המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,724)
סנן חוות דעת
3,724 תוצאות
ציון המטיילים
2,565
436
269
214
240
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,565
436
269
214
240
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
5 - 10 מתוך 3,724 חוות דעת
6 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

פעם שלישית שלי במלון דניאל.הפעם נסענו לסופ"ש שמונה זוגות חברים למלון דניאל בים המלח. האוירה של המלון היתה מעולה, האוכל היה טעים והחדרים נקיים. הליכה של 3 דקות לחוף הים. ספא מצויין. ממליצה בחום ללכת לשם.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Maytal16
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jan Shirman, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בספטמבר 2020

מאי טל היקרה שלום רב,
אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל ים המלח.
כמה כיף לשמוע אורחים שמפרגנים למלון, צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל לספק לאורחינו את החוויה הטובה ביותר וזה משמח לשמוע שזה מוערך.
מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!
בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שרות מצויין אוכל טוב ממליץ בחום על המלון. עובדים אדיבים בריכה נקייה חדרים יפים ונקיים חדר אוכל נקי ומסודר מלצרים מסברי פנים. קיים גישה לחוף הים מקפדים במלון על תו הסגול בגלל הקורונה קיים סדר מופתי בחדר האוכל.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Yosi-tal12345
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jan Shirman, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בספטמבר 2020

יוסי טל היקר שלום רב,
אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל ים המלח.
כמה כיף לשמוע אורחים שמפרגנים למלון, צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל לספק לאורחינו את החוויה הטובה ביותר וזה משמח לשמוע שזה מוערך.
מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!
בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אנחנו חזרנו למלון בפעם השלישית והפעם קיבלנו יחס מזלזל מאנשי הקבלה ביקשתי את החדר בקומה 7 וקיבלתי חדר בקומה 5 הנמוכה בטענה שהמלון מלא ולא ביקשתי בזמן ההזמנה למרות שכן ביקשתי אומנם קיבלנו פיצוי שלפי דעתי לא שווה יותר מידי. החדר עצמו נחמד עם מרפסת ענקית ויפה האוכל היה סביר בלבד והיחס של המגישים לא היה הכי טוב לא של כולם אני חושבת שכשאין למלון מספיק חניה זאת בעיה רצינית שצריך לפתור אותה ושהיחס מנותנח השירות שלכם יהיה קצת יותר טוב

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, rachelcat10
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jan Shirman, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בספטמבר 2020

ניגו שוורץ רחל שלום.
ראשית רצינו להודות שהקדשת מזמנך לכתוב ביקורת בונה על בית המלון.
שביעות רצונם של אורחינו היא מטרתנו ולכן הצטערנו לשמוע שהחוויה שלך איתנו לא הייתה חיובית.
כל צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל להציע את החוויה המושלמת לכל אורח ובדרך כלל אנו מקבלים שבחים רבים על נראות החדרים והשירות. חשוב לנו שתדעי כי פנייתך הועברה למנהלים הרלוונטיים והעניין נמצא בטיפול.
נשמח לארח אותך במלון שוב ולשנות את התרשמותך השגויה מהמלון.
בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
3 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נפשנו שני לילות הכל היה טוב האוכל השרות תו הסגול
הכל היה טוב אני כל הזדמנות עסקית ופרטית אני לנפוש
אני ממליץ מאוד להגיע ולביא כל המערכת ישראל היום
שגם יבוא לנפוש במלון דניאל אני מזמין לחופשה לחנוכה הקרוב

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Sb1958sb
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jan Shirman, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בספטמבר 2020

שמואל היקר שלום רב,
אנו מודים לך על בחירתך במלון דניאל ים המלח.
שמחנו לשמוע שנהנית מהשהות איתנו ואנחנו מקווים לעמוד לשרותך גם בביקור הבא שלך!

בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
31 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

היינו בחופשה קצרה בים המלח 2 לילות במלון
המלון מאד מיושן וזקוק לשיפוץ רציני – לובי מאד לא מזמין, ספות מטונפות
בריכה אמנם גדולה ומרווחת אבל סביב הבריכה נראה מאד מוזנח ולא נקי
החדר עצמו לא רע קצת מיושן אבל סביל
מבחינת האוכל דווקא היה ממש מצויין עם הקפדה על כללי התו הסגול חוץ משבת בערב שהיה הרגשה של ארוחת שאריות...
חבל שרק בחדר אוכל מקפידים על מסכות אבל בשאר המלון ממש לא – כולם עושים מה שהם רוצים ואין הקפדה...גם שאישתי
שאלה למה זה ככה בסך הכל מדובר בבריאות שלנו חשנו התעלמות מוחלטת
בנוסף יש בעית חנייה במלון היינו צריכים לחנות רחוק ולהעביר את הרכב לחנייה שהתפנה מקום

בסך הכל חופשה נחמדה אבל ממש לא מצדיקה את המחיר הגבוה ששילמנו ובטח שלא נחזור – אולי תיירים אפשר "לעקוץ" ככה אבל במצב הנוכחי המחיר ממש לא מצדיק את התמורה – תתביישו לכם.

עצה לגבי חדרים: עדיף להמנע בכלל
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
1  תודה, roy9976
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Jan Shirman, Guest Services / Front Office בנכס מלון דניאל ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 31 באוגוסט 2020

רוי היקר,
ראשית רצינו להודות שהקדשת מזמנך לכתוב ביקורת בונה על בית המלון בטריפאדוויזר.
שביעות רצונם של אורחינו היא מטרתנו ולכן הצטערנו לשמוע שהחוויה שלך איתנו לא הייתה חיובית.
כל צוות המלון עושה מאמצים רבים בשביל להציע את החוויה המושלמת לכל אורח ובדרך כלל אנו מקבלים שבחים רבים על נראות החדרים והשירות. חשוב לנו שתדע כי פנייתך הועברה למנהלים הרלוונטיים והעניין נמצא בטיפול.

נשמח לשוחח איתך אישית ובאם תיצור איתנו קשר למייל jan.shirman@tamareshotels.co.il.

בברכה,
יאן שירמן
מנהל קשרי אורחים,
מלון דניאל ים המלח

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות