המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Priceline
Orbitz.com
Booking.com
הצג כל 17 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,767)
סנן חוות דעת
3,768 תוצאות
ציון המטיילים
2,597
438
271
216
246
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,597
438
271
216
246
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1,482 - 1,487 מתוך 3,768 חוות דעת
7 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מעולה.שמור. נקי. מטופל. חדרים.חדר אוכל. האוכל מוגש יפה וטרי בכל ארוחה
בריכות נקיות מרשימות מדשאות סככות.ספא.לובי .
ארכיטקטורה מדהימה.
חופשה שקטה למרות האורחים
צוות איכותי ומטפל במהירות בכל בקשה.
יצאנו מרוצים
נחזור:)

הערות לשיפור:
כניסה לחדר אוכל מריחה לא טוב עליכם לטפל ברייח

תאריך השהייה: אוגוסט 2016
סוג טיול: נסיעה עם חברים
1  תודה, Maigggh
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
MoriaKeinanPR, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באוגוסט 2016

Maigggh שלום,

שמחנו מאד לקרוא כי נהנית משהייתך במלון דניאל ים המלח וכי השירות היה תוך תשומת לב מקסימלית.
מתן שירות הוא מה שניצב בראש סדרי עדיפות כל צוות המלון, ולכן אנו שמחים לקרוא שצלחנו בכך.
שמחנו גם לקרוא שנהנית מהמתקנים, הנקיון, האוכל, והאוירה במלון. זהו בדיוק החותם אותו אנו מקווים להשאיר על אורחינו.
נשמח לראותך שוב בין אורחינו החוזרים הרבים.
בברכה,

מוריה קינן
מתאמת פניות אורחים בדיגיטל
דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בושה למדינת ישראל לההכריך מלון כזה 5 כוכבים.
הזמנתי חדר דלוקס. החדר לא נקי האבק והלכלוך שורצים בכל פינה בחדר . הריהוט מיושן מאוד ולא מתוחזק. הדלת של המקלחת שבורה כמו כן הדלתות של הארונות. השירות מתחת לכל ביקורת . מתקשרים לשירות חדרים כבר יומיים ואין מענה , בקבלה מודיעים לנו שהם עסוקים. הצוות לא יודעים לדבר לאנשים ולא נותנים הרגשה נוחה למבקרים. מסתכלים המבטים לא נעימים גם הם עצמם לא מטופחים . בקיצור גועל נפש. לא שווה שלושה כוכבים.

תאריך השהייה: אוגוסט 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, emad a
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
MoriaKeinanPR, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 באוגוסט 2016

emad a שלום,

תודה שבחרת להתארח בדניאל ים המלח, ועל שהקדשת זמן לכתיבת ביקורת זו.
אנו מתנצלים על כל אי נעימות שנגרמה לך במהלך שהייתך במלון.
אנו שואפים למתן שירות איכותי לאורחינו, ובהתאם לכך מקיימים תהליך מתמיד של הפקת לקחים בכל התחומים.
על כן אבקשך ליצור איתי קשר דרך המייל:
moria.keinan@tamareshotels.co.il
אשמח לשמוע ממך בקרוב בתקווה לשנות לטובה את הרושם שנוצר.
בברכה,

מוריה קינן
מתאמת פניות אורחים בדיגיטל
דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחתי במלון בין התאריכים 18-20 ליולי. הריהוט במלון ישן אם זה בחדרי האוכל או בחדרים.האוכל לא ברמה של חמשה כוכבים התארחתי בבתי מלון של 3 ו 4 כוכבים והאוכל יותר טעים ומגוון ובמיוחד הפס החם הקינוחים.אבל שירות עובדי הקבלה והמלצרים והמנהלים מצויין ויש להם כשר עין עם האורחים ודאגה לכל בקשה ובמיוחד הישאם ויוסי.בשורה תחתונה נהניתי להיות שם בגלל היחס החם והטוב מעובדי המלון שעושים את ההבדל..תודה לכולם..

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה לבד
1  תודה, maghar114
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
MoriaKeinanPR, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 באוגוסט 2016

maghar114 שלום,

אנו מודים לך על שהקדשת מזמנך להביא לידיעתנו את הנושאים שהעלית.
משוב האורחים חשוב לנו במיוחד מאחר והוא מהווה בסיס לשיפור מערך השירות במלון.
צר לנו כי תחזוקת המלון לא היתה לשביעות רצונך המלאה. יחד עם זאת,
שמחנו לקרוא כי נהנית מהשירות האדיב והמסור של צוות המלון.
נשמח לעמוד לרשותך ולארח אותך אצלנו בדניאל ים המלח בעתיד הקרוב.
בברכה,

מוריה קינן
מתאמת פניות אורחים בדיגיטל
דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ירדנו 6 משפחות לנופש בים המלח על מנת לחגוג את יום הולדתה ה60 של אימי. בתחילה הנופש לווה בחששות שכן איננו מורגלים לנופשים בים המלח ובפרט לא עם ילדים קטנים שמחייבים תעסוקה תמידית.
אבל, בשניה שכף רגלינו דרכה במלון החששות פגו ואותן החליפו התרגשויות רבות של כל בני המשפחה מקטן ועד גדול. כשם שהמלון מהמם ביופיו החיצוני כך הוא מהמם ביופיו הפנימי, החל מהשירות האדיב של צוות העובדים, ניקיון החדרים והמתקנים,הבריכה הענקית, הספא המפנק!, איכות האוכל וטעמו, האנטרקציות הבלתי נגמרות לילדים(במלון קיים מועדון ילדים, אולם באולינג, פעיליות בלתי נגמרות עם צוות הילדים ולקינוח אף הופתענו בהופעה של טל מוסרי), העזרה של הצוות בהכנות ובקיום יום ההולדת לאימי(שכרנו את אולם הכנסים של המלון לשם כך), אדיבותם הרבה של מנהלי המלון ויכולתם לגרום לכל אורח אף בתקופה החמה והלחוצה הזו להרגיש כאילו הוא אורחם הפרטי.
בנוסף, למלון יש טרקלין אקסלוסיבי ואיכותי מלא בכל טוב! היינו אורחי הטרקלין ואני ממליצה בחום וכעניין של חובה לכל אורח להשתמש בשירותיו.
החופשה נרשמה כהצלחה רבה והוחלט פה אחד על ידי משפחתי לאמץ את המלון הזה לנופשים המשפחתיים הבאים.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Adi_azoulay
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
MoriaKeinanPR, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 באוגוסט 2016

Adi_azoulay היקרה,

תודה על שבחרתם לקיים במלון דניאל ים המלח אירוע משפחתי כה חשוב.
תודה רבה על השבחים ועל המילים הטובות והמפרגנות.
בעזרת משוב כשלכם, אנו למדים שההשקעה שווה את המאמץ.
הזכרת בסקירתך כל היבט אפשרי במלון - החל מהשירות המעולה של צוות המלון, דרך הבריכה והספא המפנק, הניקיון והאוירה, וכלה בטרקלין העסקים במלון. הכל יחדיו אכן מתאר נכונה את החוויה אותה אנו מכוונים ליצור עבור אורחינו.

אנו מקווים לראותכם בקרוב בין אורחינו ובינתיים מאחלים לכם ולאם המשפחה יום הולדת שמח וכל טוב.
בברכה,

מוריה קינן
מתאמת פניות אורחים בדיגיטל
דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

חדר מיושן וחדר אמבט קטן מאוד. אמבטיה לגמדים. ניהול גרוע של עובדים לא מקצועיים.
מדיניות המלון לאפשר לאורחים להתהלך בכל המתחמים הציבוריים חצי ערומים אינה תורמת לחוויה.
תמורה עלובה עבור תעריפי המלון
טרקלין עסקים ובר סגורים

תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם חברים
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, alkbdsgn
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
MoriaKeinanPR, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 16 בנובמבר 2016

alkbdsgn שלום,

תודה רבה על המשוב ועל חוות הדעת.
אנו מעריכים כל משוב המתקבל מאורחינו שכן הוא עוזר לנו ללמוד ולהשתפר .
צר לנו לקרוא ששהייתכם לא תאמה את הציפיות שלכם ואנו מזמינים אתכם לחוויה מתקנת בתקווה לשפר את הרושם שנוצר.
בברכה,

מוריה קינן
מתאמת פניות אורחים במדיה
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות