המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
פנה למקום האירוח לבירור זמינות.
יש מלונות דומים זמינים.
הצג הכול
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,245)
סנן חוות דעת
2,245 תוצאות
ציון המטיילים
1,042
504
305
202
192
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,042
504
305
202
192
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
68 - 73 מתוך 2,245 חוות דעת
12 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

אני רוצה במיוחד לציין את השירות של הספר, המקצועיות, .
הקפדה על רמת תחזוקה גבוהה, שיפור עצום מפעמים קודמות שהיינו במלון דאז קראון פלאזה.
בנוסף. אציין מסאגיסטית בעלת ידי זהב, שיודעת לגעת בעל הנקודות הכואבות והתפוסות ולשחררן לאט לאט עם הרבה סבלנות ורגישות, נלי.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Ktanas1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
meeray touboul, Owner בנכס מלון VERT ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 20 באוגוסט 2021

אורח יקר ,
תודה רבה על ההמלצה מחממת הלב ,
שמחתי לקרוא כי נהניתם משהייתכם עמנו וכי חופשתכם הייתה נעימה מעבר למצופה.
חברי הצוות מוקירים תודה על התשבחות, שמחתי להעביר את משובך לידיעתם.
משובך משמש תמריץ נהדר להמשיך ולתת שירות מהלב ומהנשמה.
נשמח לארח אתכם שוב במלוננו בתקווה כי נזכה לארח אתכם בקרוב.
בברכה
ליאור מקריס
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

Let's start from the end - a warm recommendation: STAY AWAY FROM THIS HOTEL!!!
Expensive hotel with VERY poor service!
Unreliable receptionists and managers! (details below)
There is no parking at or near the hotel! The paid parking around the hotel is also usually full - we had to park a 15 minute walk from the hotel !!!
Non-smoking hotel but in practice the rooms stink of cigarettes, the pool and the beach.
Rooms with 0 noise isolation - hear everything that happens in the adjoining rooms!
The dining room is crowded, very noisy with dirty chairs.
Poor and simple food everything is flooded with oil.
Lots of guests without masks - regardless of the condition of the corona virus.
The hotel is just not clean!

And this is the personal case for us:
We arrived at the hotel after two days of a jeep trip in the desert (two days without sleep).
We paid the maximum price for an upgraded room ,half board.
We got a room on a "quiet" high floor and the room is located at the end of a very long and not air-conditioned corridor (nightmare).
The room itself seemed fine. We placed the equipment at the entrance to the room and ran to take a shower. When we got out of the shower I turned off the air conditioner - then suddenly a large amount of water came down from the air conditioner key, which was above the entrance to the room and wetted all our equipment !!! The water went down for a long minute and literally flooded the entrance to the room (I immediately put down all the towels I could find).
I called the reception and was told that if I wanted to go through a room I had to go down to them. I videotaped the end of the event and went down to the reception.
I showed the video showing all the wet and leaking equipment - the reception manager - Ruslan, offered me to dry the equipment on the balcony (after I asked him if there were drying services in the hotel) and lunch compensation.

The only room that was available at the hotel and could be moved to was a standard room without a balcony (but the wet equipment could not be dried there).
Eventually a technician was sent to us announcing that there was a blockage in the drain and this is the reason for the leak. The technician suggested sending another crew member to clean the water but it would take some more time ...
We were just dead and did not want to wait any longer - so I cleaned myself and even evacuated and replaced all the towels alone.

From that moment on, our vacation at the hotel was simply ruined and we just wanted to go home.

During my stay at the hotel I left countless messages to hotel managers who never answered or got back to me. One time I was able to talk to a shift manager who offered me a 20% discount at the spa and lunch.
We left the hotel early in the morning of the day of departure as we simply had no more clothes to wear and so tired of this hotel!

After a two-week "investigation", the hotel's public relations manager came back to me and simply explained that she did not believe that this was how the receptionist offered me to dry the equipment and that she did not see any reason to ruin our vacation.
Although she "sees no reason or justification" she invites me to lunch at the hotel.
No thanks!
-----------

נתחיל מהסוף - המלצה חמה: התרחקו מהמלון הזה!
מלון יקר עם שירות גרוע מאוד!
אנשי קבלה ומנהלים לא אמינים! (פרטים בהמשך חוות הדעת)
אין חניה במלון או בסביבת המלון! גם החניה בתשלום מסביב למלון לרוב מלאה - נאלצנו לחנות במרחק 15 דקות הליכה מהמלון!!!
מלון "ללא עישון" אך בפועל החדרים מסריחים מסיגריות, הבריכה וחוף הים.
חדרים עם 0 בידוד רעשים - שומעים כל מה שקורה בחדרים הצמודים
חדר האוכל צפוף, רועש מאוד עם כיסאות מלוכלכים.
מזון דל ופשוט הכל מוצף בשמן.
המון אורחים ללא מסיכות - ללא כל קשר למצב וירוס הקורונה.
המלון פשוט לא נקי!

וזה המקרה האישי לשנו:
הגענו למלון לאחר יומיים של טיול ג'יפים במדבר (יומיים ללא שינה).
שילמנו את המחיר המקסימלי בעבור חדר משודרג וחצי פנסיון.
קיבלנו חדר בקומה גבוהה "שקטה" והחדר ממוקם בסוף מזדרון ארוך מאוד ולא ממוזג (סיוט).
החדר עצמו נראה סביר. הנחנו את הציוד בכניסה לחדר ורצנו להתקלח. כאשר יצאנו מהמקלחת כיביתי את המזגן - ואז לפתע ירדה כמות גדולה של מים מפתח המזגן, אשר מעל הכניסה לחדר והרטיב את כל הציוד שלנו!!! המים ירדו במשך דקה ארוכה וממש הציפו את הכניסה לחדר (מייד הנחתי את כל המגבות שמצאתי).
צלצלתי לקבלה ונאמר לי שבמידה ואני רוצה לעבור חדר עלי לרדת אליהם. צילמתי את סוף האירוע בוידאו וירדתי לקבלה.
הצגתי את הסרטון שמראה את כל הציוד הרטוב והנזילה - מנהל הקבלה - רוסלן, הציע לי לייבש את הציוד במרפסת (לאחר ששאלתי אותו אם יש שירותי ייבוש במלון) ופיצוי ארוחת צהרים.

החדר היחיד שנמצא זמין במלון וניתן היה לעבור אליו היה חדר סטנדרט ללא מרפסת (אך לא ניתן לייבש שם את הציוד שנרטב).
בסופו של דבר שלחו אלינו טכנאי שהודיע שהייתה סתימה בניקוז וזו הסיבה לנזילה. הטכנאי הציע שישלח איש צוות נוסף לנקות את המים אך זה ייקח עוד זמן...
היינו פשוט הרוגים ולא רצינו לחכות עוד - לכן ניקיתי בעצמי ואף פיניתי והחלפתי את כל המגבות לבד.

מרגע זה פשוט נהרסה לנו החופשה במלון ורק רצינו לחזור הביתה.

במהלך השעיה במלון השארתי אין ספור הודעות למנהלים במלון שמעולם לא ענו או חזרו אלי. בפעם אחת הצלחתי לדבר עם מנהלת משמרת שהציע לי 20% הנחה בספא וארוחת צהרים.

עזבנו את המלון מוקדם בבוקר יום העזיבה היות ופשוט לא היו לנו בגדים נוספים ללבוש וכלכך מאסנו במלון הזה!

לאחר "חקירה" של שבועיים חזרה אלי מנהלת יחסי הציבור של המלון ופשוט הסבירה שהיא לא מאמינה שכך הציע לי מנהל הקבלה לייבש את הציוד ובנוסף היא לא רואה סיבה שתהרס לנו החופשה.
למרות שהיא "לא רואה סיבה או הצדקה" היא מזמינה אותי לארוחת צהרים במלון.
לא תודה!

עצה לגבי חדרים: Close to the elevator because the corridors are not air conditioned. No noisy neighbors - you will just hear everything!
תאריך השהייה: יולי 2021
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
2  תודה, Mike D
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
meeray touboul, Owner בנכס מלון VERT ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באוגוסט 2021
תרגום של Google

Dear Mike,
Thank you for the review.
I was sorry to find out that you chose to leave a bad review instead of using the benefit that has been offered to you.
Thank you for staying with us, and we hope that your next vacation in the Dead Sea area will be better.
All the best,
Lior Makris on behalf of Meeray Touboul.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

מלון מעולה , יחס מעולה של כל צוות המלון , האוכל מאוד טוב .. רק יש דבר אחד שהפריע לנו מאוד המלון בתאריך זה גם ככה המלון נמצא בתפוסה מלאה , בבוקר הגיעו 2 אוטובוסים מלאים לימי כיף במלון... הבריכה הייתה מפוצצת , ובקושי היה מקומות ישיבה..

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Orliaz
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
meeray touboul, Owner בנכס מלון VERT ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באוגוסט 2021

אורלי שלום רב ,
אני מודה לכם שבחרתם להתארח במלון וורט ים המלח,
שמחתי לדעת כי מיקום המלון והשירות המקצועי שניתן לכם על ידי הצוות והארוחות במסעדת רוזמרין היו לשביעות רצונכם.
מאידך אני מתנצלת על אי הנעימות בה נתקלתם במהלך שהייתכם בשל אורחים יומיים.
אורחי מסגרת ימי הכיף מוזמנים ביחס לתפוסה ולקיבולת המלון ובהתאם לכך מגבילים את כניסתם של אורחינו אלה למכסה המותרת,
צר לי באם הנאתכם נפגמה בשל כך.
נשמח מאוד לארח אתכם שוב במלוננו בחופשותיכם הבאות.

בכבוד רב,
מיריי טובול

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מדהים שרות נהדר ..ממליצים בחום לחופשת קיץ משפחתית במלון חוף ים פרטי משגע בריכה ענקית, בפא מפנק אוכל טעים ושרות אישי עם הקפדה על התו הירוק לא להתלבט פשוט לסגור ..שהיינו סופש עם הילדים אף על פי שהמלון עמוס בחודשי הקיץ התחושה היא שמגיעים לכל אורח ותמיד תמצאו מקום בבריכה ובספא

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, meitalz33
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
meeray touboul, Owner בנכס מלון VERT ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באוגוסט 2021

מיטל יקרה,
תודה רבה על המשוב הנהדר ועל הזמן שהקדשת לכתיבתו.
משמח אותי לדעת כי כל מתקני המלון והשירות והאוכל תאמו את ציפיותייך.
מילים חמות אלו יועברו למנהלי הצוות הרלוונטיים לשם הוקרה, אין ספק שמילים אלו מדרבנות את חברי הצוות להמשיך להעניק חוויות אירוח יוצאות דופן.
מחכים לשובכם ,
ליאור מקריס
מנהל קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

קודם כל מצוקת חניה קשה במלון.
לא הגיוני שמלון שגובה מחיר כזה מאורחיו, וממוקם באמצע המדבר ולא במרכז תל אביב- לא יספק חניון ראוי, וכשאורח לא מוצא חניה יגידו לו לחנות בכחול לבן על חשבונו. הזיה.
מה עוד תקבלו במלון המפנק הזה?
מוזיקה רועשת סביב השעון מהבריכה,
זמן המתנה של רבע שעה בממוצע בכל המתנה למעלית,
אה, ובזמן ההמתנה למעלית המיוחלת- תרגישו שאתם ניצלים בתוך תנור כי אין מזגן במסדרונות הקומות של חדרי המלון ("אנחנו מפעילים את המזגנים בלובי של המלון בשיא הכוח ולכן לא נשאר כוח במזגן למסדרונות" - תגובת מנהלת הקבלה כשנשאלה למה לעזעזל אין מזגן במסדרון באוגוסט.)
הלאה-
אוכל- שילמנו לא מעט כסף על שהות במלון, והארוחות שקיבלנו לא תאמו בשום צורה את המחיר שהמלון גבה עבורם.
(חוץ מזה השהות במסעדת המלון מזעזעת, חדר אוכל רועש, צפוף והומה.)
חשוב גם לדעת שבמלון יש ימי כיף כל יום, אוטובוסים מלאים מגיעים למלון ונוצר מצב שפשוט אין מקום בבריכה או בבריכת המלח ברוב שעות היום.
ואם גם זה לא מספיק, הג'קוזי וחלק ממתקני הספא סגורים "בהתאם להנחיות משרד הבריאות". טוב, בסדר. לפתוח ג'קוזי אי אפשר, אבל לדחוף כמות בלתי מוגבלת של מתרחצים לבריכת מלח במתחם סגור- מותר.
הגענו למצב שפשוט קיצרנו את ה"חופשה" כי זה פשוט לא הרגיש לנו כמו אחת כזו.
אז בפעם הבאה שאתם מחפשים מלון מפנק לנוח בו לכמה ימים- תחפשו במקום אחר. התארחתי בעבר במלונות של רשתות אחרות בארץ, במחירים די דומים למה ששילמתי פה, והחוויה שם לא התקרבה בשום צורה לשירות המזעזע שקיבלתי.
מאז שחזרתי מהחופשה אני מנסה ליצור קשר עם הנהלת הרשת דרך האינסטגרם כדי לקבל מהם תגובה הולמת לכל הדברים המטרידים שהיו בחופשה שבה שהיתי, וחווה התעלמות מוחלטת מצד אנשי השירות (להלן צילומי מסך) , הם גם מחקו תגובות שהעליתי לפוסטים של דף האינסטגרם שלהם כדי ליצור מצג שווא של רשת מלונות מושלמת בלי ביקורת שלילית.
אז במילה אחת- אל תאמינו לאף מילה שלהם, רשת דוחה עם שירות מזעזע. תתרחקו כמה שיותר רחוק!

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, erezdav22
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
meeray touboul, Owner בנכס מלון VERT ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באוגוסט 2021

ארז שלום רב,
אני מודה לך מאוד ששיתפת אותנו בחוות דעתך בנוגע לשהייתך האחרונה במלון וורט ים המלח.
צר לי לגלות כי שהותכם במלוננו לא עמדה בציפיותיך.
אנו מקווים כי שהיותייך הבאות באיזור ים המלח יהיו מהנות ומוצלחות יותר.
בכבוד רב,
ליאור מקריס
מנהל קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות