המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
עין בוקק
פרסם
דואר נכנס
חיפוש
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,513)
סנן חוות דעת
3,513 תוצאות
ציון המטיילים
2,400
416
254
211
232
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,400
416
254
211
232
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
29 - 34 מתוך 3,513 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

חדר אוכל נקי ומסודר, אוכל מגוון וטעים מאוד, בלי תורים ובלאגנים. חדר משופץ ויפה מאוד. שטחים ציבוריים נקיים ומושקעים.
בריכה עצומה ומזנון טוב ובמחירים זולים.
איזור טיפולים מטופח ויפה ומסג' אחד מהטובים.
בקיצור, מומלץ בחום!

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, Yarivbo
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jshirman, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות

מר יריב היקר שלום רב,
אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל ים המלח.
כמה כיף לשמוע אורחים שמפרגנים למלון, צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל לספק לאורחינו את החוויה הטובה ביותר וזה משמח לשמוע שזה מוערך.
מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!
בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

זה כבר הפעם השנייה שאני מגיע למלון עם אישתי ועם הבנות
פעם ראשונה באוגוסט ועכשיו
אני רוצה לציין את האוכל המשובח במלון...
את האווירה הכיפית והסדר שיש בחדר אוכל
המלון מצליח לעמוד בכמות שהמלון בתפוסה מלאה ואין תורים (הכוסות הפוך מוכנים מראש והחביתות כבר מוכנות רק לקחת).
השירות והמלצרים כאילו אתה במסעדת שף והאמת זה לא רחוק.
הבריכה ממוקמת בזווית שהשמש זורחת מוקדם ושוקעת מהבריכה מאוחר כמעט עד 17:00 הייתה שמש והמים חמים ונעימים לשתייה.
השירות חדרים מהיר וזמין.
זה בהחלט מלון שאפשר להתגאות בו.
חיסרון אחד יש וזה החנייה יש מספר מקומות מצומצם ואין חניית עפר קרובה או בחינם.
צריך ממש להילחם על חנייה או לא להזיז את האוטו.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, AgmonR1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jshirman, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות

מר אגמון היקר שלום רב,
אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל ים המלח.
כמה כיף לשמוע אורחים שמפרגנים למלון, צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל לספק לאורחינו את החוויה הטובה ביותר וזה משמח לשמוע שזה מוערך.
מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!
בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

המלון נקי ומתוחזק באופן שוטף על הצד הטוב ביותר. ארוחות הבוקר וארוחות הערב עם מבחר רחב מאד של אוכל והכל טעים מאד. בריכת השחיה גדולה, נקיה, נעימה מאד. שירות החדרים מצויין
למלון חניה גדולה - כמעט תמיד יש חניה לאורחי המלון.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, 959shayk
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
JanShirman1, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות

מר שי היקר שלום רב,
אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל ים המלח.
כמה כיף לשמוע אורחים שמפרגנים למלון, צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל לספק לאורחינו את החוויה הטובה ביותר וזה משמח לשמוע שזה מוערך.
מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!
בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות

קבלת פנים נוראית מצד טניה, מנהלת הקבלה.
בשורה התחתונה בניגוד לזיכוי שביצעה בכרטיס האשראי למחרת חייבה ללא עדכון את הכרטיס.
שירות מזעזע!!! חוצפנית, לא אדיבה ( בלשון המעטה).
למעט גלית פקידת הקבלה, תחושה שאתה לא רצוי( לא הספקתי ל״הנות” משירותי המלון), קבלת הפנים הספיקה.
גם הילס מצד מנהל שירות הלקוחות ( שלא טרח לציין את שמו -זהה)
ממליצה בחום רב למצוא מקום אחר בים המלח.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, Zis1000
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
JanShirman1, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות

גב' סייג היקרה,

ראשית רציתי להודות לך שהקדשת מזמנך לכתוב ביקורת על בית המלון שלא התארחת בו.

שביעות רצונם של אורחינו היא מטרתנו ולכן הצטערנו לשמוע שהחוויה שלך בזמן הגעתך לא עמדה בציפיות .
למרות שקיבלת שירות אדיב ומקצועי ע"י צוות הקבלה בכלל וטניה בפרט והוסברו לך מספר פעמים ובסבלנות יתרה כל האפשרויות העומדות לרשותך
כולל כל המידע אודות קבלת החדר במוצאי שבת ועל מדיניות ביטול ההזמנה שביצעת דרך צד שלישי והסכמתך לכל התנאים הנקובים בו.

בכל זאת בחרת לעזוב את המלון טרם קבלת החדר ויתרה מכך החלטת לרשום תגובה באתרים השונים .
צר בשנית שזו הדרך שבחרת
נשמח לארח אותך במלון בהזדמנות אחרת ולשנות את התרשמותך השגויה מהמלון .

בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות

היה מאכזב ביותר מבחינת נקיון החדרים ומלון ושירות. כל דבר שפנינו, הובטח שיטופל, אך הדברים לא יצאו לפועל. כמו כן ביום ההגעה מיטות של ילדים לא נמצאו בכלל בחדר. בקבלה לרוב עבד אדם אחד בלבד והמצב יצר כל פעם תור ענק והמתנה ארוכה לקבלת שירות

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, LIAPOD
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jshirman, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות

אורח היקר,
ראשית רצינו להודות שהקדשת מזמנך לכתוב ביקורת בונה על בית המלון.
שביעות רצונם של אורחינו היא מטרתנו ולכן הצטערנו לשמוע שהחוויה שלך איתנו לא הייתה חיובית.
כל צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל להציע את החוויה המושלמת לכל אורח ובדרך כלל אנו מקבלים שבחים רבים על נראות החדרים והשירות. חשוב לנו שתדע כי פנייתך הועברה למנהלים הרלוונטיים והעניין נמצא בטיפול.
נשמח לארח אותך במלון שוב ולשנות את התרשמותך השגויה מהמלון.
בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות