על כך , מדובר בטעות שנעשתה בתום לב.
מדובר בחבר צוות ותיק , באם היה עולה חשד לחוסר אמינות מבחינתו - הרי לא היה נשאר עימנו לאורך שנים .
אנו מקווים כי מקרה זה לא ימנע בעדך להמשיך ולהתארח במלוננו.
בכבוד רב,
מיריי טובול

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות