המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,724)
סנן חוות דעת
3,724 תוצאות
ציון המטיילים
2,565
436
269
214
240
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,565
436
269
214
240
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
99 - 104 מתוך 3,724 חוות דעת
14 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו במלון דניאל ים המלח עם קבוצה של 35 חדרים. נהננו מאוד מכל רגע, החדרים מושלמים- מרווחים ונוחים. השירות שקיבלנו היה מעולה. האוכל טעים ומוגש בצורה אסטטית ויפה. רוצה לציין לשבח את ואדים- מנהל תאום קבוצות.

תאריך השהייה: ינואר 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, YaffaCohen1954
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
JanShirman1, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 בינואר 2020

יפה היקרה שלום רב,
אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל ים המלח.
כמה כיף לשמוע אורחים שמפרגנים למלון, צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל לספק לאורחינו את החוויה הטובה ביותר וזה משמח לשמוע שזה מוערך.
מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!
בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
11 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נהננו מהארוחות הערב והבוקר, עשירות, טריות וטעימות. אנשי הצוות נעימים ועושים הכל כדי שיהיה נוח. החדר גם סבבה, יש מקום לשפר קצת את הניקיון במסדרונות. עדיין נראה לי שערורייתי לשלם ככ הרבה כסף על מלון בארץ

תאריך השהייה: ינואר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Lbitan
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
JanShirman1, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 12 בינואר 2020

אורח היקר שלום רב,
אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל ים המלח.
שמחנו לשמוע שנהנית מהשהות איתנו ואנחנו מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!

בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הגענו למלון ביום חמישי קיבלנו את הסוויטה מיד לקחנו את סוויטת רויאל שכוללת את הטרקלין של המלון הטרקלין מצויין עם אוכל טוב ועוגות מצויינות אבל אין תחלופה כל הזמן אותו דבר ארוחת הערב לא טובה במיוחד חוץ מהעוגות האוכל טפל ולא טעים ארוחת הבוקר טובה בהרבה יותר פעם שעברה שהתארחנו במלון האוכל היה מצויין הרמה שלו ירדה מאוד בארוחת הערב טרוחת הבוקא נשארה טובה הסוויטה עצמה מהממת המיטה נוחה ו2 המקלחות טובות מאוד והמרפסת עם הגקוזי מצויינת השרות מצויין חגגנו יומולדת וקיבלנו עוגה לחדר הקיצור השירות מצויין הסוויטה מדהימה אבל ארוחות הערב לא הכי טובות

תאריך השהייה: ינואר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, rachelcat10
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
JanShirman1, Guest Relations Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 12 בינואר 2020

רחל היקרה,
ראשית רצינו להודות שהקדשת מזמנך לכתוב ביקורת בונה על בית המלון.
שביעות רצונם של אורחינו היא מטרתנו ולכן הצטערנו לשמוע שהחוויה שלך איתנו לא הייתה חיובית.
כל צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל להציע את החוויה המושלמת לכל אורח ובדרך כלל אנו מקבלים שבחים רבים על נראות החדרים והשירות. חשוב לנו שתדע כי פנייתך הועברה למנהלים הרלוונטיים והעניין נמצא בטיפול.
נשמח לארח אותך במלון שוב ולשנות את התרשמותך השגויה מהמלון.
בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
8 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בית מלון ברמה של 4 כוכבים, אוכל בינוני בעיקר בארוחה הבשרית, רמה ירודה במחלקת ילדים- שניצל קר ולא אכיל, אין ציפס ואוכל שחזר על עצמו, בשר לא לעיס ורצפה בחדרים לא נקייה, יש המון סדקים בחדר ,מקלחת ומרפסת, אמבטייה שהייתה פעם גקוזי, עם קילופי צבע, מה שכן אין ריחות לוואי בחדר אוכל ובכניסה ללובי יש ריח מאוד נעים, חנייה יש - אבל לא בשיא העונה, כי אז צריכים להנות מחוץ למלון ולהפעיל פנגו או לשלם במדחן

תאריך השהייה: ינואר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, morad a
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
razger, Front Office Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 בינואר 2020

מורד היקר,
ראשית רצינו להודות שהקדשת מזמנך לכתוב ביקורת בונה על בית המלון.
שביעות רצונם של אורחינו היא מטרתנו ולכן הצטערנו לשמוע שהחוויה שלך איתנו לא הייתה חיובית.
כל צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל להציע את החוויה המושלמת לכל אורח ובדרך כלל אנו מקבלים שבחים רבים על נראות החדרים והשירות. חשוב לנו שתדע כי פנייתך הועברה למנהלים הרלוונטיים והעניין נמצא בטיפול.
נשמח לארח אותך במלון שוב ולשנות את התרשמותך השגויה מהמלון.
בברכרז גרשקוביץ
עוזרת אישית למנכ"ל המלון,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
8 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אני צרכן של מלונות ים המלח פעמיים בשנה. במשך עשרות שנים שהיתי בכל המלונות ביותר מפעם אחת.
פעם שובצתי כנכה צהל במלון דניאל וזאת לאחר העדרות של כמה שנים.
שום דבר ממה שיש כאן אינו תואם את זיכרוני מהמלון.
התברר שהגיע למלון מנהל חדש, איש חייכן ואכפתי שידוע בכול(שאדי( חדרים מסודרים בטוב טעם גדולים ונעימים
הטלויזיה בחדר מעולה ויש בה מבחר רב של ערוצים כולל ערוצי הספורט לרבות ערוצי הרדיו.
חדר האוכל הורחב ונעלמו ה"ריחות" שנילוו לישיבה.
האוכל המוגד שופר לאין שיעור. הספא דופץ והמים במתקנים נקיים וחמים ממש,
לרבות פתיחת בריכת הגופרית חינם לקהל הרחב.
מרחב הבריכה החיצונית עבר מתיחת פנים והוא מסודר ונקי. חדר הכושר שינה פניו ונרכשו מכשירים ידודיתיים המאפשרים לעשות אימון מלא כמו בקאנטרי. בנוסף אציין שהמעליות מהירות וכמעט ולא ממתינים שהמעלית תגיע.
בקיצור מהפכה!! אבל לא הכל מושלם, האינטרנט במלון חלש ואין בו קליטת ויי פיי טובה -כמו במרבית המלונות באזור.
ואם רוצים לקלןט צריך להשתמש בגלישה של הפלאפון או בטאבלט.
וייפי איכותי יהפוך את המלון למושלם.
גדי גביש 5.1 חדר 705

תאריך השהייה: ינואר 2020
סוג טיול: נסיעה לבד
תודה, Gadygavish
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
razger, Front Office Manager בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 בינואר 2020

גדי היקר
אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל ים המלח.
כמה כיף לשמוע אורחים שמפרגנים למלון, צוות המלון עובד קשה בשביל לספק לאורחינו את החוויה הטובה ביותר וזה משמח לשמוע שזה מוערך.
מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!
בברכה,
רז גרשקוביץ
עוזרת אישית למנכ"ל המלון,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות